Miksi työttömiä ei saisi pakottaa töihin rahan saamiseksi?
Minäkin käyn töissä rahan saamiseksi. Pakkotyötä tämäkin.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Olen opettaja
Etkä ole. Olet ilmiselvästi valtiolla töissä ja sua vituttaa kun ihmiset haluavat olla opettajia eikä valtion viraston assistentteja/toimistosihteereitä.
Toisaalta, miksi et ole kesätöissä vaan slurvailey tällä palstalla? Mene vaikka siivoojaksi kesäduuniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Olen opettaja
Mitä jos ehdottaisit hallitukselle, että kokeiltaisiin tätä mallia omalla alallasi? Kaikki opettajat sanottaisiin irti. Osalla onkin jo valmiiksi määräaikainen sopimus. Syksyllä kaikki tulisivat sitten työttömyyskorvausta vastaan töihin. Sitten raportoisit, kuinka hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, kommenttisi on julkaistu 10.24, oletko lomalla, vapaapäivällä vai käytätkö työpaikalla nettiyhteyttä kyseenalaisilla somealustoilla norkoiluun.
Jos olet työssä sinä saat paljon enemmän kuin vain sen työmarkkinatuen määrää huomattavasti suuremman palkan käteesi, sinä saat sosiaaliturvaa ja paljon muita asioita.
MUTTA SINÄHÄN ET OLE TYÖSSÄ, TAI SITTEN TEET TYÖTÄ PERUSSUOMALAISTEN TOIMISTOSSA PROVOILLEN PUOLUEESI AGENDAA MILLOIN MISSÄKIN!
Lindgren voisi asettaa työnantajille velvoittee ottaa työttömiä työhön.
Tämä nyt oli vähintään oikeuden huippu ihmisiä kohtaan jotka tekee vuorotyötä ja joiden vapaa päivät liikkuu pitkin viikkoa tai ei ole yhtään. Kirjastossa nimeltä Vuosaari ja Rastilan nettibaarissa istuu kuin Myllypuron suuri joukko tietokoneilla muista maista tulleiden lapsia päivästä toiseen
Sua vituttaa kun en asu Itä-Helsingissä ja että en käy asiakkaana kirjastossa/en ole töissä kirjastossa enkä ota vastaan valtiolta toimistosihteerin pestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se, työstä maksetaan palkkaa, ei avustusta.
Jos teet työtä, niin saat palkkaa. Ei se mitään avustusta ole.Ja työstä kertyy tietenkin eläkettä ja lomarahaa sekä työterveys kuuluu samaan pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Olen opettajaMitä jos ehdottaisit hallitukselle, että kokeiltaisiin tätä mallia omalla alallasi? Kaikki opettajat sanottaisiin irti. Osalla onkin jo valmiiksi määräaikainen sopimus. Syksyllä kaikki tulisivat sitten työttömyyskorvausta vastaan töihin. Sitten raportoisit, kuinka hyvin toimii.
Ei hän ole opettaja ja vaan häntä vituttaa, että tietty yksittäinen henkilö ei halua olla politiikassa eikä valtiolla töissä vaan opettajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Olen opettajaMitä jos ehdottaisit hallitukselle, että kokeiltaisiin tätä mallia omalla alallasi? Kaikki opettajat sanottaisiin irti. Osalla onkin jo valmiiksi määräaikainen sopimus. Syksyllä kaikki tulisivat sitten työttömyyskorvausta vastaan töihin. Sitten raportoisit, kuinka hyvin toimii.
Tämä! Jos orjatyöhön pystytään velvoittamaan jollain alalla, niin kyllä se pian siirtyy muillekin aloille. Ensin julkiselle puolelle ja lopulta yrityksiin. Yrityksethän varmasti ottavat mielellään ihmisiä pakkotöihin, kun valtio maksaa vielä palkankin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun palkka vaan 595e kuukaudessa?
Ilmeisesti sellaista itselleen haikailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Tämä! Jos orjatyöhön pystytään velvoittamaan jollain alalla, niin kyllä se pian siirtyy muillekin aloille. Ensin julkiselle puolelle ja lopulta yrityksiin. Yrityksethän varmasti ottavat mielellään ihmisiä pakkotöihin, kun valtio maksaa vielä palkankin.
Henkilö vaan hakee huomiota tälle agendalleen työllistää valtiolle töihin vaikka väkisin.
Valtaosaa ei tarvitsisi mitenkään pakottaa, kunhan vain tarjoaisi työn, josta saa palkkaa ja kertyy eläkettä. Mutta se ei tietty pakottaja-persulle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun palkka vaan 595e kuukaudessa?
Ilmeisesti sellaista itselleen haikailee.
Opettajilla on tietääkseni parempi palkka kuin valtion toimistosihteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Eikö tässä ketjussa ollut kyse työttömistä eikä työsuhteessa olijoista? Vastaajilla alkaa mennä puurot ja vellit sekaisin. Ei ketään tarvitse irtisanoa, mutta työtön voisitulla vaikka koulunkäyntiavustajaksi tai ip-kerhon valvojaksi 595 euron korvausta vastaan. Tekee sen 13 h töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Olen opettaja
Eli lojut koko kesän toimettomana kotona veronmaksajien rahoilla. Mikset mene töihin toimeentulotuella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Olen opettajaEtkä ole. Olet ilmiselvästi valtiolla töissä ja sua vituttaa kun ihmiset haluavat olla opettajia eikä valtion viraston assistentteja/toimistosihteereitä.
Toisaalta, miksi et ole kesätöissä vaan slurvailey tällä palstalla? Mene vaikka siivoojaksi kesäduuniin!
Olen 8 viikon lomalla. Olen edelleen opettaja. Väitteesi ei sitä muuksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen töihin tekemään rahaa. Minne saavun?
Ai sekin pitäisi vielä sinun eteesi tehdä?????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Eikö tässä ketjussa ollut kyse työttömistä eikä työsuhteessa olijoista? Vastaajilla alkaa mennä puurot ja vellit sekaisin. Ei ketään tarvitse irtisanoa, mutta työtön voisitulla vaikka koulunkäyntiavustajaksi tai ip-kerhon valvojaksi 595 euron korvausta vastaan. Tekee sen 13 h töitä.
Huorana saa 300-500 e/h. Miksi kukaan tekisi 13 h 595 euron takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se, työstä maksetaan palkkaa, ei avustusta.
Semantiikkaa. Raha on rahaa, on se sittä avustusta tai palkkaa.
Niitä ei voi rinnastaa keskenään, sinulla todennäkoisesti veroprosentti alhaisempi kuin työttömyyspäivärahasta verotus 20%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Eikö tässä ketjussa ollut kyse työttömistä eikä työsuhteessa olijoista? Vastaajilla alkaa mennä puurot ja vellit sekaisin. Ei ketään tarvitse irtisanoa, mutta työtön voisitulla vaikka koulunkäyntiavustajaksi tai ip-kerhon valvojaksi 595 euron korvausta vastaan. Tekee sen 13 h töitä.Huorana saa 300-500 e/h. Mik
Elämä on valintoja. Ryhdy vain noihin hommiin. Pääasia, että teet jotain toimeentulosi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ap on?
Oletko tyhmä? Hoitoalan ihmisiä juuri irtisanottiin säästösyistä, eli hyvinvointialue antoi potkut vakituisille työntekijöille. Nyt heidät halutaan takaisin ilmaistöihin. Ihan hyvin tämä voidaan tehdä muillakin aloilla. Ei muuta kuin sakset heilumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, kommenttisi on julkaistu 10.24, oletko lomalla, vapaapäivällä vai käytätkö työpaikalla nettiyhteyttä kyseenalaisilla somealustoilla norkoiluun.
Jos olet työssä sinä saat paljon enemmän kuin vain sen työmarkkinatuen määrää huomattavasti suuremman palkan käteesi, sinä saat sosiaaliturvaa ja paljon muita asioita.
MUTTA SINÄHÄN ET OLE TYÖSSÄ, TAI SITTEN TEET TYÖTÄ PERUSSUOMALAISTEN TOIMISTOSSA PROVOILLEN PUOLUEESI AGENDAA MILLOIN MISSÄKIN!
Lindgren voisi asettaa työnantajille velvoittee ottaa työttömiä työhön.
Tämä nyt oli vähintään oikeuden huippu ihmisiä kohtaan jotka tekee vuorotyötä ja joiden vapaa päivät liikkuu pitkin viikkoa tai ei ole yhtään. Kirjastossa nimeltä Vuosaari ja Rastilan nettibaarissa istuu kuin Myllypuron suuri joukko tietokoneilla muista maista tulleiden lapsia päivästä toiseen
Sulla on niin pieni palkka siellä vuorotyössä, että istut kirjastossa vahtaamassa lasten touhuja! Lapsetko pitäs töihin laittaa! Lapsityövoima on Suomessa kielletty samoin kuin se pakkotyön teettäminen.
Tämä nyt oli vähintään oikeuden huippu ihmisiä kohtaan jotka tekee vuorotyötä ja joiden vapaa päivät liikkuu pitkin viikkoa tai ei ole yhtään. Kirjastossa nimeltä Vuosaari ja Rastilan nettibaarissa istuu kuin Myllypuron suuri joukko tietokoneilla muista maista tulleiden lapsia päivästä toiseen . Kuin aikuisia. He istuu koneella ja lataa kännykät siellä. Lopun aikaa ostarilla. Kirjaston koneet on kovassa käytössä. Nettibaareihin ei pääse edes suomen alkuperäiset , ajavat pois. Puhuvat suomea koska käyvät ilmaiset koulut täällä. Ilmaiset kirjastot ilmaiset sähköt. Ilmaiset koulutusta ilmainen neuvola ilmainen synnytys ilmainen tukiasunto.