Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monilla naisilla on niin tuuheat silmäripset?

Vierailija
19.06.2025 |

Ikään kuin katuharjat, miehillä ei sellaisia juuri näe?

Kommentit (74)

Vierailija
22/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei yhtä hyvin vain saksi alakerrasta mustaa karvaa 3 cm pätkää ja liimaa ne luomiinsa. Halvemmalla pääsisi. Mauttomuuden huippu eikä kaunista naista lainkaan. Kerää vain dermopunkkeja ja pöpöjä nuo matot.

Jaa, itse aloin saada miehiltä toistasataa tykkäystä kuvilleni aiemman 40:n sijaan hankittuani ripsenpidennykset.

Ihmettelen, että joku viittii hankkia tekoripset joidenkin tykkäysten takia. Hölmöä kerrassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eräs tuttu nuori nainen alkoi liimailemaan näitä irtoripsiä itselleen. Oikein luonnonkaunis ja aito ihminen. En tiedä, miten hänelle sanoisi kauniisti, että ripset tekevät hänet rumemmaksi. Itse hän on sitä mieltä, että ripset on ihanat. Eivät ole. Näyttävät irrallisilta ja luonnottomilta. Juurissa näkyy valkoisia (liima?)palleroita ja ripset näyttävät likaisilta. Hänellä on vielä piilolinssit ja olen huolissani irtoripsien bakteereista.

Vierailija
24/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei yhtä hyvin vain saksi alakerrasta mustaa karvaa 3 cm pätkää ja liimaa ne luomiinsa. Halvemmalla pääsisi. Mauttomuuden huippu eikä kaunista naista lainkaan. Kerää vain dermopunkkeja ja pöpöjä nuo matot.

Jaa, itse aloin saada miehiltä toistasataa tykkäystä kuvilleni aiemman 40:n sijaan hankittuani ripsenpidennykset.

Ihmettelen, että joku viittii hankkia tekoripset joidenkin tykkäysten takia. Hölmöä kerrassaan.

En niiden takia hankkinut. Kyllästyin käyttämään ripsiväriä.

Vierailija
25/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö ripsiväriä piti käyttää?

Vierailija
26/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö ripsiväriä piti käyttää?

Sitäpä sitä, vedenkestävää vieläpä.

Vierailija
27/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen havainnut, että monilla naisilla on tuuheat kulmakarvat. Ovatko ne tekokulmakarvoja?

Naiset värjäävät usein kulmiaan. Tavallista etenkin Suomessa missä ihmisillä on usein vaaleat hiukset ja kulmakarvat. Miehet eivät melkein koskaan värjää, joten siitä kontrasti. Muutenhan miehillä on yleensä tuuheammat kulmakarvat. 

Vierailija
28/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että ovat oikeat ripset?

Mitä meinaat etteivät ole oikeat ripset???

Etkö ole kuullut tekoripsistä tai ripsienpidennyksistä 😂

No hyvä kun kerroit.  Muista että on ihan  jokaisen oma asia tekoripset.  Ämmylien arvostelulaa pyyhitään persettä. 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
29/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettele sinä edelleen ihan rauhassa. Tekoripsiä vaan pidetään...

Vierailija
30/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laitattaa harjakset, mutta liima on murkkyä ja omat ripset häviävät kokonaan.

Vierailija
31/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit laitattaa harjakset, mutta liima on murkkyä ja omat ripset häviävät kokonaan.

Myrkkyä se ripsivärikin on, vedenkestävä varsinkin.

Vierailija
32/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liimattu matto 250 e käynti. 

😅 Ei kyllä kaunista ketään. Karseimmat niillä joilla on haaleanväriset silmät ja raskaat luomet. Jotkut taas näyttää melkein siltä kuin olisivat johonkin naamiaisiin menossa ja huomio menee väkisin koko ajan niihin tökeröihin tekoripsiin. Tyylitajua ei rahalla saa.

Vierailija
33/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, monella pidennyspirkolla on katuharjat ripsien tilalla ja luonnottomasti muotoillut tummat kulmakarvat. 

Juu ,  ei kuulu sulle.   Onko jotainkin sinulta pois. 

Vierailija
34/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen havainnut, että monilla naisilla on tuuheat kulmakarvat. Ovatko ne tekokulmakarvoja?

Naiset värjäävät usein kulmiaan. Tavallista etenkin Suomessa missä ihmisillä on usein vaaleat hiukset ja kulmakarvat. Miehet eivät melkein koskaan värjää, joten siitä kontrasti. Muutenhan miehillä on yleensä tuuheammat kulmakarvat. 

Mutta miehet värjää monesti naisen silmänympäryksen mustaksi, sitten nainen vaan selittää että kompastuin imuroidessa.

Vierailija
35/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei maksa noin paljoa. Päälle satasen maksaa. Ei ole matto, vaan jokainen karva liimataan yksitellen.

Tämä. Ja huolto maksaa alle satasen kuussa.

Mutta noi matot taitaa olla niitä magneettiripsiä? Nehän on siis suikaleet, jotka kiinnitetään omiin ripsiin ylä- ja alapuolelta magneetin avulla. Ne näyttää just matolta, karva kerrallaan kosmetologilla liimattu pidennys sen sijaan ei näytä.

Vierailija
36/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DD LäähpuuhsexiWAU!!! -eri

Vierailija
37/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun viestisi oli sekava, tyhmä, typerä ym.    Saa sinusta inhottavan kuvan,

Vierailija
38/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että ovat oikeat ripset?

Mitä meinaat etteivät ole oikeat ripset???

Etkö ole kuullut tekoripsistä tai ripsienpidennyksistä 😂

No hyvä kun kerroit.  Muista että on ihan  jokaisen oma asia tekoripset.  Ämmylien arvostelulaa pyyhitään persettä. 🤣🤣🤣🤣🤣.

Vierailija
39/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Osaava tekijä kun on niin ei vaikuta omiin ripsiin mitenkään.

Vierailija
40/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei maksa noin paljoa. Päälle satasen maksaa. Ei ole matto, vaan jokainen karva liimataan yksitellen.

Okei, porrasharja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi