Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehen äiti on kotona ollut ns. uhrautuva piika niin luuleko tällainen mies että kaikki naiset on?

Vierailija
17.06.2025 |

Vai mistä ne miehet tulee jotka ei parisuhteessa halua tehdä kotitöitä? 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ymmärtää miesten vajavaista kykyä ymmärtää maailmaa opittuihin malleihin perustuvien yleistysten ulkopuolelta.

Vierailija
22/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ymmärtää miesten vajavaista kykyä ymmärtää maailmaa opittuihin malleihin perustuvien yleistysten ulkopuolelta.

Voi ymmärtää, muttei pidä toimia mahdollistajana eli pihalle vaan laiska loinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se anoppi nautti kokkaamisesta ja leipomisesta ja verhojen vaihtelusta vuodenajan mukaan? Ei se minusta ollut uhrautuva. Kaikki ei vaan nauti samoista asioista, ja se on miehen vaikea ymmärtää.

Mun mies yrittää ulkoistaa pihan ja puutarhan hoidon kokonaan mulle kun omassa lapsuudenkodissaan äitinsä nautti niistä puuhista. Mun pitää usein huomauttaa että ei se ole minun harrastukseni enkä todellakaan nauti esimerkiksi rikkaruohojen kitkemisestä, kastelusta tms. 

Vierailija
24/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ymmärtää, muttei pidä toimia mahdollistajana eli pihalle vaan laiska loinen.

Sarkasmia. Miksi ottaa alunperinkään sellaista jonka ymmärryskyky on niin vajavainen?

Vierailija
25/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuna tottunut harvoin tapahtuvaan siivoukseen ja jatkan sitä linjaa myös parisuhteessa. Imuroin kerran noin kolmessa kuukaudessa. Liesi on usein viikkoja likainen.

Vierailija
26/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he todennäköisesti tajuavat, että eivät ole, mutta aivovammaisia kun ovat niin eivät sopeudu muuttuneeseen tilanteeseen vaan pyrkivät ölisemällä ja väkivallalla pakottamaan muut sopeutumaan heidän lukkiutuneeseen ajattelumalliinsa. 

Vierailija
27/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkuna tottunut harvoin tapahtuvaan siivoukseen ja jatkan sitä linjaa myös parisuhteessa. Imuroin kerran noin kolmessa kuukaudessa. Liesi on usein viikkoja likainen.

Niin siis et ole pääsemässä parisuhteeseen tällaisella elämäntavalla.

Vierailija
28/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni onneksi on oppinut tekemään kotitöitä. Hänen äitinsä on juuri sellainen että tekee kaiken yksin, mies ainoastaan hoitaa ruohonleikkuun tai autokuljetuksen kauppaan. Ja sen tyylistä.

Sanoin jo heti suhteen alussa että tuo peli ei sitten meillä vetele. Onneksi mies sen tajusi itsekin. Tiedän monia tuollaisia miehiä ja poikia, jotka ovat täysin uusavuttomia kotona koska äiti teki aina kaiken.. Karhunpalvelus äidiltä.

Vierailija
29/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä naisena ottaa sitä roolia. Jos mieskään ei näytä tarttuvan tuumasta toimeen, älä sinäkään. Sopikaa yhteiset pelisäännöt ja jos ei kelpaa, mies vaihtoon! Näistä olisi toki hyvä keskustella jo heti suhteen alussa. Arvoista siis. Käyvät aika nopeasti nimittäin ilmi.

Vierailija
30/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä vähän aikaa jaksaa tehdä kotitöitä uudessa suhteessa, mutta vanhat tavat vievät voiton.

Vierailija
31/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen äiti sanoi kerran että Mennään me naiset tuonne keittiöön tekemään ruokaa ja annetaan noiden miesten pötkötellä. Jäi vikaksi kerraksi anoppilassa. 

Vierailija
32/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee. Kokemusta on.

Vierailija
33/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä se juuri tulee. Kotoa opittu malli.

Älykäs pystyy muuttamaan käytöstään. 

Moniko mies on älykäs?

Aika moni. Ei tarvi olla mikään Einstein, riittää ettei ole tyhmä.

Vierailija
34/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä ei osallistu arkeen ollenkaan, oppinut isältään. Käyttäytyy kuin sekopäinen teini

Vierailija
35/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä se juuri tulee. Kotoa opittu malli.

Älykäs pystyy muuttamaan käytöstään. 

Moniko mies on älykäs?

Valitse älykäs mies. Toimii.

Vierailija
36/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ajatteli asian niin että toinen siivoaa ja toinen ei. Kappas kummaa minä olin se toinen, joka siivoaa.. 🤣 Kuulemma ei koskaan saanut siivota koska äiti siivosi jäljet. Kaduttaa kuinka pitkään katselin. 

Vierailija
37/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen isä ei osallistu arkeen ollenkaan, oppinut isältään. Käyttäytyy kuin sekopäinen teini

Hyi, potku perseelle tuollaiselle

Vierailija
38/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole oikeassa elämässä tavannut naista, joka motkottaa tekemättömistä kotitöistä. Ilmeisesti vain feministeille täysin tasan menevät kotityöt ovat tärkeitä?

Vierailija
39/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valinnanvaraa miehissä on, miksi ottaa laiskaa sovinistia kotiinsa? Tyhjän saa pyytämättäkin. Ja jos sinulla ei ole varaa valita, ota nainen tai ole sinkku. Laiskalla miehellä ei tee mitään. Kuolee stressiin.

Vierailija
40/49 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska valinnanvaraa miehissä on, miksi ottaa laiskaa sovinistia kotiinsa? Tyhjän saa pyytämättäkin. Ja jos sinulla ei ole varaa valita, ota nainen tai ole sinkku. Laiskalla miehellä ei tee mitään. Kuolee stressiin.

Miksi siivota, jos sotkuisuus ei häiritse?