Tapasin miehen vanhemmat...
Tapasimme eräässä tilaisuudessa vähän yhtäkkiä ja luulen että he ei etukäteen tienneet että mies esittelee minut ensimmäistä kertaa.
Miehen isä ei sanonut mitään, ei kätellyt, tervehtinyt tai puhunut minulle koko aikana. Hänen vaimo oli mukava ja jutteli. Eikö tämä olekin outoa? Mietin että mitä ihminen tuollaisessa tilanteessa ajattelee, vai yliajattelenko vain. En viitsinut sanoa miehelle mitään negatiivista, se oli kuitenkin ensimmäinen tapaaminen.
Kommentit (23)
Veikkaan isän joko hämmentyneen yllättävästä tilanteesta tai on yleisesti varautunut uusien ihmisten kanssa. Muistan, kun isäni tapasi kumppanini, niin ei hänkään kauheasti puhunut (hänelle luonteenomaista), kohteliaasti toki esittäytyi. Nykyään voivat pitkät pätkät rupatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne vanhemmat hämmentyi, koska edellisellä viikolla miehen kainalossa oli niin toisen näköinen neiti.
Asuvat kyllä toisella puolella suomea. Mies on ollut minun kanssa tiivisti ja on yhdessä reissattu.
Mutta sinne toiselle puolelle suomea ette ole päässeet vaikka asutte yhdessä ja nyt yhtäkkiä aivan yllättäin törmäätte samassa tilaisuudessa. :D Ja toinen ei puhu muka mitään.:D
Yksinkertaistava ja miesvihamielinen aloitus.
Niin kyllä vain, olimme eräässä miehen työhön liittyvässä tapahtumassa, johon isäkin oli kutsuttu.
Mutta vaikeaahan se on jos ei näe sinne oman laatikon ulkopuolelle.
Mutta sinne toiselle puolelle suomea ette ole päässeet vaikka asutte yhdessä ja nyt yhtäkkiä aivan yllättäin törmäätte samassa tilaisuudessa. :D Ja toinen ei puhu muka mitään.:D
Yksinkertaistava ja miesvihamielinen aloitus.