Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta
Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Kommentit (2308)
"Jep, tämä palsta todella todistaa sen että epätäydellisyys miehissä kelpaa kyllä, eikä kukaan nainen valita sen jälkeen miehistä mitään, varsinkaan kun mies ei muutu naisen tahtotilan mukaan."
Eikö se aika yleinen valitus niistä parisuhteessa olevista miehistä juuri todista että miehiin ihastutaan ja rakastutaan vaikka he ovat välillä kaukana täydellisistä?
Vierailija kirjoitti:
Korjaan vähän otsikkoa: miehet pudotettiin kelkasta.(paitsi ne karusellimiehet)
Tätä todistaa sukupuolitautitilastot selvästi.
Korjaan vähän lisää: suurin osa mies hyppäsi pois kelkasta, muutama putosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee naisiinkin. Yhteiskunnallinen muutos on johtanut siihen, että alemmalla keskiluokalla ja duunarinaisilla on parempi koulutus ja isommat tulot kuin keskiverrolla duunarimiehellä. Nainen tahtoo mieheltä mielellään samaa tai korkeampaa koulutus- ja tulotasoa, minkä lisäksi hän odottaa mieheltä osallistumista perhe-elämään. Siksi vanhoillinen naiskuva ei kiinnosta, nainen ei koe saav
Tämä on aikamoista dadaa.
Jos "duunarinaisella on parempi koulutus ja isommat tulot kuin keskiverrolla duunarimiehellä" se tarkoittaa lähinnä sitä, että tällöin naiset eivät ole duunareita, vaan kuuluvat määritelmällisesti keskiluokkaan.
Jo toisen maailmansodan jälkeen, mutta erityisesti isojen ikäluokkien töihin tulemisen jälkeen 1970-1980 -luvuilta alkaen, Suomessa keskiluokkaan kuuluvien määrä on kasvanut, ja työväenluokka on selvästi supistunut.
Tuo alku oli aika ymmärrettävää tekstiä, mut miksi piti oksentaa lopuksi joku someoksennus? Ei me kaikki olla siellä somessa, ei kaikkien intressi ole postailla salikuvia. Silti oletan mieheni osallistuvan kotitöihin ja -elämään tasa-veroisena.
Vierailija kirjoitti:
"Jep, tämä palsta todella todistaa sen että epätäydellisyys miehissä kelpaa kyllä, eikä kukaan nainen valita sen jälkeen miehistä mitään, varsinkaan kun mies ei muutu naisen tahtotilan mukaan."
Eikö se aika yleinen valitus niistä parisuhteessa olevista miehistä juuri todista että miehiin ihastutaan ja rakastutaan vaikka he ovat välillä kaukana täydellisistä?
Eikä rakkaus kestä kun nainen tajuaa ettei se saa muutettua miestä haluamakseen
"Lisäksi 100% naisista hyväksyy sen että miehelle käy noin. Eräs suomessa huomiota herättänyt oikeustapaus todistaa asian."
Yksi oikeustapaus todistaa että kaikki naiset? Mikä ihmeen logikka tuo on?
Niin miten sen nyt ottaa kumpi sukupuoli on yksinäisempi. En tunne kovin montaa miestä itseni ja parin kaverin lisäksi jotka edes etsivät parisuhdetta. Ja tiedän paljon naisia jotka haluavat lapsia ja naimisiin kun taas mies ei halua. Moni näistä ehkä pohjimmiltaan haluaa naisen mutta metoo liikkeet ja muut mies vihaa lietsovat asiat ovat saaneet monet miehet halveksumaan naisia. Mutta aina ei kannata uskoa kaikkea mitä mediasta ja somesta lukee, ovat kummiskin vassareiden työkaluja. Sitä kun itsekkin aloin deittailemaan vielä sinkkuna ollessa niin huomasin että harva nainen oikeasti näitä aatteita kannattaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan vähän otsikkoa: miehet pudotettiin kelkasta.(paitsi ne karusellimiehet)
Tätä todistaa sukupuolitautitilastot selvästi.
Korjaan vähän lisää: suurin osa mies hyppäsi pois kelkasta, muutama putosi
ja väitettäsi tukee...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta ottaa osaa naisten suosimiin harrastuksiin. Miehille ollaan vuosien varrella ehdotettu viikonlopuksi Viron löytölöihin vapaaehtoiseksi menemistä (halpaa!), tai eläinharrastusta. Kaikki torpattiin. Näillä ei kumminkaan riitä varat ovelle tuleviin sokeriseuralaisiin. Miehille muistutus. Marsumies saa Tiktokissa yhteydenottoja aikuisilta naisilta lähestulkoon viikottain. Marsujen pitäminen tuskin vie ketään konkkaan. Kyse onkin siitä ettei teitä oikeasti kiinnosta.
Ehdottele itse naisille (joita on yksinäiseksi itsensä kokevia sama määrä kuin miehiä) että menevät miesten harrastuksiin.
Syyllistä perään jos niitä ei kiinnosta.
Kerro kuinka meni
Pointti on se, et jos miehet eivät löydä itselleen nais
"Naiset juuri syyttävät muita. Koko aloitus koskee sitä että naiset ulisevat kuinka miehet eivät ole muuttuneet siihen suuntaan kuin naiset haluavat."
Naiset ulisevat? Ensinnäkin, oli yhden toimittajan ajatuksia asiasta. Toiseksi, pitäisikö naisten siis ottaa miehiä, joillaisia eivät halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin huonosti. Eli toimittaja ei tehnyt itse muuta kuin kokosi yhteen tutkimuksia ja selittelee lopussa, että en minä halua loukata miehiä. Joopa joo. Tuo on vain mielipidekirjoitus eikä toimitettu juttu.
Jutun alussakin lukee, että "näkökulma". Aihe on laaja kun katsoo kuinka paljon erilaisia lähteitä on upottanut tekstiin. Jokainen voi käydä itse niitä lukaisemassa ja muodostaa oman näkökulman, mutta mielestäni ihan on ok teksti lyhyeksi kolumniksi.
Samaa mieltä tästä, keskivertoa huomattavasti parempi teksti, koska siinä on tutkimusviitteet.
Moniko täällä öyhöttävistä on lukenut ne? Tosin jos haluttaisiin jutusta täydellisen hyvä, nämä tutkimusviitteet olisi suomennettu tärkeimmiltä osiltaan.
Kuinka moni nainen on kiinnostunut miesten todistelusta naisiin liittyvistä asioista, vaikkapa siitä ettei naiset käy jenkeissä töissä vaan kotiäitikulttuuri on voimakas jopa weetee-naisten joukossa siellä asuntovaunussa.
Ai ne tutkimukset eivät päde?
Niin...
Mitä sinä oikein selität? Sammuta netti, rauhoitu ja tule takaisin kun saat ajatuksesi taas järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset joilla ei ole miestä jääneet kelkasta?
Eivät ole. Sehän se onkin hassua, että samat miehet, jotka syrjäytyvät yhteiskunnasta jos eivät saa naista, uskovat silti vahvasti, että miehet pyörittävät yhteiskuntaa.
Kyllä on alhainen ajattelu ja demonit puhuu kun (ilmeisesti koko pakana)yhteiskunta pyörii SAAMISEN eli alapään ympärillä.Kyllä, tämä pakanamaa on hukassa juurikin riivattujen dominoivien jezebelien vuoksi. Isä Jumala ON mies, Poika Jeesus ON mies, Pyhä Henki ON mies, Adam oli mies. Raamatun tärkeimmät profeetat ja kaikki opetuslapset oli miehiä, Abraham joka sai Jumalan lupaukset oli ja on mies..Tiedän tämän ja itse olen nainen, eikä se ole minulta pois, päinvastoin.
Lisään tähän pahojen väärinkäsitysten estämiseksi vielä, että tässä tilanteessa ollaan toki MYÖS Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta luopuneiden miesten vuoksi, jotka ovat jopa supsiolla antaneet naisten täyttää hengellisen tyhjiön ja näin syrjäyttää miehet myös muualla yhteiskunnassa alkaen pienistä pojista kodeissa ja päiväkodeissa, jos ja kun näissä ei ole perinteisiä kristillisiä arvoja. Eli mies on myös syyllinen, aivan kuten Edenissä, koska otti ja söi omenan, kaiken hapatuksen, luopumuksen ja pakanapropagandan.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli mutta eivät siksi, että miehet olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.
Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.
Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" koska se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei ta
Tuo on sen luokan p*skapuhetta etten edes viitsi sanoa, mitä tuollaisesta ajattelen. Mies EI ole p*llien perusteella minulle mikään johtaja enkä minä ainakaan todellakaan puleeraa kortteeria yksin. Jos naiset osaavat siivota, kyllä miehetkin. Sitä paitsi esimerkiksi työpaikoilla työntekijöiden empaattinen kohtelu kantaa paljon pidemmälle kuin äyskiminen ja v*ttuilu. Olen saanut huomata, että minun on helpompi olla naisen alaisena kuin miehen, koska he tajuavat sen, että ihmisillä on myös tunteet. Tässä muutama lause miespuolisilta pomoilta:"Oletko sä todella noin s**tanan tyhmä" "Älä viitsi narista siitä että töitä on liikaa, kaikki täällä ovat samassa tilanteessa ja ei ole mun vika että olet noin heikko" (ja sen työmäärän seuraukset kyllä huomasi koska kuormituksen takia vähintään neljäsosa, niin naisia kuin miehiäkin oli jatkuvasti uupumuksen takia sairaslomalla) ja "Mitä sä mulle soittelet, kai sulla sen verran älyä riittää että osaat ratkaista asian itse" (Tilanteessa, joka oli koko porukalle täysin uusi eikä niinkään yksiselitteinen). Ja olen korkeakoulutettu työntekijä jonka älyssä ei ainakaan nykyisessä tolkun työpaikassa ole mitään vikaa.
Olen vahva ja itsenäinen mies. Käyn töissä, hoidan lapset, teen ruuat, pyykkään, siivoan, hoidan raha-asiat itse ja yms. Pärjään ihan helkkarin hyvin ilman pahantuulista, nalkuttavaa ja kaikkeen tyytymätöntä naista. UGH! Olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä rakkaus kestä kun nainen tajuaa ettei se saa muutettua miestä haluamakseen
Yleensä se loppuu kun arki ja/tai parisuhteen henkinen puoli ei toimi kaikista pyynnöistä ja korjausyrityksistä huolimatta.
Luonnollisestikin nainen haluaisi miehen olevan sellainen jonka kanssa elämä olisi kohtuullisen helppoa ja mukavaa. Se ei ole mikään kohtuuton vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi veljeä, jotka ovat 25-ja 30-vuotiaat.
Eivät löydä naista. Toisen veljistäni nainen jätti ja sanoi syykseen että tradenomin koulutus on liian vähäinen. Toinen ei ole ollut parisuhteessa. Käy ät treffeillä usein, mutta nykyään sanovat ettei löydy hyviä naisia. Onko se siis kohtanto-ongelma? Naiset ja miehet elävät nyktään ihan eri maailmoissa. Arvostavat ihan eri asioita.
En tiedä sitten onko vika veljissäni vai naisissa vai molemmissa, mutta tuntuu että eivät ole ainoita parisuhteeseen haluavia miehiä jotka eivät löydä parisuhdetta.
Palstan mukaan on miesvihaa sanoa, että on miehiä jotka haluavat parisuhteen, mutta eivät sitä saa.
Tunnen kans tällaisen 25v. miehen, jolla sama ongelma. Käy treffeillä, ja pari kertaa ihastunutkin, mutta ei vaan sitä vakituista löydy. Yksi selittävä tekijä saattaa olla se, että ajatusmaailmaltaan on hyvin oikealla. Kuitenkin todella sympaattinen kaveri. Ja syytä loppujen lopuksi naisettomuuteen on mahdoton tietää, kun en tiedä näiden naisten ajatuksista.
Nainen haluaa muuttaa miestä mutta ei ole valmis itse muuttumaan. Kunnioitus pitää ansaita.
"Tosin, naisille se onkin aivan eri juttu kuin miehille jotka joutuvat oikeasti tekemäänkin jotain palkkansa eteen. Naisten palkkatyöt on helpompia kuin tiskikoneen käynnistäminen kotona."
Ihan jokainen, sinäkin, voitte mennä leppäilee sinne naisten ammattehin: lastenhoita, sairaanhoita, vanhustyöntekijä, opettaja...näitä töitä on paljon, eli sinne vaan leppäilee...
Vierailija kirjoitti:
"Tilastojen mukaan harva lapsi on miehen oma, käenpoikasia kyllä riittää."
Kauanko tämä urbaani legenda tästä vielä elää? Mikään tilasto ei nimittäin tuollaista kerro.
Pakkomielteinen kaveri.
Menkäähän keskenkasvuiset ulos kävelemään tai päiväunille. Teille ei tee hyvää riidellä täällä keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin huonosti. Eli toimittaja ei tehnyt itse muuta kuin kokosi yhteen tutkimuksia ja selittelee lopussa, että en minä halua loukata miehiä. Joopa joo. Tuo on vain mielipidekirjoitus eikä toimitettu juttu.
Jutun alussakin lukee, että "näkökulma". Aihe on laaja kun katsoo kuinka paljon erilaisia lähteitä on upottanut tekstiin. Jokainen voi käydä itse niitä lukaisemassa ja muodostaa oman näkökulman, mutta mielestäni ihan on ok teksti lyhyeksi kolumniksi.
Samaa mieltä tästä, keskivertoa huomattavasti parempi teksti, koska siinä on tutkimusviitteet.
Mut hei, ne tutkimukset ovat pelkkää miesvihaa. Niin pahaa sellaista, et mäpelkkä MUTTA loukkaa. Sen syvemmälle ei kukaan tekstissä pääse, kun tuo jo järkyttää...
Kuinka moni nainen on kiinnostunut miesten todistelusta naisiin liittyvistä asioista, vaikkapa siitä ettei naiset käy jenkeissä töissä vaan kotiäitikulttuuri on voimakas jopa weetee-naisten joukossa siellä asuntovaunussa.
Ai ne tutkimukset eivät päde?
Niin...