Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muualla euroopassa on +30, meillä +15

Vierailija
20.06.2025 |

Paska maa

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeat säät. Onneksi on lento rodokselle sunnuntaina. Olisipa jo huomenna. 

Lehdessä oli just kuinka puoli Suomea karkaa etelän lämpöön pakoon tällaisia toppavaate-kelejä

Vierailija
42/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kuuluu olla. Suomi ei ole etelässä.

Kun Tampereella tai Helsingissä katsoo ympärilleen, niin on kyllä väestön perusteella vaikea uskoa tätä väitettä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä ilmastonmuutosta? Ehkä se selviää  kun järjestävät taas jonkun ilmastomuutospaneelin. Ja laskun maksaa Eu. 

Vierailija
44/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä itse en kaipaa helteitä..on vähän hassuja. Voisi myös  sanoa itse en kaipaa lunta, itse en kaipaa syksyä jne..

Itsekään en kaipaa pakkasta, itse en tykkää kesäkeitosta ja itse haluan lämmittää saunan 

Vierailija
45/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä ilmastonmuutosta? Ehkä se selviää  kun järjestävät taas jonkun ilmastomuutospaneelin. Ja laskun maksaa Eu. 

Väärin. Laskun maksaa Suomi velkarahalla, mutta velkaahan ei tarvitse koskaan maksaa pois 

Vierailija
46/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Keski-Euroopasta. Tänään luvattu 27, huomenna 30 ja sunnuntaina 34. Kyllä, rakastan tätä.

Vierailija
47/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle +10 Oulussa vieläkin. Kolean sään plussia ja miinuksia: - kesämekko jää käyttämättä, - pihalla ei tarkene istuskella, -uimavedet eivät lämpene, - ei tarkene syödä ulkona, - jäätelökioskillekaan ei huvita lähteä, - suppailukin jää haaveeksi,  + koira jaksaa ulkoilla, + sisälläkään ei ole kuuma, + ei tartte lotrata aurinkorasvojen kanssa. Vähemmän keksin plussia. Tulisi edes se +20 jossain vaiheessa, ennen kuin loma jo loppuukin.

Vierailija
48/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin juhannus välimerellä,rakastan joka hetkeä! Ihana merivesi,lämpö,hämärät lempeät illat ilman hyttysiä,edulliset hinnat,mikään ei saa jäämään enää suomeen juhannuksena.

Vierailija
49/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viileys tuntuu raikkaalta, jaksaa tehdä enemmän ja liikkua.

Palasin juuri Suomeen etelän helteistä. Siellä oli kuumaa ja kosteaa.

Alkuun se oli kivaa, mutta sitten kun huomasi että mikään ei kuivu ja hotellissa on hometta ja ulos kävelylle ei voi mennä kun illalla tukahduttavan kuumuuden vuoksi, alkoi kaipaamaan tätä Suomen viileyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän