Me naiset: Henna, 40v, ei löydä kumppania
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010511189.html
Tuossa Me naiset -lehden artikkelissa on haastateltu Turussa asuvaa 40-vuotiasta Hennaa, joka on ollut sinkkuna 7 vuotta. Hän kovasti toivoisi löytävän miehen. Hän kertoo, että on viimeiset 6 vuotta ollut alakouluikäisen lapsen totaali-yh, joten sekin vaikeuttaa kumppanin löytymistä, kun pitää aina hankkia lapsenvahti kun menee treffeille. Siksi deittien järjestäminen on vaivalloista, kun ei voi milloin vaan lähteä.
Mä kyllä vähän ihmettelen, että jos se lapsi on nyt alakouluikäinen, niin miksei hän voisi olla kotona yksin 2-3 h ajan, kun mutsi käy kaupungilla treffeillä? Onhan sitä yksinhuoltajiakin, jotka tekevät vuorotyötä, eli jos lapsella päättyy koulupäivä klo 13 ja yh-vanhempi pääsee töistä klo 21, niin se lapsihan on ollut silloin koko illan kotona yksin.
Kommentit (126)
yli-ikäinen, yh, turkulainen. siinä ne pahimmat. onnea etsintään, joka ei helpotu lainkaan, kun ihminen tuppaa vanhenemaan joka vuosi...
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin toisessa jutussa tämä Henna on kertonut näin, eli isovanhemmat hoitaa lasta:
Krapulat vaihtuivat aamulenkkeihin
Henna Tihilä, 37, Turku:
Olen 6-vuotiaan tytön yksinhuoltaja. Äitiys ei ole estänyt minua pitämästä hauskaa, olen aina tykännyt juhlia. Joka kerta, kun sain lapsen hoitoon isovanhemmilleen, lähdin viihteelle. Krapulapäivät kuluivat sohvanpohjalla toipuessa, ja totta kai söin silloin ihan mitä sattuu.
Siinähän se tulikin: tyypillinen minäminäminä joka mieluummin menee yöhön kännäämään kuin on lapsensa kanssa. Onnistuu myös miehiltä.
Ehkä se yksinhuoltajuus ei olekaan ongelma, jos se, tässä tapauksessa isän puoli, on täysin "vieras" lapsen elämässä. Käytännössä aina ongelmat yksinhuoltajien kanssa johtuu lapsen toisesta vanhemmasta ja/tai heidän sukulaisista,ei siitä lapsesta itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin toisessa jutussa tämä Henna on kertonut näin, eli isovanhemmat hoitaa lasta:
Henna Tihilä, 37, Turku:
Olen 6-vuotiaan tytön yksinhuoltaja. Äitiys ei ole estänyt minua pitämästä hauskaa, olen aina tykännyt juhlia. Joka kerta, kun sain lapsen hoitoon isovanhemmilleen, lähdin viihteelle. Krapulapäivät kuluivat sohvanpohjalla toipuessa, ja totta kai söin silloin ihan mitä sattuu.
Siinähän se tulikin: tyypillinen minäminäminä joka mieluummin menee yöhön kännäämään kuin on lapsensa kanssa. Onnistuu myös miehiltä.
Virran viemä alkoholisti. Varmasti on paljon ollut niitä tapailumiehiä ja muitakin kuin tapailu.m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on tosiaan aika ohuet mahdollisuudet löytää oikeasti kelvollinen kumppani.
Hyviä sinkkumiehiä ei kasva joka oksalla. Ikävä kyllä tuossa iässä niitä on, mutta yhtä kunnollista vastaan on kolme miestä, joilla on joko mt-ongelma, päihdeongelma, muu iso elämänhallintaan liittyvä ongelma, tai on vain läpeensä ilkeä.
En sano tätä sinkkumiehiä halveksuakseni - olen itsekin mies - mutta nykyisin juuri ongelmaiset miehet ovat niitä, jotka parisuhteista putoavat pois, jos sellaisia edes saavat muodostettua. Tästä on tullut se virhepäätelmä, että miehet voivat sinkkuna huonommin - päin vastoin, huonosti voivat miehet sinkkuuntuvat suurella todennäköisyydellä.
Hyvät, kelvolliset, ongelmattomat sinkkumiehet eivät välttämättä enää ole pian sinkkuja. Heille on kysyntää kaikissa ikäluokissa. Moniongelmaiset miehet ovat sinkkuja, koska he eivät yksinkertaise
Miten selität naisen sinkkuuden tuossa iässä? Olen siis nuorempi nainen, mutta pitkässä parisuhteessa, ja minulle usein sanotaan että parhaat naiset jäävät sinkuiksi koska eivät löydä tasoistaan seuraa.
Et taida olla penaalin terävin kynä? Olettaen että naiset ovat heteroita niin se sinkkuushan selittyy itsestään.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna Tihilä, 37, Turku:
Vastenmielistä. Tuollaisten ihmisten ei pitäisi lisääntyä ollenkaan.
Miksi pitäisi olla uusi kumppani jos on pieniä lapsia? Ne lapset kuuluu laittaa edelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla syynä, että hänen kaksi pitkää parisuhdettaan ja jopa vuoden kestänyt tapailusuhde ovat kaikki kaatuneet?
Miksi sinä sitä mietit?
Jos pitkän parisuhteen kariutumiseen on selkeä syy, voi asian ymmärtää ja ajatella että henkilö kykenee kunnolliseen parisuhteeseen. Jos kariutumisia on useampia ja kunnollista syytä ei ole, kannattaa mieluummin olla aloittamatta mitään vakavaa. Piktän parisuhteen kaatuminen ilman selkeää ja järkeenkäypää syytä ei herätä luottamusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla syynä, että hänen kaksi pitkää parisuhdettaan ja jopa vuoden kestänyt tapailusuhde ovat kaikki kaatuneet?
Miksi sinä sitä mietit?
Jos pitkän parisuhteen kariutumiseen on selkeä syy, voi asian ymmärtää ja ajatella että henkilö kykenee kunnolliseen parisuhteeseen. Jos kariutumisia on useampia ja kunnollista syytä ei ole, kannattaa mieluummin olla aloittamatta mitään vakavaa. Piktän parisuhteen kaatuminen ilman selkeää ja järkeenkäypää syytä ei herätä luottamusta
Varsinkin jos lapsen isä ei ole enää lapsen elämässä mukana. Joku on mennyt pahasti pieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna Tihilä, 37, Turku:
Kun on omaa aikaa niin silloin voi tehdä mitä haluaa. Yksinhuoltajana omaa aikaa ei paljo ole. Varsinkaan kun lapsi ei ole isänsä luona.
Vierailija kirjoitti:
yli-ikäinen, yh, turkulainen. siinä ne pahimmat. onnea etsintään, joka ei helpotu lainkaan, kun ihminen tuppaa vanhenemaan joka vuosi...
Lapsikin vanhenee ja muuttaa pois.
Onkohan se jo parisuhteessa, juttu oli julkaistu alunperin marraskuussa -23. Luulis tolla julkisuudella joku löytyneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on tosiaan aika ohuet mahdollisuudet löytää oikeasti kelvollinen kumppani.
Hyviä sinkkumiehiä ei kasva joka oksalla. Ikävä kyllä tuossa iässä niitä on, mutta yhtä kunnollista vastaan on kolme miestä, joilla on joko mt-ongelma, päihdeongelma, muu iso elämänhallintaan liittyvä ongelma, tai on vain läpeensä ilkeä.
En sano tätä sinkkumiehiä halveksuakseni - olen itsekin mies - mutta nykyisin juuri ongelmaiset miehet ovat niitä, jotka parisuhteista putoavat pois, jos sellaisia edes saavat muodostettua. Tästä on tullut se virhepäätelmä, että miehet voivat sinkkuna huonommin - päin vastoin, huonosti voivat miehet sinkkuuntuvat suurella todennäköisyydellä.
Hyvät, kelvolliset, ongelmattomat sinkkumiehet eivät välttämättä enää ole pian sinkkuja. Heille on kysyntää kaikissa ikäluokissa. Moniongelmaiset
Piristikö päivääsi kun keksit tuollaisen kommentin kirjoittaa?
Mä löysin kyllä miehen 45-vuotiaana. Kaksi nuorinta lasta asuivat vielä kotona, ylä-aste ja lukioikäiset. Lasten isä edesmennyt. Miehellä ei lapsia. No sen ikäiset ei tarvi lapsenvahtia. Mutta useimmiten tavattiin kyllä mun luona.
Muutaman vuoden kun ottaa rauhassa niin lapsi tai lapset on isompia. Kannattaa viettää lasten kanssa paljon aikaa, se mahdollisuus ei toistu
Vierailija kirjoitti:
Pullukat nyt vaan on turn off big time
Jutun yh on normaalipainoinen. Sinunlaista ei kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Jutun yh on normaalipainoinen.
Normaalipainoinen BMI=24,99 läski, on rumapainoinen pullukka.
Normaalipainoinen BMI=18,50 nainen, on hoikka kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää itkua: https://www.is.fi/haku/?query=Henna%20Tihil%C3%A4
Parittomien miesten joilla ei ole omia taakkoja vaivoinaan ei todellakaan kannata edes harkita yh-naista. Siinä koko elämä valuu hukkaan, jo pahasti vanhenevan naisen kanssa, toisen miehen lapsia hyysätessä.
Tämänkin yh-naisen on jo jättänyt, jostain syystä, ainakin kaksi miestä sekä yksi tapailumies, miksiköhän?
Ei elämä valu hukkaan jos nauttii siitä. Tuolla kommentillasi tuomitset sekä yh-äidit että sellaiset miehet, joille sopisi tai olisi jopa toivottavaa olla osa jonkun perhettä. Tietenkään kenenkään ei ole pakko seurustella yh-vanhemman kanssa, mutta mitä hyötyä on puhua noin ihmisistä jotka eivät ole sinulle mitään pahaa tehneet?
Eihän tämä Henna nauti elämästään, vaan ulisee monen artikkelin voimin miehenkipeyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää itkua: https://www.is.fi/haku/?query=Henna%20Tihil%C3%A4
Parittomien miesten joilla ei ole omia taakkoja vaivoinaan ei todellakaan kannata edes harkita yh-naista. Siinä koko elämä valuu hukkaan, jo pahasti vanhenevan naisen kanssa, toisen miehen lapsia hyysätessä.
Tämänkin yh-naisen on jo jättänyt, jostain syystä, ainakin kaksi miestä sekä yksi tapailumies, miksiköhän?
Ei elämä valu hukkaan jos nauttii siitä. Tuolla kommentillasi tuomitset sekä yh-äidit että sellaiset miehet, joille sopisi tai olisi jopa toivottavaa olla osa jonkun perhettä. Tietenkään kenenkään ei ole pakko seurustella yh-vanhemman kanssa, mutta mitä hyötyä on puhua noin ihmisistä jotka eivät ole sinulle mitään pahaa tehneet?
Eihän tämä Henna nauti elämästään, vaan ulisee monen artikkelin voi
Ai Henna on nykyään pariton mies.
Vierailija kirjoitti:
Ai Henna on nykyään pariton mies.
Henna on yh-ikänainen jonka jo kaksi parisuhdemiestä sekä yksi tapailumies on hylännyt.
Tämä onkin piristävä uusi termi niuhoille naisille. Thänks, otankin tämän heti sanavalikoimaan 🤣