Mies lemuaa hieltä 2 tuntia suihkusta tultuaan
En ymmärrä tuon miehen aineenvaihduntaa. Ollaan vaihdettu suihkusaippuamerkkejä, koostumuksia ja kaikkea mahdollista. Ja pesee itsensä aina hyvin ja perusteellisesti. Vetää kaapista taatusti puhtaat vaateet päälle. Ja uskokaa tai älkää, kahden tunnin päästä hänen perässään kulkee hien tuoksu.
Ollaan dödöillä ja muilla myrkyillä estää hikoilua. Hän hikoilee ennenkaikkea selästä ja reisistä, ei kainaloista. Pitääkö lähteä lääkäriin, eihän nykymaailmassa pärjää jos tuoksuu hieltä.
Kommentit (89)
Höh, kyllä miehen pitää tuoksua. eikä miltään kukkalemulta vaan mieheltä!
Otsikon mukaan mies lemuaa hieltä 2 tuntia suihkusta tultuaan, joten eikö asia ratkea sillä, että mies menee suihkuun hyvin varhain aamulla, esim. klo 6, jolloin töissä klo 8 hän ei enää haise hieltä, koska kaksi tuntia on kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon mukaan mies lemuaa hieltä 2 tuntia suihkusta tultuaan, joten eikö asia ratkea sillä, että mies menee suihkuun hyvin varhain aamulla, esim. klo 6, jolloin töissä klo 8 hän ei enää haise hieltä, koska kaksi tuntia on kulunut.
vastasit siis otsikon perusteella. Ai että oot fiksu, varsinkin nykyaikaan. Ensimmäisen kappaleen viimeisellä rivillä lukee "kahden tunnin päästä hänen perässään kulkee hien tuoksu."
Mutta sun piti vain päästä pätemään, vai ?
Peskää pesukone säännöllisesti 90 asteessa puhdistusaineen kanssa (tyhjänä). Pyykkeihin huuhteluaineeksi etikkaa, pesuaine aina nestemäinen. Ja miehelle kaikille ongelma-alueille käyttöön suoladödö (kainaloihin yhä tehokas apteekin antiperspirantti), suoladödö ei estä hikoilua vaan pelkän hien haisemisen.
Onko hänellä ollut aina tämä ongelma, milloin alkoi. Liittyykö johonkin muutokseen elämässä; ruokavalio, hormonitoiminta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastasit siis otsikon perusteella. Ai että oot fiksu, varsinkin nykyaikaan. Ensimmäisen kappaleen viimeisellä rivillä lukee "kahden tunnin päästä hänen perässään kulkee hien tuoksu."
Mutta sun piti vain päästä pätemään, vai ?
Kyllä, vastasin otsikon perusteella ihan siksi, että halusin osoittaa sinulle, miten surkeasti osaat kirjoittaa. Ei ihme, että et tule ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Höh, kyllä miehen pitää tuoksua. eikä miltään kukkalemulta vaan mieheltä!
Hien haju on pahaa eikä miehekästä.
Sen vaattteet ei puhdistu kunnolla. 90 asteen ohjelma vaatteet nurin käännettynä.
En ymmärrä miten tämä on aapeen ongelma. AIkuinen ihminen, jopa mies, pystyy ihan itse huolehtimaan tuoksuistaan.
Miksi te kohtelette miehiänne kuin lapsia? Jos hän valitsee haista hielle, se hänelle sallittakoon. Jos taas hän ei halua haista hielle, hän lienee itse kykenevä tekemään asialle jotakin.
Miten mä olen niin kypsä näihin miehiään äitiviin naisiin (oletan että ap on nainen, koska siltä hän kuulostaa).
Täällä kunnon hiki on miehen deodarantti.
Jos mies tosiaan lemuaa hieltä jo heti puhtaana, niin pyykkihuollon perinpohjaisuuteen panostaisin minäkin, sekä pidemmällä aikavälillä vaatteiden materiaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Sen vaattteet ei puhdistu kunnolla. 90 asteen ohjelma vaatteet nurin käännettynä.
Ja jossain vaiheessa vaatteet ei enää puhdistu vaikka niitä pesisi tärpätillä. T-paitoja, kalsareita ja sukkia pitää siis uusia aika ajoin vaikka ne olisivat vielä ehjiä.
Mausteiset ruoat voimistaa hienhajua.
Hänellä on ranskalaiset sukujuuret pieru lemuaa.
tee miehellesi kokovartalokuorinta kuorinta-aineella (mukaanlukien varpaiden välit ja korvantaukset. joka paikan käyt läpi). tätä enne miehen käyttämät vaatteet pistä 60 asteen pesuun, jos vaatteet sen kestää. Muutoin sitten liotat niitä etikka-vesiseoksessa vaikka yön yli ja sitten pesuun.
mis pistää antiperspiranttia kainaloon. ei deodoranttia, vaan antiperspiranttia.
kokeile lähteekö haju
jos ei auta, niin lääkäriin.
Jaa onko lemunnut kauankin jos on niin mitä tänne selität, pakkaa laukkusi ja pakene hajusta.
Ei ihme, että ongelma pysyy, kerta mies ei itse osaa kysellä ja etsiä tietoa asiasta.
Kuulostaa siltä, ettei ehkä mies edes halua ongelmaa hoitaa.
Tuoksu on suolan (natriumin eri muotojen tuoksua) ja siihen sisältyy bakteerien aiheuttamaa tuoksua. Puhdas hiki harvoin haisee. Eli jostain tulee bakteerien työn tulosta myös. Oletko varmasti pessyt vaatteet käännettynä ja kuudessa kympissä? Nimittäin ihosta irtoaa rasvan lisäksi kuollutta solukkoa joka voi esim puuvillakankaisiin jäädä kiinni. Minä en siis epäile miehesi puhtautta, vaan pestyn pyykin puhtautta...