Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään näyttänyt acon 10 negaa, vaikka..

09.02.2006 |

..olisikin raskaana? Tein Acon 10 maanantaina, jolloin oli kp 26/28.Tulos oli nega. En tutkinut " roskihaamuja" tms. Tein testin illalla, ja aika hätäiseen, eli tuskin oli 4 tuntia edellisestä vessareissusta..

Nyt ollaan siis 29/28, eikä vieläkään menkkoja, eikä ne edes enteile.Normaalisti mulla ennen menkkoja pääkipua, alavatsalla ja rinnoissa kipuilua,alaselkä kipeä.. nyt ei mitään?Hiukan rinnat aristaa, muttei kovinkaan reilusti. Pari päivää olen ollut kipeä, kovassa nuhassa, palellut ja nukkunut pitkiä päiväunia.Myös valkovuoto on runsasta.

Voisiko siis tuo Acon 10 antaa väärän negan, vaikka noita kiertopäiviä jo noin paljon olikin? Jos vaikka olisinkin raskaana..

Tiedän että tämä on epätoivoista, mutta joka kuukausi sama haave vaan nostaa päätään..

Onko paikalla ketään jolla olisi kokemusta noita testeistä? En haluaisi suotta uudelleen testata ja pettyä toista kertaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Tietenkään en haluais antaa sulle liikoja toiveita, mutta itsellä r-testi näytti plussaa vasta kp48/29-32. Samaten paleli hirveästi, väsytti pirusti, nokka tukossa eli flunssan oireita... Lisäksi mulla vatsasta nipisti välillä ja valkkari oli runsasta/liukasta. Silti toivo hiipui negojen jälkeen, kun tuntui että pitäshän ACONINKIN näyttää hyvissä ajoin, mutta pah! Täti oli siis yli 2 viikkoa myöhässä kun plussa vihdoin tuli ja tämä tapahtui siis viikko sitten... =o)

[color=darkblue]Minä testasin

kp 30 ACON 10 nega

kp 35 MAMMAKSI ja ACON 10 negat

kp 43 MAMMAKSI nega

Ja vihdoin

[color=hotpink]kp 48 ACON one-step (apteekista) PLUSSA! ♥

[color=darkviolet]PLUSSASÄTEITÄ lähettelen sulle ~~~

HANNELE + Valtteriina rv 7+1

Vierailija
2/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokeillu nyt aconin ja apteekin testejä...negoja on mutta oireitakin on raskaudesta!

kp 26 acon 10 nega

kp 30 acon 10 nega

ja kp 32 nega=( ja tein myös apteekin testin ja oli nega nyt odotan kp 48 jos mulla sitten tärppäis kun hannelellakin meni niin myöhään=)Täti kävi vaan tunnin tuhruttamas ja läx=)eikä mitään menkkamaisia oireita ole palelee ja nuha on,rintoja aristtaa mutta plussaa ei kuulu eikä näy??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla