Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monilla naisilla on niin tuuheat silmäripset?

Vierailija
19.06.2025 |

Ikään kuin katuharjat, miehillä ei sellaisia juuri näe?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen havainnut, että monilla naisilla on tuuheat kulmakarvat. Ovatko ne tekokulmakarvoja?

Naiset värjäävät usein kulmiaan. Tavallista etenkin Suomessa missä ihmisillä on usein vaaleat hiukset ja kulmakarvat. Miehet eivät melkein koskaan värjää, joten siitä kontrasti. Muutenhan miehillä on yleensä tuuheammat kulmakarvat. 

Mutta miehet värjää monesti naisen silmänympäryksen mustaksi, sitten nainen vaan selittää että kompastuin imuroidessa.

Jaahas. Tällaista tällä kertaa.

Vierailija
42/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit laitattaa harjakset, mutta liima on murkkyä ja omat ripset häviävät kokonaan.

Myrkkyä se ripsivärikin on, vedenkestävä varsinkin.

Tämä! Mulla loppui silmien vuotaminen välittömästi, kun siirryin maskaran käyttämisestä ripsienpidennyksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen näköistä. Siihen päälle vielä jotkut pikimustat palkkikulmakarvat, pikimustaksi värjätty tukka, tatuointeja, raatelukynnet, persetrikott niin voi tsiisus. 

Vierailija
44/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi monilla naisilla on punaiset posket?  Miehillä ei ole.

Harrylla ja Williamilla on:D

Vierailija
45/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen havainnut, että monilla naisilla on tuuheat kulmakarvat. Ovatko ne tekokulmakarvoja?

Laminoidut

Vierailija
46/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei yhtä hyvin vain saksi alakerrasta mustaa karvaa 3 cm pätkää ja liimaa ne luomiinsa. Halvemmalla pääsisi. Mauttomuuden huippu eikä kaunista naista lainkaan. Kerää vain dermopunkkeja ja pöpöjä nuo matot.

Jaa, itse aloin saada miehiltä toistasataa tykkäystä kuvilleni aiemman 40:n sijaan hankittuani ripsenpidennykset.

Ihmettelen, että joku viittii hankkia tekoripset joidenkin tykkäysten takia. Hölmöä kerrassaan.

En niiden takia hankkinut. Kyllästyin käyttämään ripsiväriä.

Sama täällä, ei kulu aikaa meikkaamiseen aamuisin.  Nätit ripset saa myös, vaikka pelkästään klassisilla pidennyksillä, jotka näyttää melko luonnollisilta.

Vierailija
47/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei yhtä hyvin vain saksi alakerrasta mustaa karvaa 3 cm pätkää ja liimaa ne luomiinsa. Halvemmalla pääsisi. Mauttomuuden huippu eikä kaunista naista lainkaan. Kerää vain dermopunkkeja ja pöpöjä nuo matot.

Jaa, itse aloin saada miehiltä toistasataa tykkäystä kuvilleni aiemman 40:n sijaan hankittuani ripsenpidennykset.

Ihmettelen, että joku viittii hankkia tekoripset joidenkin tykkäysten takia. Hölmöä kerrassaan.

En niiden takia hankkinut. Kyllästyin käyttämään ripsiväriä.

Sama täällä, ei kulu aikaa meikkaamiseen aamuisin.  Nätit ripset saa myös, vaikka pelkästään klassisilla pidennyksillä, jotka näyttää melko luonnollisilta.

Mullakin sama. Klassinen pidennys ja hyvä tekijä, niin näyttää just vain ripsiväriltä eikä vaikuta omiin ripsiin yhtään mitenkään.

Ripsiväri se vasta myrkkyä on, mulla silmät voineet paljon paremmin näin. Ei kutise, vuoda tai punoita koskaan. 

Vierailija
48/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten kulmakarvat ovat aina tummanruskeita tai mustia vaikka ovat muuten blondeja?

Kun ihmisen karvat ovat aina hiuksia tummempia.

Vierailija
49/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten kulmakarvat ovat aina tummanruskeita tai mustia vaikka ovat muuten blondeja?

Eiväthän ole aina. Ei mulla ole.

Vierailija
50/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli brunettina on, että jos ei jaksa laittaa ripsaria niin se ei juuri haittaa, omatkin on ihan riittävät.

Vierailija
51/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth Taylorilla oli luonnostaan kaksinkertaiset silmäripset. Tälle sairaudelle on olemassa nimi: distichiasis.

Vierailija
52/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Riikka Purrakin mahtaa näyttää ilman tekoripsiään? Ei, en sittenkään halua tietää.

Vierailija
53/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei luonnollisella blondilla kyllä ole luonnollisia mustia ripsiä. Ne on värjätyt.

Vierailija
54/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleilla ihmisillä on luonnostaan vaaleat kulmakarvat. Juuri kukaan nainen ei ole aito blondi vaan maantienvärinen. Katsokaa esim. Sanna Ukkolaa; edellisessä livelähetyksessä hänellä oli melko karu juurikasvu, viimeisimmässä oli blondattu vitivalkoiseksi.

Vierailija
55/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on mutta minulla on aidot. En ole koskaan nyppinyt niitä enkä tarvitse kulmakarvageelejä, laminointeja tai kestopigmentointeja. Välillä paksut mustat kulmakarvat ovat muotia, välillä eivät.

Vierailija
56/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleilla ihmisillä on luonnostaan vaaleat kulmakarvat. Juuri kukaan nainen ei ole aito blondi vaan maantienvärinen. Katsokaa esim. Sanna Ukkolaa; edellisessä livelähetyksessä hänellä oli melko karu juurikasvu, viimeisimmässä oli blondattu vitivalkoiseksi.

Kaikilla on karvat myös vähän tummempia kuin hiukset, myös aidoilla vaaleahiuksisilla. Hyvin harva suomalainenkin on vaalea vielä 20-vuotiaana. Aidoilla vaaleilla hiukset harmaantuvat tummumalla kun taas mustahiuksisilla hiukset harmaantuvat tulemalla valkoisiksi.

Vierailija
57/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liimattu matto 250 e käynti. 

Ehei maksa noin paljoa. Päälle satasen maksaa. Ei ole matto, vaan jokainen karva liimataan yksitellen.

No kyllä 90% aina näyttää kuin eteisen kuramatto olisi liimattu yläluomeen.

Vierailija
58/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on karvat myös vähän tummempia kuin hiukset, myös aidoilla vaaleahiuksisilla. Hyvin harva suomalainenkin on vaalea vielä 20-vuotiaana. Aidoilla vaaleilla hiukset harmaantuvat tummumalla kun taas mustahiuksisilla hiukset harmaantuvat tulemalla valkoisiksi.

Ei edelleenkään ole kaikilla. Usko jo.

Vierailija
59/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liimattu matto 250 e käynti. 

Ehei maksa noin paljoa. Päälle satasen maksaa. Ei ole matto, vaan jokainen karva liimataan yksitellen.

No kyllä 90% aina näyttää kuin eteisen kuramatto olisi liimattu yläluomeen.

Teillä päin vain joku huono tekijä tai sit sekoitat noihin magneettiripsien käyttäjiin.

Vierailija
60/74 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kulmakarvat voivat olla tummemmat tai vaaleammat kuin hiukset, vaikka toki yleensä vastaavan väriset. Riippuu ihan ihmisestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä