Palaat vuoteen 1988, mitä näet
Kommentit (92)
Punatukkainen tyttö tiukoissa mustavalkoraitaisissa housuissa lukioluokallani, tuijotan intensiivisesti hänen peppuaan koulupihan yli.
Punatukkainen tyttö tiukoissa mustavalkoraitaisissa housuissa lukioluokallani, tuijotan intensiivisesti hänen peppuaan koulupihan yli.
Pitkä, kuuma kesä. Hautuumaalla kesätöissä, illat kavereiden kanssa.
Näen meksikolaisen kirjeystäväni miehineen ihmettelemässä pakkasmittaria ikkunan takana ja ihastuneena pehmeään ihoon saunomisen jälkeen.
Olin juuri päättänyt peruskoulun ja vietin viimeistä vapaata kesää ilman töitä. Jos oli samanlainen sateinen maanantai-ilta kuin nyt, niin luultavasti olin huoneessani lukemassa.
Näen kerrostalojen pihoilla iltamyöhään leikkiviä lapsia, tupakoivia miehiä, pastellinvärisiin collegevaatteisiin pukeutuneita naisia joilla on permanentti. Näen farkkutakkisia nuoria kulkemassa kuulokkeet korvillaan, kuulokkeista kulkee johto farkkujen vyölenkistä roikkuvaan korvalappustereoon. Näen ihmisiä jonottamassa elintarvikekioskin luukulla. Puhelinkoppikin näkyy kadunkulmassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Näen meksikolaisen kirjeystäväni miehineen ihmettelemässä pakkasmittaria ikkunan takana ja ihastuneena pehmeään ihoon saunomisen jälkeen.
siis lämpömittaria!
Vierailija kirjoitti:
Todella paska meininki.
Kaikki oli siististi coolia sillon.
D.O.C. Demon juuri hankkimani Amigan ruudulla.
Telkkarissa ei tainnu enne ysäriä (meiän leveyspiireillä) olla ku kaks kanavaa: yle1 ja 2. Varmaan niistä sit jotain lastenohjelmia. Tai videolta smurffeja tms tai huonosti dubattuja tohtori sykeröitä. En minä muista.
Häät.Eroon päättynyt avioliitto muutama vuosi myöhemmin.
Typerät sukkahousuheviböndit ratt ja poison ja cinderella
25 000km ajetun Toyota Carinan tallissa.
Uimarannan, puhtaatvedet ja uimavalvojan.
Tosi kuuma kesä, nukkuminen vaikeaa. Tulin juuri Skotlannista, kesätöissä kirjastossa.
Tapaan tulevan mieheni helteisen päivän jälkeen discossa. Yhdessä ollaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Puolivuotiaan vauvani.
Äiti, käytkö sinäkin täällä?? 😂
Asuin Raumalla, tuolta ajalta vain suhteellisen mukavia muistoja.
Nee ke rittömän Suomen