Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen äiti kiusaa, miehen mielestä on parempi, että "vain yksi kärsii kuin kaikki"

Vierailija
16.06.2025 |

Mitä ajattelette? Äitinsä haukkuu minua ja minä kärsin, olen puhunut miehelle että hänen tehtävänsä laittaa äitinsä kuriin. En minäkään antaisi vanhempieni kohdella häntä huonosti. Mies vetoaa siihen, että hänelle tulee paha mieli jos joutuu konflktiin äitinsä kanssa, eikö ole parempi että vain minulla on paha mieli kuin että monella ihmisellä olisi paha mieli. Äidin loukkaantuminen ja suuttumus kuulemma voi sotkea koko suvun välit. Eli on parempi että vain minä kärsin.

Eikö tämä ole ihan narsistin oppikirjasta ja minä olen nk. musta lammas tai syntipukki?

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun rouvan äiti on osa perhettä  ja naisen ei  tarvitse luopua lapsuusperheestään?  Miksei?

Miksi miehen pitää sietää jos kaikki asiat päättää rouvan äiti,  valitsee verhot, tapetit, lasten vaatteet?

Avuton miniä ei osaa mitään. 

Vierailija
82/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin millainen perhe aplla onkaan kun on noin lapsellinen.

Mies ja lapsia. Sehän on kerrottu jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun rouvan äiti on osa perhettä  ja naisen ei  tarvitse luopua lapsuusperheestään?  Miksei?

Miksi miehen pitää sietää jos kaikki asiat päättää rouvan äiti,  valitsee verhot, tapetit, lasten vaatteet?

Kuka on sanonut että miehen pitää sietää jos rouvan äiti valitsee verhot ja tapetit? Mies avaa sitten suunsa ja sanoo vaimolleen että haluaa valita ne ihan kahdenkesken. 

"Mutta kun äidillä on niin hyvä maku...."  

Vierailija
84/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on LAPSUUSperhe???

Vierailija
85/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin anoppi paskoi mun elämästä monta vuotta.

Vierailija
86/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniähirviö taas vauhdissa.

Vierailija
87/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi on jo vanhus, niin antaisin koko asian olla. En lähtisi riitelemään enempää asiassa.

Vierailija
88/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaki provoilija, senhän huomaa heti. 🙄

Vierailija
89/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut että miehen pitää sietää jos rouvan äiti valitsee verhot ja tapetit? Mies avaa sitten suunsa ja sanoo vaimolleen että haluaa valita ne ihan kahdenkesken. 

"Mutta kun äidillä on niin hyvä maku...."  

Tukkimiestyyli. 

Vierailija
90/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos anoppi on jo vanhus, niin antaisin koko asian olla. En lähtisi riitelemään enempää asiassa.

Ei tarvitse anopin kanssa riidellä. Mutta lapsia ei saa noin puhuvan ihmisen luo viedä. 

Vierailija
91/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vaki provoilija, senhän huomaa heti. 🙄

Niin överiä.  Ja tuo "korkeakoulutettu." 

Vierailija
92/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama keksii aina näitä anoppijuttuja.

Vierailija
93/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee ap kun ei kommentoi mitään enää?

Vierailija
94/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä miniä nauraa räkättää kaksinkerroin kun ei kommentoi.

Vierailija
95/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 25 vuotta miniä,  emme asu yhdessä,  toinen miniä 15 vuotta, emme asu hänenkään kanssaan yhdessä.

Mistä me täyspäuset ihmiset riitelisimme?  Toki varmaan puolin ja toisin näemme vikoja toisissamme mutta on varaa hyväksyä erilaiset ihmiset.

Heidän lapsistaankaan ei tarvitse olla huolissaan, hyvätapaisia, lahjakkaita , paljon harrastuksia.  Ei kenellekään tulisi mieleen huumeet tai lähiön ostarilla riehuminen heistä kuten apn lapsista on anopilla huoli.  Eikö lasten isällä ole kotona sanavaltaa ohjata lapsia vai isäkö.antaa lasten altistua huonoille tavoille?

Vierailija
96/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ns.mammanpoika, nössö, nyhverö. Tuskin sillä edes seisookaan. Äitinsä tissiä vaan aattellee kun ootte sillain

Vierailija
97/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee ap kun ei kommentoi mitään enää?

Viinitonkkaa tyhjentää ja mies häippäsi lasten kanssa ulos? 

Vierailija
98/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn miehen pitää tietysti tanssia APn ilkeen äidin mukaan. Ei se mene noin.

Vierailija
99/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 25 vuotta miniä,  emme asu yhdessä,  toinen miniä 15 vuotta, emme asu hänenkään kanssaan yhdessä.

Mistä me täyspäuset ihmiset riitelisimme?  Toki varmaan puolin ja toisin näemme vikoja toisissamme mutta on varaa hyväksyä erilaiset ihmiset.

Heidän lapsistaankaan ei tarvitse olla huolissaan, hyvätapaisia, lahjakkaita , paljon harrastuksia.  Ei kenellekään tulisi mieleen huumeet tai lähiön ostarilla riehuminen heistä kuten apn lapsista on anopilla huoli.  Eikö lasten isällä ole kotona sanavaltaa ohjata lapsia vai isäkö.antaa lasten altistua huonoille tavoille?

Ei mekään enää riidellä.. Vanha ja heikko ihminen jo..

Vierailija
100/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä vielä tavannut naista, joka antaisi äitinsä sisustaa tai päättää lasten vaatteet.