Miten hoitelette peppukarvat?
Järkytyin suihkussa, mulle on kasvanut pitkät tummat karvat, noh, reiän ympärille. Intiimejä hetkiä ajatellen haluaisin niistä eroon, mutta sheivaaminen aiheuttaa ihan tuskaisen kutinan muutamaksi päiväksi. Mitä IHMETTÄ niille on tarkotus tehdä?!
Kommentit (147)
Paikkaan ite kikkelilläni naisten peppukarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Paikkaan ite kikkelilläni naisten peppukarvoja.
PIIKKAAN
Ei niille tarte tehdä mitään, miesten kuin naistenkaan. Ne toimittavat siellä tärkeää tehtävää. Voihanniitä pestä välillä, kuten hiuksiakin. Kysy nyt ainakin ensin haittaavatko ne puolisoasi. Ei niiden pitäisi haitata, joille hän kovin soijainen ole
Hiekkapuhallus.
Kevyt 25 litran kompressori, Biltemasta muutamalla kympillä alumiinisilikaattia ja suutin, kone käyntiin ja anna palaa niin että kylppäri raikaa (helpompaa kuin kyykistellä peilin yläpuolella ja ajella perskarvojaan miesten takia).
Kesällä homman voi hoitaa ulkoilmassa, niin ei ole niin paljon karvoja ja alumiinisilikaattia ympäri kämppää.
Kutina kyllä loppuu kun muistaa sheivata parin viikon välein, ja onhan sitä parempi nuolla kun ei ole karvoja
Mä sohin vaan höylällä pahimmat pois.. 🤣
Kannattaa ajella ettet näytä jakkihärältä, niiden karvoissa roikkuu kaikenlaista sattumia.
On muuten jäänyt kerran panematta kun muijalla oli ihan älytön puska perseessä.
Letitä ne ja värjää neonväreillä.
Styyrpuurin puolelta siniseksi ja paapuurin puoli keltaiseksi.
Olisi ikäänkuin aavalla peräl.......merellä merimerkit ohjaamassa oikeaan osoitteeseen.
Säännöllinen brassisokerointi ratkaisee tämän ongelman.
No, veetiä sinne vaan. Veet shower cream on oikein hyvä. Paketissa lukee että ei genitaaleille, mutta olen kohta 20v poistanut alapään karvat veetillä.
Sheivata en voi, hirveä kutina ja tulehtuneet näpyt. Veetilläkin niitä tulee joskus mutta kymmenen kertaa vähemmän silti.
Paremmin toimii kuin höylä.
Toinen vaihtoehto mitä itse en käytä on ihan miesten partakone. Ei siis höylä. Vaan sähkö. Ei tee ihan sileää mutta myöskään ei tule kutisevia näppylöitä kun tuossa iho ei mene rikki. Moni tuttu käyttää tätä. Itse en uskalla kun nuorena kerran tollanen partakoneshaver leikkasi palan irti häpyhuulesta ja verta tuli ihan hitokseen.
Älä unohda anuksen valkaisua, sillä siitähän miehet tykkää ja mitäpä sitä ei emansipoitunut nainen tekisi ihan omaksi huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen brassisokerointi ratkaisee tämän ongelman.
Niin joka kolmas päivä tehtävä? Mulla on todella kova ja nopea karvankasvu, hiuksetkin kasvaa yli 2cm kuulaudessa. Mulla on brassin jälkeen KAHDESSA PÄIVÄSSÄ sänki. Tuo ei toimi niille joilla on todella kova karvankasvu.
Ei hyvää päivää..
Mikä mahtaa olla sun isoin murhe maailmassa?
Maailma on ihan vinksahtanut. Ei ihme että seksi on kokenut inflaation, kun kukaan ei kelpaa enää kenellekään.
Nuoletan perskarvani vaimollani.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajella ettet näytä jakkihärältä, niiden karvoissa roikkuu kaikenlaista sattumia.
Eiks se tai ne kuulu asiaan?
Kuumennan 1kg sokeria nestemäiseksi ja sokeroin peppuni sillä.
Saa kommentoida :D