Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muualla euroopassa on +30, meillä +15

Vierailija
20.06.2025 |

Paska maa

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi sattuu olemaan pohjoisessa. Mun mielestä paska maa on sellainen missä on liian kuuma. Olen suomalainen ja tottunut Suomen säähän . Ja rakastan sitä, kun ei ole liian kuuma. Viisi viimeistä kesää oli liian kuuma ja siitä rääkistä ei meinannut toipua edes talvella. Mun asunto alko olemaan siedettävän lämmin vasta joulukuussa ihan oikeasti meni niin kauan ennen ku jäähty. 

Viisi vuotta pelkkää hellettä ja Suomen oloihin epänormaalin kuumaa. Nyt on pitkästä aikaa aivan normaali kesä ja hyvin tarkenee , vaikka t-paidalla ulkona +15 asteessa  ja jos ei tarkene niin aina voi mennä vaikka saunaan.

Olkaa iloisia, että mummot voi sentään kävellä ilman, että liukastuu ja ei ole loska paskaa. Kesän määritelmä ei Suomessa koskaan ollut se, että lämpötila on aina 20 . 

Ihan turhaa Marista ja inistä siitä ettei ole teille mieluisat 33 astetta varjossa  , jos te tulitte viimevuonna haukkumaan meitä jotka kärsi helteistä mm. Minä jouduin sen takia sairaalaan. Te ette viileän kesän takia kuole tai joudu sairaalaan. Joten suu kiinni shortsit jalkaan ja rannalle siitä!

Vierailija
22/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa kaikk pois! Elämänlaatunne paranee, kaikki muut maat on parempia paitsi Venäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuuluu olla. Suomi ei ole etelässä.

Vierailija
24/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+15 on ihan hyvä. Alle sen olisi toki jo liikaa.

+15 mieluummin kuin +30

Vierailija
25/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta sinne muualle. Tämä on ihan normaalia kesäsäätä Suomessa, turha ulista. Viimeiset pari kesää vaan on sekoittanut hellehullujen käsityksen säistä.

Vierailija
26/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britanniassa kuoli eilen nuori nainen helteeseen, otti aurinkoa.

Ei kuollut, mutta Suomessa kuolee kyllä tänä juhannuksena hypotermiaan

Vierailija
27/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin erään Britin valitusta kun huoneessa on yli 40 astetta lämmintä...

Vierailija
28/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi sattuu olemaan pohjoisessa. Mun mielestä paska maa on sellainen missä on liian kuuma. Olen suomalainen ja tottunut Suomen säähän . Ja rakastan sitä, kun ei ole liian kuuma. Viisi viimeistä kesää oli liian kuuma ja siitä rääkistä ei meinannut toipua edes talvella. Mun asunto alko olemaan siedettävän lämmin vasta joulukuussa ihan oikeasti meni niin kauan ennen ku jäähty. 

Viisi vuotta pelkkää hellettä ja Suomen oloihin epänormaalin kuumaa. Nyt on pitkästä aikaa aivan normaali kesä ja hyvin tarkenee , vaikka t-paidalla ulkona +15 asteessa  ja jos ei tarkene niin aina voi mennä vaikka saunaan.

Olkaa iloisia, että mummot voi sentään kävellä ilman, että liukastuu ja ei ole loska paskaa. Kesän määritelmä ei Suomessa koskaan ollut se, että lämpötila on aina 20 . 

Ihan turhaa Marista ja inistä siitä ettei ole teille mieluisat 33 astetta varjossa  , jos te tulitte viimevuonna haukkumaan meitä jot

Viisi vuotta putkeen hellettä? Et taida Suomesta kuitenkaan kirjoittaa. Monena talvena ollut -20 pakkasta 

Vierailija
29/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+15 mieluummin kuin +30

Mitään ajattelit meidän syövän? Pyydystetään jääkarhuja metsistä ja syödään niitä nälkäämme, kun mikään kasvi ei kylmässä kasva 

Tällaisissa lämpötiloissa on niin kosteaakin, että vilja homehtuu pellolle 

Vierailija
30/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+15 mieluummin kuin +30

Jep se +30 Suomessa tuntuu siltä niin ku happi loppuisi kaikkialta ja tuuli on kuin lämmin mörön pieru. +30 Turkissa ollessani ei tuntunut samalta . Suomen oloissa se on tukalampi . Olen kuullut monelta, jotka asuu euroopassa, että Suomen oloissa kuumuus on tukalampaa , vaikka se olisi heille ihan normaalia. 

Eihän sisällä 22 astetta tunnu samalta kuin ulkona . Niin ei myöskään 30 astetta tunnu samalta Suomessa kuin esimerkiksi Espanjassa. 

Suomi on Pohjoismaa ei täällä kuulukaan olla niin kuuma . Nyt vihdoin on normaali kesä ja pystyy nukkua ja ulkona tarkenee kyllä  eikä talvikaan silti ollut edes kylmä oli vain kerran -20. Minun lapsuudessa oli usein -20 tai jopa -30  ja kesäisin Max . 22 ja se oli minusta jo helle. 

Vierailija
31/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei ole liian lämmintä. Aamukahvi parvekkeella klo 7 ja kohta kävelylle lähipuistoon. Lintuja ja ruusupensaita katselemaan. Hyvää juhannusta kaikille ja terveisiä Helsingistä!

Vierailija
32/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaipaa helteitä

Vierailija
33/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat säät. Onneksi on lento rodokselle sunnuntaina. Olisipa jo huomenna. 

Vierailija
34/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä lounaisrannikolla on aurinkoa ja 14 lämmintä. Hyvin tarkenee jo istua terassilla ja laitella grilliä valmiiksi pitkään vetoon. Naudan ribbsejä laitetaan kamadoon. Tuttavaperhe ja mummi on kylässä, niin pidetään pihakisoja ja sellaista ikähaarukassa 8-78. Jos palelee, niin vaatteita niskaan ja saappaat jalkaan.

Onneksi olkoon ja makkaraa halvempaa lihaa olette löytäneet. 

15,90 maksoi kilo. Juttu ei ole se hinta, vaan pitkä veto ja yhdessä oleminen. 

Vierailija
35/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin viedä nämä " yhyy liian kylmä kesä" valittajat viikoksi Iraniin dasht- e lut aavikolle tai Yhdysvaltojen kuoleman laaksoon tai jonnekin Afrikkaan . 

Tai sitten me voitaisiin viedä ne ihan vaan Britteihin jonnekin hotelliin ilman ilmastointia. Jospa ne siellä sitten tarkenisi. 

Vierailija
36/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä itse en kaipaa helteitä..on vähän hassuja. Voisi myös  sanoa itse en kaipaa lunta, itse en kaipaa syksyä jne..

Vierailija
37/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefkas +35 ja aurinkoa, ma lähtö.

Vierailija
38/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiva oli hankkia lapsille shortseja ja t-paitoja kaappiin turhan pantiksi, kun välikausivaatteilla pitää painaa läpi kesän. 

Vierailija
39/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku hei. Syödään kaarnaa, kaarna on hyvää 

Vierailija
40/49 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun ei ole liian lämmintä. Aamukahvi parvekkeella klo 7 ja kohta kävelylle lähipuistoon. Lintuja ja ruusupensaita katselemaan. Hyvää juhannusta kaikille ja terveisiä Helsingistä!

Muista sadetakki ja kumisaappaat ettet kastele itseäsi, sekä hyttysvoiteet tai muuten olet paukamilla. Hyttynen kun tykkää märästä ja kylmästä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi