Nirso kasvissyöjä, mitä ihmettä tarjoaisin?
On niin monenmoista makurajoitetta hänellä, että oon ihan pulassa.
Yritän nyt tehdä hyvin pelkistetyn kirkkaan perunasalaatin, sen saan maistuvaksi kyllä.
Mutta sen lisäksi? Hummus ei käy, koska vatsa ei kestä. Leipääkään ei juuri syö.
Kasvispullia en saa onnistumaan, olen kyllä yrittänyt monesti. Ehkä joku kaupan eines olisi maistuva?
Taidan tehdä kasvislautasen ja jotakin dippejä, jos maistuisi, en edes lasten synttärivieraiden kanssa ole joutunut tällaisen haasteen eteen..
Kommentit (58)
Tomaattikeitto ja siihen makaronia
Linssikeitto
Sipsejä ja kaljaa. Molemmat ovat vegaanisia.
Halloumia ja tofusiivuja paistinpannulle sekä pari kanamunaa. Lisäksi keitettyä tattaria. Majoneesia
Vierailija kirjoitti:
Portobelloa, maissia, kesäkurpitsaa ja munakoisoa grilliin. Grillattua varhaiskaalia aion itse testata huomenna. Raparperigrumble jälkkkäriksi vegaanisena teitty.
Opettele kirjoittamaan.
Uunivuokaan tomaattisiivuja ja kesäkurpitsasiivula paistumaan juustokuorrutteessa
Vatkiksia
Laita nyt koko lista niistä rajotteista tai ne, mitä pystyy syömään. (Se, että menee maha sekaisin jostain, ei ole nirsoutta.)
Onko vegaani vai lakto-ovo-vege vai jotain muuta?
Vatkispastaa
Resepti löytyy googlaamalla
Pystyisköhän se nirppanokka syömään pasta-juustosalaattia? Paljon erilaisia kasviksia sekaan?
Pitsa: tankoparsaa, ananasta, paprikaa, vatkiksia, sipulia, maissia, oliiveja jne
Paista Köftis Bulgurpiirakkaa uunissa.
myydään pakasteena s kaupassa
Tarijua ovia. Niin meillä teherään. Ruaalla ei meirän taloos leikitä vaikoltaas kuinka hianoja, muorikkaata ja viinejä.
Jos ei palkokasvit käy, ei käy mitkään kaupan kasvispullatkaan. Käyko quorn? Siinä on sieniproteiinia, joyen voi olla sopimaton sekin.
Grillikylki on aina hyvä valinta. Voi maustaa makunsa mukaan.
Juustotarjotin, viinirypäleitä, suolakeksejä ja juomaksi punkkua
Liiterisä pakasteena kasvisgratiini. On hyvää.
Tästä jotain:
Seitan on lihaa muistuttava, mutta vegaaninen elintarvike. Sitä käytetään ruuissa usein lihan tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei palkokasvit käy, ei käy mitkään kaupan kasvispullatkaan. Käyko quorn? Siinä on sieniproteiinia, joyen voi olla sopimaton sekin.
Boltsi-pyöryköissä ei ole papuja
Kasvismunakas