Palaat vuoteen 1988, mitä näet
Kommentit (92)
Bailailin paljon ja päälläni oli Seppälästä ostetut kuteet .
Eka kyllä tuli mieleen Soulin olpparit ja Ben Johnson.
Ja myös se että olin tekemässä elämäni typerintä parisuhdevalintaa tai miten sen nyt ilmaisisi. Ääliön kanssa kimppaan.
Perustin ensimmäisen yritykseni ja olin intoa täynnä. Tosin en silloin tajunnut miten pahasti lama kohta iskisi tai miten pahasti ALV:n tulo tuhoaisi yritykseni jo alkumetreillä tai että miten yhtiökumppanini kavaltaisi yrityksen kassan, kun muutenkin oli jo vaikeaa.
Rennon hyvän meiningin. Ei mitään tiukkapipoista niuhotusta niinkuin nyky hirveydessä.
Putin on mitätön paskahousu tiedustelukoneistossa.
Pussi kaljaa, eipä ole mikään muuttunut.
Olin parhaiten palkatussa töissä koko elämäni aikana silloin.
Viimeisiä vuosia jolloin oli vielä kunnon kaasariautoja uutena myynnissä ilman katti ja tietokonepaskaa.
15 vuotta ja ripari. Sen jälkeen Suonenjoelle mansikoita poimimaan. Elämä nuorella edessä. Suomi kuului oikeille suomalaisille ja hesassakin viihtyi.
Olen kioskilla monkki Hondalla kaikilla muilla tunturi super sporttit. Naapurin isäntä tulee ostaan marlboroa uudella kiiltävällä Sierra Cosworthilla ja lähtee renkaat ulvoen .. meni konkurssiin 90 luvulla ja ulosotto kävi hakemassa Sierran eli viimeiset vuodet siltojen alla
Vierailija kirjoitti:
Ihan hemmetin hauskaa, kun mentiin baariin ekoja kertoja. Elämä huoletonta, paljon ystäviä ympärillä ja nauru raikaa.
Entä jos kaveriporukka kuvittelee menevänsä keski-iässä "ekaa kertaa baariin". Mielikuvitusmatka.
Ei moniosaajia kaikki ostarit täynnä!
Isäni kivekset ja minulla on siimahäntä.
Vierailija kirjoitti:
Putin on mitätön paskahousu tiedustelukoneistossa.
Mutta Trump oli jo tiukassa kunnossa ja teki tuottoisaa bisnestä. Putinilla oli vielä Ladan peräkärryn osamaksu maksamatta.
Järven vesi oli 28-asteista. Leikkasin permanenttikiharat pois polkkatukaksi. Ostin raidalliset sortsit.
Keväällä olin hammaslääkärissä ja nuori mies hammaslääkäri toivoi että kesästä tulisi viileä, koska olin raskaana, kesä oli kuuma klo9 lapsi syntyi Soulin olympialaisten aikaan. Yksi elämäni parhaista vuosista.
Rikkaan tulevaisuuden, nokiaa ostelee, myy ajoissa, tilalle applea,googlea, microsoftia, odottelee nvidiaa ja bitcoinia.
Oikein mukava tunnelma. Olen alkuvuodesta saanut vakituisen työpaikan ja suunnittelen kihlattuni kanssa seuraavan kesän häitä ja muuttoa rakenteilla olevaan omakotitaloon.
Täytin 18, sain ajokortin.
Kaverin kanssa ajeltiin ja parannettiin maailmaa auringonnousun asti. Ihanaa, huoletonta aikaa
Unelmoin lapsesta ja sainkin esikoiseni 1989 lokakuussa .