Juhannusbudjetti 42 euroa. Mitä tekisit tuolla summalla?
Kommentit (70)
42 euroa. Tienaan juhannuksena netto 420 euroa per yö kahtena pyhäyönä.
Vain itselleni? Uudet perunat, pieni pala savulohta, salaattia. Se pikkuinen pullo valkoviiniä. Jäätelö. Kävelylle (ja saunaan jos pääsee), tv:stä joku hyvä kesäleffa.
H*oran luokse. Sanot budjettisi ja kysyt mitä tehdään.
Haj, meille pitäisi varmaan tehdä uusi kieltolaki, kun porukka on noin alkoholisoitunutta, sitten valitetaan, kun leikataan, eikä riitä rahat ruokaan.
On niin surkeaa säätä luvattu, että ei lähdetä edes mökille. Ajattelin ostaa juhannukseksi viinirypäleitä herkuksi, muuten syödään normaalisti. Ehkä pienen jätskipakkauksenkin. Eli 5 euroa tulee juhannuslisää normaaleihin kuluihin.
4 sivua turhia vastauksia: osta mättöä, juo kaljaa, syö sipsiä.
Onko ihmiset oikeasti näin surkeita ruuanlaittajia ja tyytyvät silkkaan kuraan??
Oliko 1 missä oli oikeaa ruokaa, sitäkin joku valopää oli alapeukuttanut🤣
Olisin kotona, mutta katsoisin olisiko kävelymatkan päässä jotain kokkoa tai muuta ilmaistapahtumaan missä voisi piipahtaa ja mikä kiinnostaisi.
Tuolla summalla ostaisin jotain vähän parempaa ruokaa kolmeksi päiväksi eli mulle se olisi uusia perunoita (suomalaista saa n. 2- 2,5 eurolla kilon), sillipurkin ja lohta sekä erilaisia rehuja. Varmaankin myös paketin makkaraa joita käristäisin ihan paistinpannulla yöpalaksi (sinappia on kotona aina). Jos vielä jäisi jotain hiluja niin sitten ehkä litran vaniljajätskiä ja kinuskikastiketölkin.
En käytä alkoholia (enää) mutta se entinen minä olisi ostanut koko rahalla halvinta kaljaa ja muutaman röökiaskin (silloin mallukin maksoi alta 4 euroa eli enää tuollaista settiä ei 40 eurolla irtoa)
Kävisin kirjastossa lainaamassa hyvän kirjan. Sitten kaupan kautta kotiin lukemaan sitä. Kaupasta jotain raikasta, kuten vesimelonia ja mansikoita ja jädeä. Muuta en tarvitsisi, joten rahasta jäisi aika paljon. Mulla on pakkasessa ruokaa, jota syön vähitellen ja tyhjennän uuden satokauden herkkuja varten.