Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet luulevat että nainen saa aina yhdynnässä orgasmin...

Vierailija
15.06.2025 |

Ja jos ja kun ei saa, on nainen löysäpillu ja tunnoton. Vaikka totuus on, että vain harva nainen saa yhsynnässä. Vika ei KOSKAAN ole miehessä

Kommentit (433)

Vierailija
341/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä kirjoissa lukis, ei se teoria vastaa käytäntöä. Vaikka miehet haluavat uskoa siihen.

Paitsi, että miehillä on käytännön tietoa ja kokemusta asiasta, kun omaa itse paksun kullin joka vielä tyvestään levenee huomattavan paksuksi. Vaimon lempipaikka juntata itsensä tyveä vasten ja ottaa orgasminsa. Sitä paitsi saa samalla kovan paineen kovasta kullista vatsanpohjaan  ja pillun perille hierontaa, jotka nämä kaikki  yhdessä tuottaneet hänelle lukuisia kohdunkaulanorgasmeja. Niistä saanut nauttia melkein koko ikänsä ja minä samoiten aitiopaikalta seuraten. Kohdunkaulanorgamie ei klittaa räpläämällä saa, vaan vaatii ison pitkän kullin ja syvät työnnöt. 

https://naiseudenvoima.com/kohdunkaulan-ja-sydamen-yhteys-kun-seksi-muu…

https://anna.fi/hyvinvointi/seksuaalisuus/myos-kohdunkaulaa-kiihottamal…

Vierailija
342/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että, eiköhän naiset itse tiedä paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko noi kohdunkaulanorgasmista olevat kirjoitukset miesten vai naisten kirjoituksia? 

Onko tämä seksuaaliterapeuttikin mies vaiko nainen ja onko väärässä?? 

https://kotiliesi.fi/terveys/naisen-orgasmi/

Vierailija
344/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että ap poistatti ensin keskustelun miltä tuntuu emättimessä kun kulli sinne tunkeutuu. Sitten latoo omaa paskaansa monta  kommenttia peräkkäin, muka vahvistaakseen kantaansa, ettei nainen voi saada orgasmia yhdynnässä, ei ainakaan muut kuin poikkeukset. Nekin naiset feikkaavat.  Jos ei itse edes tiedä mitä on naisella panetus kun ei itse tunne koko kullia. Sama taitaa luulla että dildokin ajaa saman asia ja poistaa panetuksen. Uskomaton miten katkera ihminen oman pillunsa tunnottomuudesta ja orgasmittomuudesta. 

Olipa outo kommentti. En minäkään saanut orkkua  26 v avioliiton aikana, Vasta sen jälkeen miesystävän kanssa sain  lähes joka kerta, kun oli  lelu mukana

Vierailija
345/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenonaan tietää. Esim itselläni on tuntoa koko emättimen pituudelta. Siihen on tulla tunnottomien sanomaan yhtään mitään.

Vierailija
346/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko noi kohdunkaulanorgasmista olevat kirjoitukset miesten vai naisten kirjoituksia? 

Eiköhän jokainen nainen tiedä omalla kohdallaan itse paremmin!

Vierailija
347/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenonaan tietää. Esim itselläni on tuntoa koko emättimen pituudelta. Siihen on tulla tunnottomien sanomaan yhtään mitään.

Ja sellainen joka sanoo että hänellä ei tunnu tai että tuntuu jopa pahalta niin tietää myös. Mikä ihme siinä on että sitä ei saisi sanoa? 

Vierailija
348/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Palstalla pyörii kuitenkin muutama nainen, jotka kokevat tietävänsä paremmin myös muiden naisten kohdalla.

Vierailija
349/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Palstalla pyörii kuitenkin muutama nainen, jotka kokevat tietävänsä paremmin myös muiden naisten kohdalla.

Ei niitä ole kuin tasan yksi. 

Vierailija
350/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sellainen joka sanoo että hänellä ei tunnu tai että tuntuu jopa pahalta niin tietää myös. Mikä ihme siinä on että sitä ei saisi sanoa? 

Saa sanoa, mutta pitää hyväksyä, että kaikille ei tunnu pahalta vaan hyvältä. Miksi se raivosuttaa, jos joku saa kohdunsuusta orgasmin?

Vierailija
351/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sanoa, mutta pitää hyväksyä, että kaikille ei tunnu pahalta vaan hyvältä. Miksi se raivosuttaa, jos joku saa kohdunsuusta orgasmin?

Ei taatusti raivostuta ketään se miten joku saa mutta se kyllä raivostuttaa että jotkut (miehet oletettavasti) näyttävät ajattelevan että kaikki saa kunhan kunnolla pääsee isoa kokemaan. 

Vierailija
352/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti raivostuta ketään se miten joku saa mutta se kyllä raivostuttaa että jotkut (miehet oletettavasti) näyttävät ajatteleva

Tuu käymään kylässä niin saat sinäkin. Ehkä sen jälkeen ei myöskään kiukuttaisi niin enää.

Vierailija
353/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jep, kiitos kun demonstroit! Itsehän saan yhdynnässä mutta en todellakaan mistään kohdunkaulasta. Mun mies osaa kyllä tyydyttää minut täydellisesti koska hän on KUUNNELLUT MINUA EIKÄ LUKENUT JOTAIN HEMMETIN ARTIKKELEITA. 

Vierailija
354/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tätäkin kommenttia on joku alapeukuttanut :) Jonkun mielestä siis nainen ei todellakaan itse tiedä edes omalla kohdallaan mikä hänestä tuntuu hyvältä ja mikä ei. 

Kaikenlaista. Varsinainen Casanova siellä. 

Vierailija
355/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tätäkin kommenttia on joku alapeukuttanut :) Jonkun mielestä siis nainen ei todellakaan itse tiedä edes omalla kohdallaan mikä hänestä tuntuu hyvältä ja mikä ei. 

No eipä näytä tietävän ja väittää emättimen anatomiasta ja orgasmeista ihan omiaan ja esittää niiden pätevän kaikilla naisilla. Pitää klitorista jotenkin ylivoimaisena ja kaikki orgasmit takaavana ihme nappulana. Artikkelista selviää, ettei nämä hänen väitteet pidä paikkansa, sai itse miten vaan. 

Vierailija
356/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä näytä tietävän ja väittää emättimen anatomiasta ja orgasmeista ihan om

Sinä siis väität tietäväsi miehenä, milta jokaisen naisen pillussa tuntuu. MInä sensijaan puhun naisena miltä minusta tuntuu, ihan itsenäni, idiootti.

Vierailija
357/433 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato kato, ap päässyt taas ulos suljetulta osastolta ja alottaa taas tän saman itkuvirren. Alan epäillä sua muistisairaaksi. Muiden sairauksien lisäksi.

Jos sinä et saa panemalla, jos sun pillussa ei mikään tunnu ja jos haluat riidellä, niin olet muuten täysin oikeassa ketjussa. Ai niin, sähän tämän taas aloitit...

Jätkä kirjoittaa itselleen kipeästä aiheesta. 

Vierailija
358/433 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja ihmisiä täällä.Kun nainen sanoo, ettei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia, se on jonkun mielestä riidan haastamista!

Vähemmistö naisista on sinun kaltaisia kaikkien tutkimusten mukaan, ja se on ihan ok. 

Tässä joku väittää ja vielä keksinyt omasta päästään tuon. Oikeasti vain noin joka kolmas saa pelkällä yhdynnällä. 

Tuossapa kauniisti rakennettu valhe ja on aikaansaatu yhdellä ainoalla sanalla: "pelkällä".

Luokkaa 33% naisista ei pääse kliimaksiin (millään tavalla), se on täysin totta, aivan maailmanlaajuisesti ja riippumatta yhteiskunnasta, rodusta, yms. seikoista. Tuo joukko pitää sisällään wanhusnaiset ja osan ikänaisisista.

Vierailija
359/433 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä kirjoissa lukis, ei se teoria vastaa käytäntöä. Vaikka miehet haluavat uskoa siihen.

Paitsi, että miehillä on käytännön tietoa ja kokemusta asiasta, kun omaa itse paksun kullin joka vielä tyvestään levenee huomattavan paksuksi. Vaimon lempipaikka juntata itsensä tyveä vasten ja ottaa orgasminsa. Sitä paitsi saa samalla kovan paineen kovasta kullista vatsanpohjaan  ja pillun perille hierontaa, jotka nämä kaikki  yhdessä tuottaneet hänelle lukuisia kohdunkaulanorgasmeja. Niistä saanut nauttia melkein koko ikänsä ja minä samoiten aitiopaikalta seuraten. Kohdunkaulanorgamie ei klittaa räpläämällä saa, vaan vaatii ison pitkän kullin ja syvät työnnöt. 

https://naiseudenvoima.com/kohdunkaulan-ja-sydamen-yhteys-kun-seksi-muu…

https://anna.fi/hyvinvointi/seksuaalisuus/myos-kohdunkaulaa-kiihottamal…

Mutta ei saa enää. Kullisi on kai kutistunut. Tai vaimo on muuten vaan kyllästynyt panemaan kanssasi.

Vierailija
360/433 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko sinua on peukutettu pyllyyn. Moni naisen laukeaa sillä. Kannattaa kokeilla.