Ketkä täällä Suomessa äänestää tuota Kokoomusta,
joka yrittää yksityistää kaiken. Ei kokoomus ole ihmisten asialla, vaan yritysten asialla.
Miten ne aina voittamassa vaalit ?
Vai onko sama meininki kuin naapurimaassa ?
Sitä olemme pohtineet...
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
"Kesämökki esti toimeentulotuen saamisen."
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Etkö pysty elättämään 3 lasta 595 netto kuukaudessa työmarkkinatuella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkulakihullun aktivoituminen lisää entisestään halua äänestää Kokoomusta.
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
T:elämämtapatyötönvassu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä kok äänestäjiä, jotka olette työntekijän asemassa ja riippuvaisia palkkatuloista haittaa nämä nykyhallituksen (eli ek:n) työntekijän asemaan yksipuolisesti sanelevat heikennykset?
Koko ajan viedään askel kerrallaan työntekijän etuja ja ja heikennetään oikeuksia. Eikö se huolestuta teitä?Ei mun asema oo huonontunu mitenkään.
Ai, eikö sinulta poistunut esim. aikuisopintoraha, vuorotteluvapaa, pienentynyt matkakuluvähennykset, viety työhuonevähennys, leikattu sairaspäivärahaa ja ansiosidonnaista, viety pyöräetu ja koko ajan heikennetä työehtoja esim. määräaikaisuuksien ketjutusta ha irtisanomisoikeutta yms. Ja viety liiton jäsenmaksujen verovähennysoikeutta?
Olen opiskeluni opiske
Uskot siihen, että asiasi ovat ikuisesti noin hyvin myös jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Vuoden työttömänä ollut on pitkäaikaistyötön eli aika moni rakennusmies kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Niin mitä sitten? Enemmän mua tämä spämmi ärsyttää, joten äänestän spämmääjää vastaan.
"Hallitus leikkaa Valtionhallinnosta 130 miljoonaa euroa vuonna 2026. Kuntaosuuksista leikataan 75 miljoonaa euroa."
Vierailija kirjoitti:
"Hallitus leikkaa Valtionhallinnosta 130 miljoonaa euroa vuonna 2026. Kuntaosuuksista leikataan 75 miljoonaa euroa."
Onneksi valtion virkamiehillä ei ole kesämökkejä, kun tulee irtisanomisia. Saa irtisanoa myös turvallisuus puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
No mitäs ne maleksii työttöminä? Miksi ne ei mene töihin tai opiskele itselleen uutta ammattia? Jos työttömäksi joutuu niin silloin pitää mahdollisimman nopeasti etsiä uusi työ. Töitä meillä on ja meille tulee kokoajan uutta työvoimaa ulkomailta koska työttömät ei halua työllistyä. Tukia pitäisi vaan maksaa eikä työt maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Oon rakennusmies ja tuo työmaa millä oon tulee kestämään vielä monta vuotta. Ei pk-seudulta koskaan työ lopu
Olen äänestänyt kokoomusta viimeiset 40 vuotta. Sitä ennen parikymmentä vuotta keskustaa, maalta kun olen kotoisin.
Kuule, aloittaja, ihan ke kaikki köyhienkin kotien lapset, jotka olemme panneet perseemme penkkiin ja hikoilleet itsellemme opintolainoilla korkeakoulututkinnot ilman minkään valtakunnan tukirahoja ja subteita. Olemme menneet työn perässä sinne maankolkkaan, missä työtä on ollut tarjolla.
Arvostamme yrittämistä, sitkeyttä, sisua ja itsenaä likoon panemista. Huonoina aikoina otamme mieluummin hanttiduunin kaupan kassalta kuin menemme sossun jonoon tukia nostamaan. Perustamme vaikka omat nettisivut tai jonkin yrityksen, ja arvostamme itsenäisyyttä toimia itse. Revipä tästä näin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Oon rakennusmies ja tuo työmaa millä oon tulee kestämään vielä monta vuotta. Ei pk-seudulta koskaan työ lopu
Voi voi, kun kaikki taloyhtiöt ei saa pääkaupunkiseudulla remonttilainaa pankista, ei ole vakuusarvoa.
Vakuutus ei korvaa vanhoja putkia kerrostalossa eikä omakotitalossa ja osa ei saa remonttilainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Voi voi, kun kaikki taloyhtiöt ei saa pääkaupunkiseudulla remonttilainaa pankista, ei ole vak
Aha. Ei vaikuta mitenkään mun työelämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Voi voi, kun kaikki taloyhtiöt ei saa pääkaupunkiseudulla remonttilainaa pankista, ei ole vak
Asukkaiden oma vika, jos on 1970-luvun kerrostalossa sekä putkiremontti että julkisivu remontti tekemättä.
Talo menee purettavaksi.
Ovat pitäneet pientä yhtiövastiketta ja matkustelleet ulkomaille ja omaisuuden arvo on nyt sitten 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi potkulain?
Hallitus
Mutku hallitus 🥺
Voi voi, kun kaikki taloyhtiöt ei saa pää
No, kyllä noita julkisen rakennusprojektien rahoja myös leikataan.
Kokoomus on nykyisin niin lähellä sosialistipuolueita ettei niitä kukaan järkevä pysty äänestämään. Valitettavasti Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta jota voisi äänestää. Pitää varmaan itse perustaa kun muut koko ajan siirtyy entistä enemmän vasemmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä kok äänestäjiä, jotka olette työntekijän asemassa ja riippuvaisia palkkatuloista haittaa nämä nykyhallituksen (eli ek:n) työntekijän asemaan yksipuolisesti sanelevat heikennykset?
Koko ajan viedään askel kerrallaan työntekijän etuja ja ja heikennetään oikeuksia. Eikö se huolestuta teitä?Ei mun asema oo huonontunu mitenkään.
Ai, eikö sinulta poistunut esim. aikuisopintoraha, vuorotteluvapaa, pienentynyt matkakuluvähennykset, viety työhuonevähennys, leikattu sairaspäivärahaa ja ansiosidonnaista, viety pyöräetu ja koko ajan heikennetä työehtoja esim. määräaikaisuuksien ketjutusta ha irtisanomisoikeutta yms. Ja viety liiton jäsenmaksujen verovähennysoikeutta?
Olen opiskeluni opiske
No mutta nämä on heikennyksiä työntekijöille, vaikka ne eivät juuri nyt sinua koskisi. Sitä ei voi kiistää kukaan. Ja joka tapauksessa tuleville sukupolville pedataan huonompaa työelämää.
Ja jos et ole huomannut tätä tehdään hivuttaen, kohta ollaan, että yksi lomapäivä, yhdet sunnuntailisät yms. - miten kehtaatte pienistä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa sanotaan niitä äänestäjiä pöljiksi. Eli pöljä äänestää Kokoomusta.
Ei se on pölijä
"Kesämökki esti toimeentulotuen saamisen."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001951186.html