Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen äiti kiusaa, miehen mielestä on parempi, että "vain yksi kärsii kuin kaikki"

Vierailija
16.06.2025 |

Mitä ajattelette? Äitinsä haukkuu minua ja minä kärsin, olen puhunut miehelle että hänen tehtävänsä laittaa äitinsä kuriin. En minäkään antaisi vanhempieni kohdella häntä huonosti. Mies vetoaa siihen, että hänelle tulee paha mieli jos joutuu konflktiin äitinsä kanssa, eikö ole parempi että vain minulla on paha mieli kuin että monella ihmisellä olisi paha mieli. Äidin loukkaantuminen ja suuttumus kuulemma voi sotkea koko suvun välit. Eli on parempi että vain minä kärsin.

Eikö tämä ole ihan narsistin oppikirjasta ja minä olen nk. musta lammas tai syntipukki?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta AP ei nolaa tässä itseään yhtään - miehensä ja anoppinsa kyllä. 

Vierailija
42/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti luulette että poliisi alkaa tutkimaan tällaisia huonosti käyttäytyviä anoppeja? Ja nämähän on aina sana sanaa vastaan. Teillä on kyllä todella optimistinen, joskin täysin epärealistinen käsitys Suomen oikeussysteemistä.

Ja muutenkin nämä neuvot on aivan syvältä. Avainasemassa tässä on mies ja hänen valintansa lähteä puolustamaan puolisoaan tai olemaan lähtemättä. Ja tämän päätöksen vaikutus ap:n valintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti luulette että poliisi alkaa tutkimaan tällaisia huonosti käyttäytyviä anoppeja? Ja nämähän on aina sana sanaa vastaan. Teillä on kyllä todella optimistinen, joskin täysin epärealistinen käsitys Suomen oikeussysteemistä.

Ja muutenkin nämä neuvot on aivan syvältä. Avainasemassa tässä on mies ja hänen valintansa lähteä puolustamaan puolisoaan tai olemaan lähtemättä. Ja tämän päätöksen vaikutus ap:n valintoihin.

Poliisille/lasulle ilmoituksen teko on tärkeää lähinnä siksi, että ap voi todistaa yrittäneensä estää lapsiinsa kohdistuneen henkisen väkivallan. Eli kun hakee yksinhuoltajuutta/valvottuja tapaamisia. 

Vierailija
44/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nynny ja äärimmäisen epämiehekäs. Ihme lapanen.

Mies olettaa että aikuinen nainen pärjää ilman holhousta, kuka haluaa naisen jolla menee sormi suuhun tuollain ja poraa miehen apua, en minä ainakaan.

Vierailija
45/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkki, mitä se kääkkä haukkuu? 

Olen niin huono äiti että lapsemme alkavat varmaan käyttää h**meita, nuorin lapsi tekee todennäköisesti itsem**han minun takiani, lapset ovat vahinkoja koska en osaa huolehtia ehkäisystä, lapset hukkuvat/paleltuvat/nääntyvät koska olen niin huono äiti ym. vertailua miten muut ovat parempia kuin minä. Lapsille sanoo, että äiti on laiska ja valehtelija, joka ei halua heille hyvää. Olen täysin normaali, työssäkäyvä korkeakoulutettu nainen.

Y

Korkeakoulutus ei takaa tasapainoidta mieltä. Arvaan anoppisi on duunari jota halveksit sydämesi pohjasta.   Yrität kääntää asian vain toisin.  

Ei ole duunari vaan johtoportaasta juuri eläkkeell

Sinusta on löytänyt certaisensa kiroileva. "Korkeakoulutun. "   ainoa uhri on miehesi  kahden rätkyttävän naisen keskellä.

Ja lapset, lapsille ei tee hyvää jos edes äiti ei oo tasapainoinen.   Joku ongelmahan kai on on jos lapset on hulhavalla?  Alko, masennus, muu hermostuneisuus?

Vierailija
46/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin huono äiti että lapsemme alkavat varmaan käyttää h**meita, nuorin lapsi tekee todennäköisesti itsem**han minun takiani, lapset ovat vahinkoja koska en osaa huolehtia ehkäisystä, lapset hukkuvat/paleltuvat/nääntyvät koska olen niin huono äiti ym. vertailua miten muut ovat parempia kuin minä. Lapsille sanoo, että äiti on laiska ja valehtelija, joka ei halua heille hyvää. Olen täysin normaali, työssäkäyvä korkeakoulutettu nainen.

Y

Korkeakoulutus ei takaa tasapainoidta mieltä. Arvaan anoppisi on duunari jota halveksit sydämesi pohjasta.   Yrität kääntää asian vain toisin.  

Hulhavalla???

Vierailija
47/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kasvattaa luonnetta nynnylle miniälle. Aivan oikein.

Vierailija
48/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä  jos on mies joka ei alistu vaimonsa tossun alle.  Liisn moni nainen kehuu täälläettei miehen perhettä.nähdä eikä suvaita.  Eikä mieskään kun " nostin hänet sieltä rahvaasta keskiluokkaan."

Vierailija
49/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä  jos on mies joka ei alistu vaimonsa tossun alle.  Liisn moni nainen kehuu täälläettei miehen perhettä.nähdä eikä suvaita.  Eikä mieskään kun " nostin hänet sieltä rahvaasta keskiluokkaan."

Miehen perhe on ap ja ne heidän lapset.

Vierailija
50/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Y

Korkeakoulutus ei takaa tasapainoidta mieltä. Arvaan anoppisi on duunari jota halveksit sydämesi pohjasta.   Yrität kääntää asi

Kyllä jos ei peräään katsota, iltayöt juoksuillaan, kaljat ja voi olla vaara huumeisiin jos vaan lorvitaan ulkona eikä harrastuksia.

Vierailija
51/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on nynny ja äärimmäisen epämiehekäs. Ihme lapanen.

Mies olettaa että aikuinen nainen pärjää ilman holhousta, kuka haluaa naisen jolla menee sormi suuhun tuollain ja poraa miehen apua, en minä ainakaan.

Lapsiahan tuossa pitää suojella, eikä vaimoa. Ei sellainen ihminen ansaitse miehen eikä isän nimitystä, joka altistaa lapsensa tuollaiselle puheelle. 

Vierailija
52/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy hakeeko miniä ällöttävän äitinsä apuun tappeleen

Vierailija
53/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on myös lapsuusperheensä jolla on merkitystä yksilön elämässä. 

Vierailija
54/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään lapsuusperhettä. Ne on miehen sukulaisia eikä tuo ko sukulainen ole hyvästä nyt lapsille.

Vierailija
55/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi  sinulla hälytyskellojen jo soida, sun miehesi kantaa hullun anopin geenejä ja jos hankitte vielä lapsia, anopin geenit siirtyvät 50% lapsillesi.  Nyt järki käteen. 

Vain 25%, opettele laskemaan, jos tuollaisia möläyttelet.

Vierailija
56/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aika kyllästyttäviä nämä.  Luulisi nykyajan fiksujen naisten osaavan käytöstavat myös anoppiaan kohtaan. 

En ole läheinen lasten perheiden kanssa kun lapsensakin jo isoja mutta miniäni ovat asiallisia, tahdikkaita ja ystävällisiä naisia vaikka sosiaalisekonominen taso on suuri heidän edukseen.

En usko heidän kiroilevan ja räyhäävän vauvapalstoilla.

Vierailija
57/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivassa välissä lausahdat miehellesi, että "multa menee kyllä kaikki seksihalut, kun sä olet niin nössö, että annat äitisi kiusata minua".

Jos siis haluat pysyä "miehen" kanssa yhdessä. 

Vierailija
58/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi panna sellaisen miehen kanssa, joka ei puolusta minua.

Vierailija
59/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielisairashan se mummukka on.

Vierailija
60/120 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu ilmeisesti mieskin sietämään ap:n vanhempia fiftyfifty.