Palaat vuoteen 1988, mitä näet
Kommentit (92)
Olen tokalla luokalla. Siirtymässä kolmannelle. Elämä on tylsää. Painostava tylsyys on läsnä lähes joka päivä läsnä ja elämän tarkoitus on vain tylsyyden häivyttäminen.
Kolmannella luokalla alkoi olla enemmän vapautta. Oli omia seikkailuja metsissä ja kaupungilla. Oli myös lähes rajoittamaton pääsy kaverien ja heidän vanhempien veljien VHS kokoelmiin. Toimintaelokuvia katottiin enimmäkseen.
Radikaalisti erilaisen tulevaisuuden edessäni.
Varmaankin hallusinaatioita jos luulen palanneeni ajassa taaksepäin.
Gabriellan, siinä on typykkä. Muutti Ruotsiin.
Lapin kesän. Etelän likka otti kesätyön Tenojoen varrelta Ylä-Lapista. Olipa vaan kokemus, ikimuistoinen.
Korjuksen olympiavoitto jäi myös mieleen. Ja taisi olla Soulin kisat ne joissa Ben Johnsson kärysi dopingista.
Tein koko kesän vihkoon tilastoja Soulin olympialaisista ja tallensin lehtileikkeitä :D Pitäähän lapsella tekemistä olla.
Vierailija kirjoitti:
Tein koko kesän vihkoon tilastoja Soulin olympialaisista ja tallensin lehtileikkeitä :D Pitäähän lapsella tekemistä olla.
Meitä on moneksi... Itse en urheilun vahtaamisesta perustanut tuolloin p*zkaakaan, enkä perusta vieläkään. Vaikka liikukin edelleen hyvin tavoitteellisesti.
Kävin uimassa 5 vuotiaana ja menin naisten saunaan. Näin paljon tissejä. Ihania tissejä. Nyt olisin vanhempi ja osaisin arvostaa näkyä enemmän.