Palaat vuoteen 1988, mitä näet
Kommentit (92)
Loputtoman pitkä kesäloma, paljon kavereiden kanssa olemista. Serkut yökylässä, ensimmäinen muotovaahtopullo, mintunvihreä huppari ja kivipestyt farkut. Ihanaa, huoletonta aikaa varhaisteininä.
En muista mitä näin, kun olin 6 päivän ikäinen vauva. :)
Lautapeli, ruskeita kalusteita kokoalattiamatto päivällä krokettia ja kirkonrottaa.. herkuksi köyhiäritareita ranskanleivästä.. kesäsin marjametsällä.. opettaja pukeutui ruskeaan mekkoon ja jos sanoit sanankin oppitunnilla, jäit 15min jälki-istuntoon vihkoohin ostettiin kotona semmoset muovipäälliset lumiukon, joka tehtiin talon lapsien kesken, pulkkamäki teltan, jossa oltiin yötä ja retkeiltiin teltan nurmikolla talon pihassa jossa leikittiin ja pelattiin lautapelejä..
Hollannin voittamat jalkapallon EM-kisat.
Ruud Gullit, Marco van Basten ja Frank Rijkaard
En näe ainuttakaan somalia tai irakkia. Katukuva on ikävän värikäs, kun ei näy burkhia eikä niqabeita.
Rentun ruusu oli vuoden suurin hitti.Kirka voitti Syksyn Sävelen.Surun pyyhit silmistäin levyä myytiin yli 200000.
Vierailija kirjoitti:
Hollannin voittamat jalkapallon EM-kisat.
Ruud Gullit, Marco van Basten ja Frank Rijkaard
Gullit esiin!
Vierailija kirjoitti:
Typerät sukkahousuheviböndit ratt ja poison ja cinderella
Ja Europe.
Ou nou, olisin 13v taas ja paskaa yläastetta olisi taas kesäloman jälkeen edessä :-/
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, kuuma kesä. Hautuumaalla kesätöissä, illat kavereiden kanssa.
Sen minäkin muistan, tammikuinen vauva ja jatkuvasti rintatulehduksia.
Jouduin seksuaalirikoksen kohteeksi. Niihin aikaan lait oli toiset, enkä tehnyt rikosilmoitusta, mikä kaduttaa.
Tekijä jos luet tämän: pilasit minun elämää, mutta ainakin minulla oli elämä. Toisin kuin sulla, sieluttomalla loisella. Tehdessäsi pahaa loittonit siitä mitä alunperinkin olit vailla, ihmisyyttä. Olet pelkkä tyhjä pierunkuori, turha, et mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, kuuma kesä. Hautuumaalla kesätöissä, illat kavereiden kanssa.
Sen minäkin muistan, tammikuinen vauva ja jatkuvasti rintatulehduksia.
Siis muistan kuuman kesän.
Juuri ilmestyneen Paavo Väyrysen väitöskirjan "Suomen ulkopolitiikka - kansallinen doktriini ja tulevaisuuden ihmiskuntapolitiikka", jossa hän on - kuten aina, paitsi silloin kerran, kun hän luuli erehtyneensä - 100 %:sen oikeassa.
Kolme kouluikäistä lasta kotona, osa niistä murrosikäisiä, jatkuvaa riitaa.
Ihan hemmetin hauskaa, kun mentiin baariin ekoja kertoja. Elämä huoletonta, paljon ystäviä ympärillä ja nauru raikaa.
Olin lukion toisella. Yksinäinen ja hyvin masentunut. Lohtua sain Leevi and the leavingsin Häntä koipien välissä -levystä. Erityisesti pidin Elina, mitä mä teen? - kappaleesta. Myös Noitalinna Huraata! ja etenkin Pikkuveli-kappaletta kuuntelin.