Mitä kirjaa luet parhaillaan? Suosittelisitko?
Itselläni menossa "suurteoksia III". Suosittelen!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pitkä ketju Mikä kirja sinulla on kesken nyt.
Miksi aloittaa uusi ketju?
Aloitin uuden ketjun, koska en tunne palstan keskusteluhistoriaa kuin muutaman sivun verran. On aina kiinnostavaa kuulla, mitä muut lukevat.
T. ap
Kas tässä sinulle, ole hyvä 🌞
https://www.vauva.fi/keskustelu/3237793/mika-kirja-sulla-kesken-juuri-n…
Pitkä kuin nälkävuosi mutta hyödyllinen, olen löytänyt monen monta kirjaa sekä monta hyvää kirjailijaa.
Mun mielestä on ihan ok aloittaa uusia ketjuja samasta aiheesta. Mä olen nähnyt tuon pyörimässä, mutta mua ahdistaa noin pitkät ketjut, kun tuntuu, että vaan hukkuu massaan, joten harvemmin vastailen niihin.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Löysin kirppikseltä erään nuortenkirjan, jonka luin noin 30 vuotta sitten. Ihan huvikseni luen nyt uudestaan. :) Vaihtelua ja keveämpää lukemista. :)
(Neiti Etsivä.)
Joskus nuo on kivoja ja voivat yllättää monella tavalla. Olen hankkinut lapsena lukemiani kirjoja.
Viimeksi R. D. Blackmoren Rosvolaakson tytär
t: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin kirppikseltä erään nuortenkirjan, jonka luin noin 30 vuotta sitten. Ihan huvikseni luen nyt uudestaan. :) Vaihtelua ja keveämpää lukemista. :)
(Neiti Etsivä.)
Joskus nuo on kivoja ja voivat yllättää monella tavalla. Olen hankkinut lapsena lukemiani kirjoja.
Viimeksi R. D. Blackmoren Rosvolaakson tytär
t: nimim. Assburger
Totta. Minäkin aion lukea kirpparilta löytämäni Pikku Vampyyri -kirjan, joita luin lapsuudessani. Ehkä saattaa aueta jokin sellainen asia, jota en ymmärtänyt lapsena.
Anna-Leena Härkönen: Kenraaliharjoitus.
Kolmannen maailman murheita. En suosittele.
25 jatkaa:
Camilla Läckberg: Käenpoika.
Pitkäveteinen. En suosittele.
25 jatkaa edelleen:
Raili Mikkanen: Runokirje
Ritva Hellsten: Raija
Elämäkerta-tyylisiä. Molemmat ihan ok.
Harri Gustafsberg, Karhu-ryhmä. Perfektionistille hyvä lukea, että voi tulla virhearvioita, miten reagoi nopeisiin tilanteisiin ym.
Vierailija kirjoitti:
Ilottomien ihmisten kylä, kirjoittaja Anne Leinonen.
Ehdottomasti voin suositella! Todella mielenkiintoinen ja erilainen kirja.
En lue suomalaisten naisten kirjoittamia kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitkässä ketjussa oli joku joka sanoi lukevansa vain naisten kirjoittamia kirjoja. Ihmettelin miksi mutta en viitsinyt kysyä kun jokainen lukee sitä mitä haluaa.
"Mun mielestä on ihan ok aloittaa uusia ketjuja samasta aiheesta. Mä olen nähnyt tuon pyörimässä, mutta mua ahdistaa noin pitkät ketjut, kun tuntuu, että vaan hukkuu massaan, joten harvemmin vastailen niihin.
- eri"
Minä aloitin tuon pitkän ketjun alusta ja luin aina muutamia sivuja kerrallaan. Seuraavalla kerralla jatkoin siitä mihin olin edellisellä kerralla jäänyt. Ketjun lukemiseen meni aikaa mutta väliäkö sillä kun saa hyviä suosituksia ja tykkään muutoinkin lukemisesta. Sitä paitsi se taitaa olla ainoa ketju palstalla jonne ei jatkuvasti syötetä asiattomuuksia. Ne muutamat raamatut ja apiset ei ainakaan mua ärsytä. Ei myöskään jos joku kertoo lukevans Aku Ankaa tms
Ei se nyt niin vilkas ketju ole että mahdollinen vastauksesi hukkuisi massaan. Mutta jos se ketju sua ahdistaa niin toki voit olla sitä lukematta.
The secret of nightingale wood, kirjailijana Lucy Strange. Suosittelen, tosi hyvä kirja.
Daniel Klein - Travels with Epicurus. Alun perusteella ihan mielenkiintoinen, toki tätä ei lueta 200 sivua päivässä kuin dekkaria tms.
Ap, minkä tyylisistä kirjoista sinä pidät?
Atte Mallenius - piikki paratiisiin ? Rokotteiden salat julki
Sandra Grimes:
Circle of Treason.
Suosittelen jos on kiinnostunut Vakooja jahdista.
Perustuu tosi tapahtumaan.
Aldrich Ames, joka oli KGB myyrä CIA:ssa.
A Short Stay in Hell, Steven L. Peck. Olen nyt kolmasosan lukenut enkä oikein tiedä pidänkö vai en tarinasta. Siinä uskovainen mies kuolee ja joutuu Helvettiin, joka ei ole sellainen mitä hän on uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitkässä ketjussa oli joku joka sanoi lukevansa vain naisten kirjoittamia kirjoja. Ihmettelin miksi mutta en viitsinyt kysyä kun jokainen lukee sitä mitä haluaa.
Minä luen 90 % naisten kirjoittamia romaaneja. Esimerkiksi naisten dekkarit ja kauhutarinat ovat paljon miellyttävämpiä lukea, koska miehillä on usein omanlaisensa tapa kirjoittaa naishahmoja. Pahimmillaan keskitytään vain kohoileviin poviin ja pitkien säärten kuvailuun.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä valitettavasti tätä palstaa. En voi suositella.
Otsikossa tarkoitettiin kirjaa!
Kaisu Tuokko "Valhe". Kolmas osa Kristiinankaupunki-sarjaa, kaks ekaa oli ihan ookoo cozy crimea, mutta tässä kolmannessa osassa liikaa vauvalässytystä kun kirjan päänainen on saanut lapsen. Jos ei lapsilässytys haittaa niin sopii kesälukemiseksi.
Kas tässä sinulle, ole hyvä 🌞
https://www.vauva.fi/keskustelu/3237793/mika-kirja-sulla-kesken-juuri-n…
Pitkä kuin nälkävuosi mutta hyödyllinen, olen löytänyt monen monta kirjaa sekä monta hyvää kirjailijaa.