Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-LUKU VIIKKOON 13

26.03.2007 |

Pino on avattu joten ei kun jutskailee samaan malliin kun tähänkin asti !!

Toivotaan tulevalle viikolle paljon aurinkoa ja energiaa!!

Isotikru

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja kaunis kevätpäivä on tulossa. Vielä on mieleni matalana wempan takia. On niin kohtuutonta että teitä näin koetellaan. Mutta jos jotain positiivista pitää löytää, niin nyt sinä wemppa pääset varmaan pikaiseen selvitykseen että mistä nuo km:t johtuvat.. onhan niitä ollut vuoden sisällä jo ihan riittävästi yhdelle perheelle. Voimia toivon ja annan kunnon rutistuksen (((()))).

Elsamarjalla on ollut huima pelitahti viikonloppuna :) Ja jos masunippailujen kohdille on pelit osuneet, niin eiköhän siitä tulosta " synny" ;) Tarmoa sulla on, pitää sanoa.. jaksat vielä yömyöhään verhojen saumoja purkaa. Mä olen iltaisin tuohon aikaan jo ihan tiltti.

Pinkertonilla on lääkkeet alkanut tehota, HYVÄ :))

Onkohan Emmuli jo lähtenyt kättärille?? TOIVOTTAVASTI :)))

Dementianappulasta ei nyt ole apua, kun jutskat ovat viime viikon pinossa, mutta eiköhän me tällekin viikolle juttua saada.

Meitin pelien kanssa ei ole käynyt niin hyvin kuin Elsamarjalla. Mies ei eilen syttynyt, joten tänään pitää vielä yrittää :) Perjantainen sessio oli varmasti liian aikaisin. En enää tiedä noista tikuista: vieläkään en ole tasavahvaa saanut, tänään on ollut lähellä sitä kuitenkin. JOspa olisi vielä toivoa, että ovis ei ole mennyt, vaikka perjantaina munis olikin jo " oikean kokoinen" . Noh, en jaksa ajatella asiaa. Tämä tuntuu jotenkin niin naurettavalta vouhotukselta, kun ajattelen mitä wemppa on käynyt läpi. Mutta nyt makaronilaatikon tekoon ja sitten pikkulikan kanssa ulos.

Hyvää viikonalkua teille rakkaat siskot!!

ANI

Vierailija
2/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiviä,

tuli ihan koko perheen nukuttua oikein hyvin ja myöhään - kiitos kellon siirron :) Lapsetkin nukkuivat rauhallisesti tämän yön, ed. yö meni ihan hulinaksi ja flunssa on tainnut pieniä hengitysteitä öisin kiusata. Josko se siitä. taas aivan kerrassaan ihan päivä tulossa. Pitäisi mennä polkupyöriä ihmettelemään.

ANI asuukin lähempänä Turkua kuin minä; huomasin muuten jostain ketjusta. Meiltä ei sinne ajella kymmenessä minuutissa. Tai melkein tekisi mieli sanoa, että samassa ajassa ajaa meiltä Turun rajoille kuin Turun rajoilta ihan keskustaan ;)

Heh, EMMI on vaiennut??? Joko,joko,joko???? Sorry Emmi, jos olet vielä maisemissa, mutta minusta on ihana kiusata muita joko-joko -uteluilla, kun itse on joutunut odottelemaan reippaasti LA:n yli.....

WEMPPA; tsemppiä alkavaan viikkoon. Kolmen km:n jälkeen pitäisi muuten automaattisesti tai ilman ihme selityksiä/vaatimuksia saada tutkimuksia. Sen verran taas on oppinut lapsettomuus-puolelta......

Mutta, päivä on puolessa ja emäntä vasta kanssa ;) Ryhtiliike *mars, mars, vasemman tahtiin ars* ja *haauuukotus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wempalle halauksia! Sanoja on vaikea löytää, mutta myötäelämme surussasi ja uskomme, että onni kääntyy ja saatte vielä oman pikkuisen perheeseenne. Toivotan sinulle onnea lääkärikäynnille, toivottavasti hänellä on toinen asenne kuin minun lääkärilläni, joka oli sitä mieltä ettei meitä tarvitse tutkia kun meillä on jo kaksi tervettä lasta... Muista sinä olla tiukkana ja vaatia omia oikeuksiasi!

Itse alan tässä kohta pakkailemaan ja lähtökuoppia kaivamaan, halusin tulla vielä toivottelemaan teille rakkaat ystävät kaunista ja aurinkoista viikkoa! Onnea oviksen metsästäjille, toivottavasti viikonlopun pelehtelyt tuottavat toivottua tulosta! Tulen sitten viikon päästä piinailemaan teidän kanssanne. Ja toivottavasti tällävälin Emmin Tiinuska on jo syntynyt!

-valdevina

Vierailija
4/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ravaan kodin ja pyykkituvan väliä ja onneksi saan kaikki pyykkikorit tyhjäksi..yritän nyt käydä pari kertaa viikossa pesemässä tuolla taloyhtiön pyykkituvalla kaikki pyykit niin ei tarvii noita typeriä pyykkitelineitä joka paikkaan laittaa ja joka päivä konetta pyörittää...

Soitin äsken neuvolaan ja YES sain neuvolalääkärille ajan ens tiistai-aamulle ja mika parasta on sama lääkäri jonka vastaanotolla kävin syksyllä sen episodin kanssa. Varmaan kirjottaa mulle lähetteen alkuraskauden ultraan kun tietää taustat :-)

Itse neuvolaan sain ajan vasta toukokuun puoleen väliin mutta nou hätä pääasia kun pääsen tuonne ekaan ultraan ;-)

Neuvolan täti sanoi vaan mulle ettei ekalla käynnillä ole niin kiire kun entuudestaan ei mitään uutta ole tiedossa tuolla käynnillä , ja mulle neuvolankäynnit on tuttuja ;-)

Sitäpaitsi voinhan mä ite töissä mittailla verenpaineet, sokerit ym asiat jos alkaa joku mietityttää...

Pikkupimut jätin eskarista kotiin kun ovat niin yskäsiä ja nuhasia mutta nyt " pikkuäidit" ovat ulkoilemassa vauvojensa ja rattaidensa kanssa...

Pitänee mennä katsomaan missä luuraavaat ?

WEMPALLE ISO HALI !!!

Isotikru

Vierailija
5/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jatkuu tämä salaa-töissä- nettiseikkailu, mutta pakko oli tulla kertomaan, että sain neuvolastani aivan uskomattoman ihanaa tukea ja kannustusta. Torstaina pääsen lääkärin luo.

wemppa

Vierailija
6/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wempan kuulumisia tulin lukemaan. Haleja sulle ihan hirvittävästi.

Emmi on toivottavasti hakemassa tiinuskaa kotiin,kun on niin hiljaista.

Isotikru,mistä sinä tuon energian ammennat? Itselläni on tämä etova,vellova olo lähes koko päiväistä,ei tee edes mieli ajatella mitään ylimääräistä hommaa. Äsken kävin kaupasta hakemassa jotain suuhun kun ei tiedä mitä sinne tunkisi kun on huono olo. Karkkia ei ole tehnyt mieli mutta nyt hyllystä iski silmään chewits patukka. Raikas mansikkamaku toi hetkeksi helpotuksen mutta kun se oli loppu niin taas sama olo. Ja nyt ei voi ajatellakkaan samaa patukkaa uudestaan. Satsumia menee kun ne on raikkaita. Piti tämäkin kokea vielä odotuksen aikana, meinaan huono olo. Ei okseta mutta muuten vaan velloo. Olikos kellään mitään hyvää konstia tämän helpottamiseksi? Töissä olisi pakko jaksaa päivät istua,eikä olo parane kotona pitkälläänkään. Sori kun oli omanapaista valitusta. Toisaalta ihana kun on tämmöinen olo niin tietää että jotain masussa tapahtuu, toisaalta kaksi odotusta ilman tällaista oloa saa tuntemaan onko tämä ihan ok... Kohta on nuppi taas ihan sekaisin.

Ani,pidetään peukkuja että saat kallistettua miehesi vielä tänään pelilaudan ympärille. Ja eihän sitä tiedä jos se perjantai oli se oikea päivä.

Pakko jatkaa työtouhua. Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille.

-pietu-

Vierailija
7/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla sinusta! Ja mikä parasta pääset lääkärille ja noinkin pian. Odotellaan kuulumisia. Kyllä se vielä päivä koittaa että sinulle vauva syliin annetaan,usko pois. Aurinkoisin mielin eteenpäin.....

-pietu-

Vierailija
8/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppa: IHANAA kuulla sinusta :) Hyvä hyvä että pääset jo tällä viikolla lääkärin kanssa juttelemaan!!! Kun asiat selvitetään, niin kyllä se käärö vielä teille tulee.. Niinkuin sanoin, minä en täältä ennen poistu :) (tuskin silloinkaan vielä).. on tämä niin mahtava porukka!!!

Pietu: Ikävä jälleen muistuttaa, mutta ei sulla mitään vikaa ole.. sinähän odotat poikaa.. sanoo sun armasaviomiehesi mitä tahansa :))))

Siitä tuo etova ja vellova olo kertoo, jos kerran tytöistä ei ollut tuommoista oloa. Ja kiitos tsemistä :) Hetki sitten sain kuin sainkin tasavahvat viivat tikkuihin, joten nyt se kypsä munis voipi sitten irrota. Kyllä tuo ukko saa luvan tänä iltana " antautua" ;) *vilkuttaa Senniinalle*

Isotikrulla on kieltämättä kyllä virtaa kuin pienessä kylässä.. ollakseen raskaana :) Vaikka mulla tytöistä ei vellovaa ja etovaa oloa ollutkaan, niin ei ollut kyllä tarmoakaan tehdä mitään. Ekat viikot pidin sohvaa selassäni kun olin töistä tullut. Ihanaa että pääset mahdollisesti kunnan puolesta alkuraskauden ultraan :)

Valdevinalle hyvää työmatkaa, äläkä rehki liikaa!!!

Pinkerton: Tuli yks kerta mieleeni kun niistä susihukista puhuit, ettet kai satu asumaan M-alkuisessa paikassa kasitien varrella??? Jos niin on, niin mehän ollaan sit melki " naapureita" . Varo vaan etten joku kerta ole kolkuttamassa ovea ja tulossa kaffiille :)))

Emmuli on tainnut lähteä tinturaa hakemaan :))) Voi kun ihanaa, tuskin maltan odottaa kuulumisia!!

Tässähän tätä taas olikin. Ilma on ihana :) Lähdetään pikkulikan kanssa uudelleen ulos kunhan tuo saa ensin päikkärinsä nukuttua. Ikunoiden pesu houkuttaisi (ovat ihan sikalikaiset), mutta jos kevätsade vielä yllättää niin samannäköiset ovat sitten taas. Pitänee hiukan vielä odotella. Tikkuun tuli tosiaan päivällä tasavahva, joten illalla mies saa luvan kellistyä ;)))

Seommoro!

ANI

Vierailija
9/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani,ihana lukea että tasavahvat tuli tikkuun. Ei muuta kuin illalla vaateriin....

Tuosta etovasta olosta,minä laitan sen iän piikkiin,luotan isännän tietoon,kunnes toisin todistetaan.... Toivotaan että jossakin vaiheessa alkaa helpottamaan tai sitten tulisi reippaasti yli.

Jokos te olette miettineet kesäloma-aikoja? Meillä kiersi lomalistat ja merkkasin lomani alkamaan vko:sta 28 neljä viikkoa eteenpäin. Jippii! Kyllä on taas mitä odottaa. No onneksi ensi viikolla on pääsiäinen ja neljä vapaata.

Isotikrulla on ihanaa kun pääsee ultraan. Siis onko se jo huomenna vai viikon päästä? Itse meinasin vielä kaksi viikkoa kärvistellä ja katsoa ja varaan ultran yksityiselle tuossa vko:lla 9+. Sitten tilaan neuvola-ajan.

Ja taas olisi jatkettava...

-pietu-

Vierailija
10/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aloittanut tän kirjoittamisen ainakin 5 kertaa ja joka kerta on tullut jotain (työasioita) väliin.

Wempalle lohdutusjaksamishalaus, hyvä, että pääset pian lääkäriin.

Pietu, kuvotus loppuu viimeistään marraskuussa :)

Mä lohduttauduin sillä, että öglötys on merkki vilkkaasta raskaushormonitoiminnasta.

Toimelias-Tikru, saako kysyä, oliko sulla otsaulokkeen kasvatuslääkkeet käytössä tässä plussakierrossa?

Anille, peli-iloa ja onnea!

Vierailija
11/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte ihmetelleet kuinka mulla on kamalasti virtaa, noh sitä toki ihmettelen itsekkin. Nyt kun se angiina alkaa olla voiton puolella niin tuntuu että koko ajan pitäis tehdä jotain.. tämä energisyys on mulle itsellenikin täysin mysteeri !!

En muista että olisin aiemmissa onnistuneissa raskauksissa ollu tälläinen energiapakkaus mutta toisaalta niiden alkuraskaudet ovatkin osuneet vuoden pimeimpiin kuukausiin marras-helmikuu) joten voihan se olla että valollakin on osuutta asiaan...

Silloin syksyllä mulla oli 24-h se öllötysolo ja illalla työpäivän jälkeen pelkän kissan sanominen oli jo vaikeeta...

Nyt vaan ajoittain kuvottaa, tisulit on kipeet ja iltaisin aina alkaa palelemaan ihan hirveesti ja pissalla saa laukata ihan yhtenään...

Viikon päästä tiistaina menen sitte sinne neuvolalääkärille...

Kukas se kysyikään että oliko mulla ykssarvisenkasvatustropit tässä plussakierrossa käytössä niin ei ollut kun huomasin etten ovuloinut?? lainkaan marras-joulu ja tammikuun kierroissa missä tropit oli käytössä...

Mullahan ei ole koskaan ollut ovistikkuja käytössä mutta ihan selkeesti sen vaan tunsi ja huomasi että kroppa oli ihan pihalla.. toki voi se ettei se noista tropeista johtunut ???

Mä olen nyt oppinut tutkimaan näitä juttuja ja oviksen olen bongannut kolmesti vuoden sisällä ja kahdesta niistä kerrasta on tärppi käynyt ja kolmannesta ei edes yritystä kun mies oli reissussa...

Mä bongaan oviksen limoista ja selkeästi siitä että hormoonit hyrrää ja halut on sen aikana ihan korkeella...nippailuja on jos jonkinlaisia ollut osin johtunet kaikesta muusta etten luota niihin ollenkaan...

Ihanaa Wemppa että pääset noin pian neuvolaan ja eteenpäin asiassa !!

Noh niin nyt pitää taas jatkaa pyykkishowta ja imurikin kutsuvasti tossa viekottelee mua että alkaisin pienet valssit sen kaa...

Isotikruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
12/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin siis viime viikolla mukaan. Olen -68 vuosimallia yhden lapsen mamma, joka taasen on vuosimallia -01. Avoliitossa ja mies on nuorempi kuin mä. Asun tällä hetkellä alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne olen muuttanut viitisen vuotta sitten.

Vauvakuume mulla oli pari vuotta sitten aivan kauhean kovana, mutta realismi pukkas väliin ja oli pakko olla tekemättä silloin asialle mitään. Nyt taas miehellä on kauhea vauvakuume ja mä taas hieman jarruttelen. Aivan hullua :D Tosin enpä tiedä jarruttelusta, koska ferrari on myöhässä nyt ainakin pari päivää.

Yleensä jo päivän myöhässä olon jälkeen olen rynnännyt hakee testin, joka on ollut sitten miinusta ja seuraavana päivänä täti on huristellut kylään. Kiertoni on ollut nyt epäsäännöllinen 25-28 pv ja nyt on jo 30 pv menossa, eikä tosiaan mitään näy... Tekisi mieli mennä ostamaan testi, mutta... huh huh.

En tiedä ymmärtääkö kukaan, miltä musta tuntuu. Koska tiedän esikoisen kohdalla, kuinka onnellisena sitä odotti, ett viimein tulis se plussa ja pyörin täällä vauvakuumeilijoissa aivan täynnä toivoa... Nyt on sen verran pelkurimaisempi olo, ett vaikka haluaa vauvaa niin kaikki pelot meinaa ylittää sen haluamisen. Kuulostaa varmaan ihan kauhealta?! Onkohan tää nyt hormonien tekemää kikkailua, koska ihan itku kurkussa istun täällä ja kirjoittelen tätä :/ Ja mä en itke kuin elokuvia tai kirjoja lukiessa! :D

Vierailija
13/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on 14 astetta lämmintä ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta! Siis mielettömän hienoa kun tulee kesä ja lämmintä!

Taitaa tosiaan Emmi olla tositoimissa. No, toivon niin minäkin, eiköhän sen Tinturan ole jo aika pikku nenä valoon näyttää. Olisi ainakin tosi kaunis synttäripäivän ilma.

Mukava oli kuulla VM että olet saanut asiallista tukea tilanteeseesi. Kyllä se pikku käärö vielä syliin saadaan. Usko pois!

Angeliq, käy nyt vaan se testi hakemassa ja päästä meidät piinasta;) Usko pois, pelot ja epäröinnit kuuluu asiaan. Mulla se tosin ei ole yrityksiä hidastanut, minä hupsu kun syntymähumalahöyryissäni edelleen uskon että elämä kantaa, vaikka mitä tulis eteen. Ja kaikella on oma tarkoitus ja se vaan tulee hyväksyä. Vaikka tässä on kaikenlaista surua ja murhettakin ollut niin se on vaan ment ty bii. Mut tää nyt on vaan mun oma elämänfilosofia.

Pietu, nyt nautit " koko rahalla" noista vellomisoireista. Se on tottavie ikävää, mutta veikkaan minäkin että se meinaa vaan sitä että raskaushormonia on riittävästä ja poika tulossa;) ' katsoo kristallipalloa'

Isotikru taas on nielaissut jonkin energialatauksen varmaan. Voi kun saisi saman annoksen itselleenkin.

Omaa napaa senverran että tulossa megapitkä kierto, ovistikuissa vahvat viivat vasta eilen kp21, toivotaan nyt että pupuilut on osuneet kohdalleen. Täytyy vielä tänään ainakin ukko kellistää ja toivoa että jaksais pelata varman päälle.

Niin, Anillahan taisi olla samat suunnitelmat illaksi;)

-minea-

Vierailija
14/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOTIKRU; voi kun toimeliaisuutesi tartuisi :) nimim. " siivousta vihaava paitsi PMS-oireissa" ja PMS:sää ei ole hetkeen näkynyt ;) Mutta kun ei huvita siivota, kun on kaunis ilma ja sitäpaitsi heti tulee hiekkaa sisään, missä hyöty ;) ;) ;)

ANI; sitä kautta pääsee meille :) mutta sinne ei kansti viä pysähtyä ;)

ANGELIQUE; teretulemast!

Jugurttirusinat ränästävät kumman helposti ;) vai onko se sitä, kun niitä syö kourakaupalla *häpeillen tunnustaa* Heh, meidän radiopuhelimet mäikää ihan itsestään :) onkohan (eli siis on) joku samalla kanavalla :) " Kuuluuko? Kuuntelen." " Kuuluu paremmin." No niin kuuluu, mutta rätisten :)

Vierailija
15/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaukset ja pahoittelut JOS tuo km nyt sitten meni loppuun asti!? Minulla kun tassa oli tuota hematoomaa oikein isoin annoksin ja valutti siis isolla V:lla, etta jos kuitenkin olisi viela pienta toivoa? Ja Jos kuitenkin tapahtuneelle ei enaa voisi mitaan, mene ihmeessa tukostaipumuskokeeseen ja kay kaikki mahdolliset kromosomijutut lapi; sitkeinahan me tata vauvaa yritetaan, eika periksi enaa anneta, eiko niin? toivoopi kolmen menetyksen viime vuonna kokenut!

Emmille onnea jos punnerruksessa jo olisi...

Ja omaan napaan; ettei taallakaan niin herkkua ole, kun enempaa en voi kavella tai tehda edes kotihommia, kun jo rauhoittunut tuhruilu alkaa uudelleen!! Kylla tasta ikava kylla on ilo kaukana 9 kk ajan?! Mutta kun edes lopputulos olisi onnekas ja vauva syliin tulisi mita en sen eteen tekisi?!!

Voikaa kaikki hyvin

-levinia ja hope rv 15+2 -

Vierailija
16/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Wemppa, että pääset lääkäriin. Toivottavasti siellä löytyy vastauksia kysymyksiin ja apuja ongelmiin. Niin kauan kun on toivoa, on toivoa, vai miten se meni?

Ani, tsemppiä sinulle, toivottavasti osui pupuilut kohdilleen. Samaa toivon minäkin. Nyt en jaksa yhtään mitään. Väsyttää ihan sairaasti, menen kyllä ajoissa nukkumaan. Katson vaan pikakelauksella eiliset tanssit videolta, jonka sain ystävälliseltä ja ahkeralta nauhoittajatyökaveriltani lainaksi.

Senniina, sinäkö sinne Ikaalisten kylpylään olit menossa? Näin kylpylän aika osuvan telkkarimainoksen: Täällä tehdään uusia ihmisiä. Pitäisiköhän meidän kaikkien mennä sinne, mitä luulette?

Meinasin vielä käydä kääntämään verhojen alareunoja, mutta se saa nyt odottaa. Ei jaksa millään. Telkkaristakaan ei tule mitään, tai siis mitään sellaista mitä voisi katsoa. Ykköseltä tulee Eläville ja kuolleille. Sitä ei psyyke kestä mitenkään, ja kolmoselta tulee vaan tuutin täydeltä p:tä.

Vierailija
17/79 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä edelleen ollaan ja yhtenä kokonaisena ! Mutta viime yö tuli puoliksi vietettyä ' kättärillä' Tämä on nyt taas tätä omaa ( . ) Antakee anteeksi ...

Heräsin viime yönä klo.2 siihen, että jotakin lorahti, aattelin, no niih, se oli lapsivettä ja marssin vessaan, mutta jo matkalla huomasin, että jalkoja pitkin valui verivanoja. Istuin pytylle, ja sinne sitä valui lisää .. Menin aivan shokkiin, ja herätin mieheni, olin siis aivan tööt, hoin vain miehelle, että auta mua, tämä lapsi kuolee nyt, istukka on irronnut, mä olin siis 100% varma, että kyse oli pahamaineisesta istukan irtoamisesta. Mies rauhoitteli ja pyysi soittamaan Kättärille, ja sinne sitten puh.soiton jälkeen lähdettiin. Autossa, kun istuin niin mulle tuli kamala kipu tuonne kankkujen kohdalle ja peräsuoleen, aivan kuin siellä olisi ollut tulipalo :-))(nyt jo hymyilyttää)

Oltiin about klo.3 kättärillä, ja siellä samantien käyrille, ja verenpaineita mittailivat kun olivat huipussaan, mutta onneksi laskivat ihan kohtuu tasolle kun siellä hetken olin ollut. Lääkäri pääsi meidän luokse n.1.5h myöhemmin, ja olinkin jo hieman rauhallisempi, kun näin, että vauvan sykkeet hyvät, ja muutaman kerran tuli potkujakin.

Lääkäri tuli ja tutki ja totesi käyrien olevan ihan ok, .. Ja mentiin tutkimushuoneeseen missä ultrasi, ja teki sisätutkimuksen, katsoi istukan toimivuuden, virtaukset ym, istukka oli mm. huippukunnossa ei kalkkeutumaa olleskaan, virtaukset ok, ja mikä erikoisinta, verta ei löytynyt sieltä kanavasta. No ei siinä muuta kuin lääkäri siirtyi seuraavalle reiälle(yökkis yök) ja sieltä se syyllinen löytyi, kuvitelkaa mulla oli pujenneita peräpukamia siellä, ja mä en edes ollut tietoinen asiasta. Mullehan kävi aikaisemminkin näin, että pelästyin verenvuotoa, mutta se tuli pukamista, mutta silloin tekapuoli olikin todella hellänä, mutta nyt ei mitään tuntemuksia, tai vatsa kovalla tmv, lääkäri totesikin pukamien johtuvan paineesta, minkä vauva saa aikaiseksi, ja tästä painosta :-(( Sain sellaista pukamavoidetta hoito-ohjeeksi ja nyt olen jo muutaman kerran laittanut. Olisi myöskin ottanut mut sisälle kättärille, että pukamat olisi päivemmällä operoitu, mutten innostunut asiasta, eli sitä katsellaan sitten myöhemmin synnytyksen jälkeen.

Että tälläinen tapaus, mutta onneksi tintura oli kunnossa, ja kovasti taas teki hengitysharjoituksia, ja muutenkin kaikki oli hyvin. Tytön liikkeitä seurattiin, kun kovin oli uninen, ja juottivat mulle mehuja ja syöttivät jugurttia jne, että saataisiin tiinaan potkua, mutta ei tyttö suostunut kovempaan ralliin, kuitenkin lääkäri totesi liikkeet hyviksi ja korttiin ++

Tänään olen ollut nöyrä, ja päätin, etten valita tytön liikkeistä tai kivuista tai yhtikäs mistään raskauteen liittyvästä, koska yöllinen kokemus oli niin kauhea, kun aattelin, että menetän vauvan, se oli jotakin aivan kamalaa .. Ajatelkaa mun nuppi meni niin sekaisin, etten enää edes muistanut omaa koti osoitettani :-(( Ja nyt todellakin tiedän, että kaikki on ylemmän käsissä, vaikka miten tekee suunnitelmia, elää hiljaa ja hissukseen niin se mikä tapahtuu, vain tapahtuu, ja sille me maalliset olennot emme voi mitään. Mutta ihanaa, että kaikki on taas hyvin.

Sisätutkimus tehtiin, ja olin yhdelle sormelle auki(?) tarkoittaa siis mitä?? Mutta lääkäri vain totesi, ettei tämä tyttö ihan heti synny, saattaa siis mennä hamäläisittäin ne Pinkertonin viikot :-)) Ja käyrilläkin tuli vain 4-5 isompaa supistusta, sellaista, että mittari heilahti sinne 70 paikeille, mutta nekin kivuttomia, eli masu vain kovettui ..

Sori nyt tämä omanapainen tarina, mutta aattelin palstautua, että tiedätte missä mennään. Koko päivä on mennyt levon kannalla, ja ulkona käytiin tekemässä sellainen pienen pieni lenkki.

Hyvää yötä ja huomiseen ! Kiitos taas teille kaikille, että olette kyselleet perääni ja elätte tässä odotuksessa mukana. t. emmi rv-40+1

Vierailija
18/79 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi verenvuotosi oli vähemmän pahanlaatuista, vaikka pukamatkin inhoja on. Mutta mielummin vuotakoot ne kuin Tintuska. Eikö ole jännä, kuinka joku koettelemus tai kokemus (vaikka ei Koettelemus, mutta Pelästys sen mahdollisuudesta) saa äkkiä asiat uuteen valoo? Tai ei kaikilla saa..... ja sitten tulee " kärttyilijöitä" , jotka ovat vihaisia siitä, että elämä ei antanut a) kaikkea b) sitä mitä he halusivat c) silloin kun halusivat. Eli ihmisiä, jotka eivät " opi" vaikka elämä yritää opettaa. Mutta se on aivan toinen juttu se...

Ja oli ihan hienoa kuulla, että Tiina ei ole mikään mahdoton jätti. Tai voihan se sitten olla, kun neiti päättää vihdoin viimein tulla ;) No ei vais. Vauvat kasvaa noin 200 gr viikossa mahassa ja jotkut hyväkkäät väittää, että loppuaikana - siis rv 40+ - ei ollenkaan, mutta se on minusta Kukkua. Muistan, kuinka oma terkkani arvioi loppuaikoina toista muksuani ja sanoi: " ei tämä nelikiloinen ole." Juu, ei varmaan ollut silloin, mutta me mentiinkin melkein sen pari viikkoa yli.... ja sitten oli. No niin, taas omaa jorinaa. Eikä ne kilot nyt niin haittaa, on nuo ihan hyvin mahtuneet. Se vain tuntuu paljon helpommalta rykäistä ulos 2800 gr kuin 4050 gr..... vaikka mistäs sen tietää.

Pyykinpesua ole tässä suoritellut. Näin aamuyöstä sitä saa tehdä rauhassa. Se on harmi, ettei näin aamuyöllä voi imuroida ja järjestellä kaappeja (nukkujien huoneissa). Olen aika aikaansaavalla tuulella usein näin aamuvarhain. Hyvä olla, kun mitään ei saa tehdä, ettei muut herää!!! " kyllä mää siivoisin, mutta voi joku herätä... " Just joo. :-D

Ihania ilmoja ollut. Nyt tarvisi suunnistaa puutarhakauppaan ja ostaa isoja ulkoruukkuja. Toivon runkoruusujeni selvinneen talven yli; rakastan erilaisa ruusuja yli monen muun kukan ja haaveilenkin oikein pergolasta köynnösruusuille. Pasuunakukkia olen myös katselut ja ihaillut...

Mutta nyt haen kaffemukin ja nostan jalat ylös ja annan itselleni hetken. Carpe diem!

Vierailija
19/79 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja olipa hienoa että säikähdys oli pelkkä säikähdys! Ja pieni siellä vielä rauhassa odottaa..liikkistä! Ja sormelle auki tarkottaa sitä että kaulakanava oli about yhden sormen leveydeltä avautunut, mutta kuten sanottu, sen perusteella on vähän vaikea h-hetkeä arvioida.. Mä olin esikoisesta sormelle auki synnytystä edeltävänä päivänä, kuopuksesta taas 10 pv ennen syntymää ja edellisenä päivänä 2 sormelle ja silloin painoarviossa lääkäri " vähän pyöräytteli" (siis tosiaan työnsi ne 2 sormea kanavaan ja yritti vähän avittaa käynnistymistä). Ja tehosihan tuo, aamulla oli tyttö maailmassa.. Ja kohta saadaan myös kauan ja hartaasti odotettu Tintura maailmaan! Jaksuja sulle ja nauti odotuksen loppuhetkistä!!

Mukavaa päivää muillekin!

walo

Vierailija
20/79 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sapettaa niin vietävästi!! Ukon ketale käänsi mulle eilenkin selkänsä ja sanoi, että väsyttää *aarrhh*. Ei auttanut vaikka sanoin että nyt olisi tärpin aika. Alkoi kuorsata ja mä meinasin potkasta koko äijän sängystä alas!!! Nousin ylös, kun uni ei tullut ja tulin koneelle. Ja olin ihan kauhuissani kun luin Emmin " kauhuyöstä" . Ole varmasti ollut aivan paniikissa!! Onneksi vuoto oli peräisen hole number kakkosesta ja tintura voi hyvin. Eipä mun ennustustaidot osuneet kohdille, anteeksi jos annoin turhaa toivoa. Mulla taisi mennä n. 5 pvää synnytykseen siitä kun olin ns. sormelle auki. Mutta sehän on yksilöllistä. Kiva kun olet täällä meidän kanssa vielä :)))

Kiitos siis ankkikselle, minealle, elsamarjalle, pietulle ym. jotka niin kovasti toivotitte peli-iltaa eiliselle. Noh, ketuille meni niin että ropisi. :( EIlen oli iltap. niin älyttömän kovat oviskivut, että varmasti se munis sieltä irtosi. Noh, perjantaina pelattiin, mutta sekin oli työn ja tuskan takana.. se houkuttelu. Anteeksi, jos tuon makuuhuoneelämämme tänne, mutta mua tosiaan ihmetyttää tuo miehen haluttomuus. Ei taida sittenkään olla pelkkää legendaa, että kun naisten " himot" alkavat jyllätä enemmän neljänkympin korvilla, niin miehillä ne vastaavasti alkavat hiipua. Tällä menolla meille ei tule vauvaa enää koskaan.. pyhästä hengestä ei ole sikissyt kuin yksi :) En tiedä pitäisikö nuorempaan vaihtaa ;)))

Anteeksi omanapainen viesti, mutta mua ketuttaa ihan sairaasti nyt.

Palaan päivemmällä kun olen rauhoittunut :)

ANI