Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen äiti kiusaa, miehen mielestä on parempi, että "vain yksi kärsii kuin kaikki"

Vierailija
16.06.2025 |

Mitä ajattelette? Äitinsä haukkuu minua ja minä kärsin, olen puhunut miehelle että hänen tehtävänsä laittaa äitinsä kuriin. En minäkään antaisi vanhempieni kohdella häntä huonosti. Mies vetoaa siihen, että hänelle tulee paha mieli jos joutuu konflktiin äitinsä kanssa, eikö ole parempi että vain minulla on paha mieli kuin että monella ihmisellä olisi paha mieli. Äidin loukkaantuminen ja suuttumus kuulemma voi sotkea koko suvun välit. Eli on parempi että vain minä kärsin.

Eikö tämä ole ihan narsistin oppikirjasta ja minä olen nk. musta lammas tai syntipukki?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi  sinulla hälytyskellojen jo soida, sun miehesi kantaa hullun anopin geenejä ja jos hankitte vielä lapsia, anopin geenit siirtyvät 50% lapsillesi.  Nyt järki käteen. 

Ei siirry  50 %,vaan  25 %

Vierailija
62/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivassa välissä lausahdat miehellesi, että "multa menee kyllä kaikki seksihalut, kun sä olet niin nössö, että annat äitisi kiusata minua".

Jos siis haluat pysyä "miehen" kanssa yhdessä. 

Mieheltä menee seksihalut jos tumpelo ei pärjää ite anopin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollain miniä kasvattaa lapsistaan itsensä kaltaisia avuttomia lisää maailmaan. 

Vierailija
64/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et etsinyt äiditöntä miestä?  Miksi ryntäsit heti lapsen tekoon ennenkuin ees turustuit mieheesi ja perheeseensä?

Avioliittosi ei voi hyvin, olet kateellinen anopillesi miehestäsi ja lapsista.

Kerropa nyt kolme esimerkkiä mistä hän sinua haukkuu?  Sinä ainakin haukut anoppia pelkästä olemassaolostaan.

Samat tarinat muka niin kamalasta anopista puolella palstan hullumuijista. Miten voi olla noin huono anoppi. Pata kattilaa soimaa....

Voisiko olla yksi vakiokirjoittajista eikä edes tositarina. Tuntuu olevan kovin yleistä jokin kränä miniän ja anopin välillä. Onneksi ei ole meidän perheessä anoppihuolia.

Vierailija
65/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies, jätä paapomaan äitiä ja vie hedelmällinen värkkisi kauas mammapojasta.

Nämä mammanpojat eivät koskaan muutu ja tuo tulee vaan pahenemaan anopin vanhetessa.

Vierailija
66/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tapaus Christopher Wattsin äiti Cindy Watts!

Vierailija
67/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on myös lapsuusperheensä jolla on merkitystä yksilön elämässä

Ei enää sen jälkeen, kun on asettanut lastenlasten mielenterveyden vaaraan. Tuo ei ole pikkuasia, ja minusta lapsia on ehdottomasti suojeltava. 

Vierailija
68/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu jotain ällöttävää kitinää.

Vierailija
69/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskiellon hakeminen anoppia kohtaan voisi olla yksi keino, jos sen pystyy laajentamaan lapsiin.

Vierailija
70/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin millainen perhe aplla onkaan kun on noin lapsellinen.

Vierailija
71/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi panna sellaisen miehen kanssa, joka ei puolusta minua.

No tämähän se olisi. En halua käyttää seksiä kauppatavarana joten en sanoisi sitä ääneen, mutta mielessäni se kyllä pyörisi. Minulla seksihalut vaativat sen että pidän miestä tasavertaisena kumppanina. Jos kumppanini ei kuitenkaan pidä minua vaan arvottaa oman äitinsä minun ja lasten hyvinvoinnin edelle, niin mies ei ole tasavertainen. Ja se vaikuttaa vääjäämättä libidoon.

Vierailija
72/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on aika kyllästyttäviä nämä.  Luulisi nykyajan fiksujen naisten osaavan käytöstavat myös anoppiaan kohtaan. 

En ole läheinen lasten perheiden kanssa kun lapsensakin jo isoja mutta miniäni ovat asiallisia, tahdikkaita ja ystävällisiä naisia vaikka sosiaalisekonominen taso on suuri heidän edukseen.

En usko heidän kiroilevan ja räyhäävän vauvapalstoilla.

Voi teitä miniöitä. Alapeukutatte asiallisille, tahdikkaille ja ystävällisille miniöille?

Vierailija
73/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskiellon hakeminen anoppia kohtaan voisi olla yksi keino, jos sen pystyy laajentamaan lapsiin.

Siis jos mies eli anopin poika käy lasten kanssa anopilla meneekö oikeudessa lävitse?   Mieheni käy äidillään, äidille lähestymiskielto?  Siiskö "korkeastikoulutetut" naiset puhuu tommosta?

Vierailija
74/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏁🏃🐖

Vierailija
75/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko ja sika!

Vierailija
76/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun rouvan äiti on osa perhettä  ja naisen ei  tarvitse luopua lapsuusperheestään?  Miksei?

Miksi miehen pitää sietää jos kaikki asiat päättää rouvan äiti,  valitsee verhot, tapetit, lasten vaatteet?

Vierailija
77/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivassa välissä lausahdat miehellesi, että "multa menee kyllä kaikki seksihalut, kun sä olet niin nössö, että annat äitisi kiusata minua".

Jos siis haluat pysyä "miehen" kanssa yhdessä. 

Tuota kutsutaan kiristämiseksi. Se tuskin lisää naisen kiinnostavuutta miehelle.

Vierailija
78/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on aika kyllästyttäviä nämä.  Luulisi nykyajan fiksujen naisten osaavan käytöstavat myös anoppiaan kohtaan. 

En ole läheinen lasten perheiden kanssa kun lapsensakin jo isoja mutta miniäni ovat asiallisia, tahdikkaita ja ystävällisiä naisia vaikka sosiaalisekonominen taso on suuri heidän edukseen.

Voi teitä miniöitä. Alapeukutatte asiallisille, tahdikkaille ja ystävällisille miniöille?

En alapeukuta. Itselläni on maailman ihanin ja ystävällinen anoppi ja olemme hyvissä väleissä. Aloittajalla sen sijaan ei ole, ja on täysin kohtuutonta että aloittajan pitäisi aina vaan olla kohtelias ihmiselle joka puhuu noin ilkeitä asioita toistuvasti. 

Vierailija
79/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun rouvan äiti on osa perhettä  ja naisen ei  tarvitse luopua lapsuusperheestään?  Miksei?

Miksi miehen pitää sietää jos kaikki asiat päättää rouvan äiti,  valitsee verhot, tapetit, lasten vaatteet?

Kuka on sanonut että miehen pitää sietää jos rouvan äiti valitsee verhot ja tapetit? Mies avaa sitten suunsa ja sanoo vaimolleen että haluaa valita ne ihan kahdenkesken. 

Vierailija
80/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alapeukuta. Itselläni on maailman ihanin ja ystävällinen anoppi ja olemme hyvissä väleissä. Aloittajalla sen sijaan ei ole, ja on täysin kohtuutonta että aloittajan pitäisi aina vaan olla kohtelias ihmiselle joka puhuu noin ilkeitä asioita toistuvasti. 

Mutta puhuuko anoppi vai keksiikö ap koska ei pidä anopistaan, ei miehestään eikä ehkä lapsistaankaan.  Kiroileva kielenkäyttö ei kerro asiallisesta ja fiksusta ihmisestä.