Ketkä täällä Suomessa äänestää tuota Kokoomusta,
joka yrittää yksityistää kaiken. Ei kokoomus ole ihmisten asialla, vaan yritysten asialla.
Miten ne aina voittamassa vaalit ?
Vai onko sama meininki kuin naapurimaassa ?
Sitä olemme pohtineet...
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä kok äänestäjiä, jotka olette työntekijän asemassa ja riippuvaisia palkkatuloista haittaa nämä nykyhallituksen (eli ek:n) työntekijän asemaan yksipuolisesti sanelevat heikennykset?
Koko ajan viedään askel kerrallaan työntekijän etuja ja ja heikennetään oikeuksia. Eikö se huolestuta teitä?Ei mun asema oo huonontunu mitenkään.
Ai, eikö sinulta poistunut esim. aikuisopintoraha, vuorotteluvapaa, pienentynyt matkakuluvähennykset, viety työhuonevähennys, leikattu sairaspäivärahaa ja ansiosidonnaista, viety pyöräetu ja koko ajan heikennetä työehtoja esim. määräaikaisuuksien ketjutusta ha irtisanomisoikeutta yms. Ja viety liiton jäsenmaksujen verovähennysoikeutta?&n
Jään kohta eläkkeelle eikä ole näköpiirissä että asiat muuttuisivat rajusti. Terveysvakuutus on sairastumista varten, muut kohdat liittyvätkin työhön. Eläke tulee olemaan kohtuullinen 4000 euroa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkulakihullun aktivoituminen lisää entisestään halua äänestää Kokoomusta.
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
T:elämämtapatyötönvassu
Vuoden työttömänä ollut on pitkäaikaistyötön eli aika moni rakennusmies kohta.
Oon rakennusmies ja tuo työmaa millä oon tulee kestämään vielä monta vuotta. Ei pk-seudulta koskaan työ lopu
ees sodan aikana helsingistä ei lopu uuden rakentaminen
"Paikallinen sopiminen tuli voimaan 1.1.2025.
Usein paikallisella sopimisella tarkoitetaan työpaikkakohtaista sopimista jostakin työehtosopimuksen määräyksestä, kuten työajoista, vuosilomista tai palkoista."
"Hallitus haluaa työntekijöitä Suomeen ulkomailta esim palomiehiä ja puheterapeutteja ja lääkäreitä ja hoitajia."
Vierailija kirjoitti:
Kuule, aloittaja, ihan ke kaikki köyhienkin kotien lapset, jotka olemme panneet perseemme penkkiin ja hikoilleet itsellemme opintolainoilla korkeakoulututkinnot ilman minkään valtakunnan tukirahoja ja subteita. Olemme menneet työn perässä sinne maankolkkaan, missä työtä on ollut tarjolla.
Arvostamme yrittämistä, sitkeyttä, sisua ja itsenaä likoon panemista. Huonoina aikoina otamme mieluummin hanttiduunin kaupan kassalta kuin menemme sossun jonoon tukia nostamaan. Perustamme vaikka omat nettisivut tai jonkin yrityksen, ja arvostamme itsenäisyyttä toimia itse. Revipä tästä näin aluksi.
No, mutta kokoomus ei ole millään tavalla sinun puolellasi.
Ketäpä muuta sitä voisi äänestää? Minkään muun puolueen arvot eivät ole yhteneväiset omieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Hallitus haluaa työntekijöitä Suomeen ulkomailta esim palomiehiä ja puheterapeutteja ja lääkäreitä ja hoitajia."
Paikallisella sopimisella voi maksaa lääkäreille ja pelastajille tessiä alempaa palkkaa.
Hienoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Oon rakennusmies ja tuo työmaa millä oon tulee kestämään vielä monta vuotta. Ei pk-seudulta koskaan työ lopu
Voi voi, kun kaikki taloyhtiöt ei saa pääkaupunkiseudulla remonttilainaa pankista, ei ole vak
Viitasaarella voi olla noin, mutta ei Stadissa. Täällä asuntojen arvot nousevat aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Voi voi, kun kaikki taloyhtiöt ei saa pää
Voi voi, kun on ihan juttuja netissä että pääkaupunkiseudulla kaikki taloyhtiöt ei saa remonttilainaa.
Esim. Mtv : llä on juttu asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallisella sopimisella voi maksaa lääkäreille ja pelastajille tessiä alempaa palkkaa.
Hienoa
Voihan sitä yrittää, mutta kun nykyisilläkään ehdoilla ei saa porukkaa töihin, niin tuskin kukaan on niin pölijä, että huonommilla yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa
Voihan sitä yrittää, mutta kun nykyisilläkään ehdoilla ei saa porukkaa töihin, niin tuskin kukaan on niin pölijä, että huonommilla yrittäisi.
Ulkomailta saa porukkaa töihin. Noille tietyillä aloille helpotetaan lupa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Mut tiesitkö että vaan pieni osa rakennusalasta on jonku vanhan asuinkiinteistön korjausta. Mä en oo ikinä ollu semmoses mukana ja 20 vuotta oon ollu rakennusalalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Tunnin juna.
Rakentajat ulkomailta.
Jos yritys on ulkomaalainen ja palkkaa ulkomaalaisen työntekijän niin tuon työntekijän ei tarvitse maksaa veroja Suomeen 6 kuukauteen eli pienempi palkka riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa sanotaan niitä äänestäjiä pöljiksi. Eli pöljä äänestää Kokoomusta.
Hussot ovat fiksuja ja suosittuja kokoomuslaisia Oulussa.
Kuntiin ja kaupunkeihin on tulossa irtisanomisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Oon rakennusmies ja tuo työmaa millä oon tulee kestämään v
Kestää se työmaa yli 6kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivua ei löydy, eli ei ole.
No, ei tietenkään vakuutus korvaa vanhoja putkia. Vakuutuksissa on ikäpoistot.
Ei kukaan maksaisi putkiremonttia itse, jos vakuutus maksaisi remontin.