Miksi monilla naisilla on niin tuuheat silmäripset?
Ikään kuin katuharjat, miehillä ei sellaisia juuri näe?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liimattu matto 250 e käynti.
Ehei maksa noin paljoa. Päälle satasen maksaa. Ei ole matto, vaan jokainen karva liimataan yksitellen.
No kyllä 90% aina näyttää kuin eteisen kuramatto olisi liimattu yläluomeen.
Teillä päin vain joku huono tekijä tai sit sekoitat noihin magneettiripsien käyttäjiin.
Ihan sama missä päin Suomea on, kyllä ne ripset on tätä mallia: https://emirebeauty.fi/wp-content/uploads/2024/01/ripsien-pidennyksest-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten kulmakarvat ovat aina tummanruskeita tai mustia vaikka ovat muuten blondeja?
Kun ihmisen karvat ovat aina hiuksia tummempia.
Vaaleilla ihmisillä on luonnostaan vaaleat kulmakarvat. Juuri kukaan nainen ei ole aito blondi vaan maantienvärinen. Katsokaa esim. Sanna Ukkolaa; edellisessä livelähetyksessä hänellä oli melko karu juurikasvu, viimeisimmässä oli blondattu vitivalkoiseksi.
Kaikilla on karvat myös vähän tummempia kuin hiukset, myös aidoilla vaaleahiuksisilla. Hyvin harva suomalainenkin on vaalea vielä 20-vuotiaana. Aidoilla vaaleilla hiukset harmaantuvat tummumalla kun taas mustahiuksisilla hiukset harmaantuvat tulemalla valkoisiksi.
Kyllä ainakin puolet aikuisista suomalaisista on vaaleita. Pidätkö sinä vaaleana vain jotain platinablondia? Suomalaisittain varmaan 50% väestöstä on vaaleita, etelä-eurooppalaisella mittapuulla varmaan ainakin 80%, joten vähän suhteellista toki.
Itselläni oli nuorena todella paksut mustat kulmakarvat, jotka lähenivät uhkaavasti toisiaan..olisipa silloin 90 luvulla, ollut samanlaista tarjontaa kauneudenhoidossa, kuin tänä päivänä. Nykyään kulmat kuosissa, ja siitä ilosta maksan.
Vierailija kirjoitti:
Se hyvä puoli brunettina on, että jos ei jaksa laittaa ripsaria niin se ei juuri haittaa, omatkin on ihan riittävät.
Olen brunette ja mulla on vaaleat silmäripset. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten kulmakarvat ovat aina tummanruskeita tai mustia vaikka ovat muuten blondeja?
No ei luonnollisella blondilla kyllä ole luonnollisia mustia ripsiä. Ne on värjätyt.
Häh? Tosi harvalla on vaaleat ripset. Sekoitatko nyt kulmakarvoihin? t. vaalea jolla on normaalit tummat ripset kuten melkein kaikilla muillakin vaaleilla
Tämä nyt menee siihen, että kuka pitää mitäkin tummana tai vaaleana. Näin tummaverikön näkökulmasta sellainen luonnollisen blondin ripset on ruskeanakin huomattavasti vaaleampi kuin omani.
Vierailija kirjoitti:
Hirveen näköistä. Siihen päälle vielä jotkut pikimustat palkkikulmakarvat, pikimustaksi värjätty tukka, tatuointeja, raatelukynnet, persetrikott niin voi tsiisus.
Tsiisus ja haukkuminen paljastaa sut vanhapiiaksi.....pitihän se arvata. Vaikka kuin haukut niin se on Vain sinun mielipide. Sinulta ei kysytä mitään. Me Naiset teemme mitä itse päätämme , ja tää on kivaa. 😂😂😂🤣🤣🤣👠👠👠👙👓🌼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleilla ihmisillä on luonnostaan vaaleat kulmakarvat. Juuri kukaan nainen ei ole aito blondi vaan maantienvärinen. Katsokaa esim. Sanna Ukkolaa; edellisessä livelähetyksessä hänellä oli melko karu juurikasvu, viimeisimmässä oli blondattu vitivalkoiseksi.
Kyllä kulmakarvat voivat olla tummemmat tai vaaleammat kuin hiukset, vaikka toki yleensä vastaavan väriset. Riippuu ihan ihmisestä.
Niin eri geenit aiheuttavat hiusten värin ja kulmakarvojen värin. Muistetaan myös, että aurinko vaalentaa hiukset ja moni on kesällä vaaleahiuksinen ja talvella näkyy tumma juurikasvu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hyvä puoli brunettina on, että jos ei jaksa laittaa ripsaria niin se ei juuri haittaa, omatkin on ihan riittävät.
Perimä vaikuttaa toki meihinkin :D minulla on suklaan ruskea tukka ja mustat kulmat ja ripset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei luonnollisella blondilla kyllä ole luonnollisia mustia ripsiä. Ne on värjätyt.
Häh? Tosi harvalla on vaaleat ripset. Sekoitatko nyt kulmakarvoihin? t. vaalea jolla on normaalit tummat ripset kuten melkein kaikilla muillakin vaaleilla
Jännä. Itse en tunne yhtään vaaleaa, joiden ripsiä sanoisin tummiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perimä vaikuttaa toki meihinkin :D minulla on suklaan ruskea tukka ja mustat kulmat ja ripset.
Mutta, kun ikää tulee..niin haalistuu. Nyt 50v muistelen, vain kaiholla noita tummia aikoja. On täytynyt ottaa apuja kampaajalta ym. Joku voi harmaantua kauniisti, itsestäni tulee hiirenharmaa, ilman ulkopuolista apua. Ja tätä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, kun ikää tulee..niin haalistuu. Nyt 50v muistelen, vain kaiholla noita tummia aikoja. On täytynyt ottaa apuja kampaajalta ym. Joku voi harmaantua kauniisti, itsestäni tulee hiirenharmaa, ilman ulkopuolista apua. Ja tätä en halua.
Tämäpä kyllä. Isäni harmaantui kauniisti hopeasta valkoiseen, äitini harmaantui sellaiseksi hiirenharmaaksi, nähtäväksi jää miten itselleni käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveen näköistä. Siihen päälle vielä jotkut pikimustat palkkikulmakarvat, pikimustaksi värjätty tukka, tatuointeja, raatelukynnet, persetrikott niin voi tsiisus.
Tsiisus ja haukkuminen paljastaa sut vanhapiiaksi.....pitihän se arvata. Vaikka kuin haukut niin se on Vain sinun mielipide. Sinulta ei kysytä mitään. Me Naiset teemme mitä itse päätämme , ja tää on kivaa. 😂😂😂🤣🤣🤣👠👠👠👙👓🌼
25 euro pilu mina myyda 🤣