Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet miehet luulevat että nainen saa aina yhdynnässä orgasmin...

Vierailija
15.06.2025 |

Ja jos ja kun ei saa, on nainen löysäpillu ja tunnoton. Vaikka totuus on, että vain harva nainen saa yhsynnässä. Vika ei KOSKAAN ole miehessä

Kommentit (433)

Vierailija
301/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättimen herkin alue on  ulkosuun alue sekä emättimen etuseinämässä aukon lähistöllä sijaitseva G-piste, muuten sisäosiltaan emätin on aika tunnoton. 

Turha kertoa täällä faktaa. Täällä muutama mies tietää paremmin. Vain heillä on tieto.

Otapa pikkuisen lisää huikkaa niin tuo riidanhalu laimenee.

Ja kirjoitusvirheet lisääntyy.

Palstalla on vain yksi nainen, jolle toisten naisten orgasmit ovat vaikeampia, kuin niille muille naisille itselleen.

Ja tiedätte kyllä, ketä nyt tarkoitan.

Vierailija
302/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättimen herkin alue on  ulkosuun alue sekä emättimen etuseinämässä aukon lähistöllä sijaitseva G-piste, muuten sisäosiltaan emätin on aika tunnoton. 

Turha kertoa täällä faktaa. Täällä muutama mies tietää paremmin. Vain heillä on tieto.

Ja yksi nainen tietää, mitä muiden naisten pilluissa on ja ei ole. Sun on pakko olla lesbo, jos sulla on noin paljon kokemuksia toisten naisten pilluista.

Kuinka monesta pillusta sulla on kokemusta, vai puhutko vaan paskaa koko ajan?

Lue enemmän ja tutustu aiheeseen ihan tieteen kautta. Tietoa löytyy, ei tarvi mennä mutulla. Kertauksena suurin osa emättimen sisäosista on kaikilla naisilla melko tunnotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän yhden miehen logiikalla naiset saavat orgasmin myös alatiesynnytyksessä, kun emätin venyy äärimmilleen.

Miksi sinulla on tarve laittaa naiset miehiksi? En minä ole mies vaikka nautinkin yhdynnästä ja emättimen venymisestä. Synnytyksessä ei yleensä saa orgasmia koska klitoris ei ole erektoitunut. Jotta venytys tuntuu hyvältä, pitää klitoriksen erektoitua, sehän on samanlaista paisuvaiskudosta kuin penis.

Vierailija
304/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yksi nainen tietää, mitä muiden naisten pilluissa on ja ei ole. Sun on pakko olla lesbo, jos sulla on noin paljon kokemuksia toisten naisten pilluista.

Lue enemmän ja tutustu aiheeseen ihan tieteen kautta. Tietoa löytyy, ei tarvi mennä mutulla. Kertauksena suurin osa emättimen sisäosista on kaikilla naisilla melko tunnotonta.

Ei ole tunnotonta, jos nainen on kiihottunut (eli klitoris erekoitunut) ja penis on oikean kokoinen. Ymmärrän hyvin, etttä liian pieni penis ei tunnu miltään, mutta kuka käskee naida epäsopivan miehen kanssa?

Vierailija
305/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän yhden miehen logiikalla naiset saavat orgasmin myös alatiesynnytyksessä, kun emätin venyy äärimmilleen.

Tämän yhden naisen logiikalla kaikki muut orgasmit paitsi miehen hieroma klitorisorgasmi on väärää tapa ja ihan paskantuntuista hommaa.

Punainen vaate ja aina hyvä syy haastaa riitaa ja raivota palstalla. Mee välillä vaikka ulos ja laita jooko korkki jo kiinni.

Vierailija
306/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään klitoris ei ole siellä emättimen pohjalla. Edelleen suurin osa emättimestä on melko tunnotonta. Edelleen 50-75% naisista tarvitsee orgasmiin klitoriksen ulkoisen osien koskettelua.

Vierailija
307/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
308/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mieti mitään. Kunhan löytyy joku  tyhjennysreikä. Eikö häpeä surkeutta. Noloo.

Munahaukka.

2 minuuttia.

Minäminäminä.

Vierailija
309/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien empiiristen tutkimusten mukaan väitteesi on täyttä paskaa. Tai sitten olen ollut vaan niin onnekas, että en ole törmännyt näihin tunnottomiin pilluihin. Voi tietty näinkin olla.

Vierailija
310/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minullakaan naisena ole tunnoton pillu. Jos jolla kulla on niin harmi hänelle, mutta omani on kaukana tunnottamasta.

Vierailija
311/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei mieti mitään. Kunhan löytyy joku  tyhjennysreikä. Eikö häpeä surkeutta. Noloo.

Munahaukka.

2 minuuttia.

Minäminäminä.

Tietyn maineen omaavat naiset vetää kuvailemiasi miehiä puoleensa kuin hunaja karhuja.

Ja sulla näyttää olevan niistä kokemuksia.

Vierailija
312/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen saa pelkässä yhdynnässä. MIesten on jotenkin vaikeaa tajuta, että sen kalun oikea vastakappale on KLITORIS: ei se vagina, ja jos nainen saa yhdynnässä, sekin luultavammin tulee sen ulkoisen klitan ansiosta, Ja ansio on oikea sana!

Juuri näin ja jos mies ei vielä 2020 luvullakaan tiedä mikä on klitoris ja miten se homma hoidetaan niin voihan klitoris. Tossa vähän tietoa miehille:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Orgasmi

Vierailija
313/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen saa pelkässä yhdynnässä. MIesten on jotenkin vaikeaa tajuta, että sen kalun oikea vastakappale on KLITORIS: ei se vagina, ja jos nainen saa yhdynnässä, sekin luultavammin tulee sen ulkoisen klitan ansiosta, Ja ansio on oikea sana!

Juuri näin ja jos mies ei vielä 2020 luvullakaan tiedä mikä on klitoris ja miten se homma hoidetaan niin voihan klitoris. Tossa vähän tietoa miehille:

Tuossa nimenomaan sanotaan, että kohdunkaulan ja emättimen hyväilyt saavat orgasmin aikaiseksi ja että sisäisiä osia hyväillessä saa orgasmin

"Nainen voi saada orgasmin emättimen, kohdunkaulan tai klitoriksen stimuloimisesta. Joillakin naisilla orgasmi on voimakkain silloin, kun kaikkia näitä kolmea aluetta stimuloidaan samanaikaisesti, sillä se aktivoi kolmea tai neljää eri paria hermoja.[25]

Nainen voi saada voimakkaan orgasmin, jos klitorikseen yhteydessä olevaa peräaukon sisällä olevaa herkkää kohtaa stimuloidaan.[26][17] Joillakin naisilla rintojen ja nännien stimulointi voi tehdä orgasmista todennäköisemmän tai voimakkaamman, mutta toisilla tätä vaikutusta ei ole tai se on päinvastainen.[27]

Yhdyntäasennolla voi olla merkitystä naisen orgasmin saamisessa. Vaginayhdynnässä nainen voi saada orgasmin herkimmin, jos penis koskettaa vaginan seinämän etuosassa olevaa G-pistettä. Monen parin kohdalla tämä saavutetaan parhaiten yhdyntäasennossa, jossa joko nainen on päällä, mies on takana, tai mies on päällä polvillaan. Kohdunkaulan stimuloiminen edellyttää peniksen työntämistä syvälle vaginaan.[28]"

Vierailija
314/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue enemmän ja tutustu aiheeseen ihan tieteen kautta. Tietoa löytyy, ei tarvi mennä mutulla. Kertauksena suurin osa emättimen sisäosista on k

Tiede vastaan mutu. 

Vierailija
315/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä muutama mies halua tätä uskon. Minäkuva järkkyisi.

Vierailija
316/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, osia sieltä täältä. Itse saan yhdynnässä mutta anteeksi mieheni, se on kyllä ihan mun omaa "ansiota" ja mun oma ominaisuus huomattavasti enemmän kuin mieheni ansiota. Minä niin sanotusti otan omani eli hakeudun aktiivisesti sellaisiin asentoihin joissa klitorikseni saa tarvittavaa stimulaatiota, liikutan itseäni ja lantiotani aktiivisesti niin että klitorikseni saa tarvittavan paineen, ja samalla ohjaan miestäni liikkumaan sillä tempolla jonka minä tarvitsen laukeamiseen. Miehen vuoro tulee kyllä pian mun jälkeeni - joskin itse ehdin usein saada vielä toisen ja usein kolmannenkin ennen sitä. 

Itse en saa nautintoa kohdunkaulan suunnilta. Itse asiassa minua itseäni se lähinnä sattuu jos mies survoo liian syvälle. Yleensä ottaenkaan peniksen liike ei ole se juttu jonka tarvitsen yhdyntäorgasmiin vaan se paine klitorikselle jonka saan ennemmin miehen häpykummun alueelta. Toki mun yhdyntäorgasmi on vahvempi ja voimakkaampi kuin hieromalla tehty orgasmi, joten oletettavasti klitoriksen sisäosien stimulointi vahvistaa sitä. En kuitenkaan saa orgasmia pelkällä sisäosien stimulaatiolla vaan tarvitsen aina klitoriksen näkyvän osan stimulaation. 

Miksi selitin näin tarkkaan? Ehkä halusin tuoda esille sen että naiset saa eri tavoin. Ei liene yhtä oikeaa vastausta. Tutustukaa siihen omaan kumppaniin ja selvittäkää mikä hänelle toimii. 

Vierailija
317/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, osia sieltä täältä. Itse saan yhdynnässä mutta anteeksi mieheni, se on kyllä ihan mun omaa "ansiota" ja mun oma ominaisuus huomattavasti enemmän kuin mieheni ansiota. Minä niin sanotusti otan omani eli hakeudun aktiivisesti sellaisiin asentoihin joissa klitorikseni saa tarvittavaa stimulaatiota, liikutan itseäni ja lantiotani aktiivisesti niin että klitorikseni saa tarvittavan paineen, ja samalla ohjaan miestäni liikkumaan sillä tempolla jonka minä tarvitsen laukeamiseen. Miehen vuoro tulee kyllä pian mun jälkeeni - joskin itse ehdin usein saada vielä toisen ja usein kolmannenkin ennen sitä. 

Itse en saa nautintoa kohdunkaulan suunnilta. Itse asiassa minua itseäni se lähinnä sattuu jos mies survoo liian syvälle. Yleensä ottaenkaan peniksen liike ei ole se juttu jonka tarvitsen yhdyntäorgasmiin vaan se paine klitorikselle jonka saan ennemmin miehen häpykummun alueelta. Toki mun yhdyntäorgasmi on vahvempi ja voimakkaampi

Nimenomaan, naiset ovat erilaisia. Osa saa myös sillä kohdunsuun hieronnalla. Mutta se on jostakin syystä joidenkin mielestä väärä tapa ja aiheuttaa raivoa.

Vierailija
318/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se on kenenkään mielestä väärä tapa mutta harvinaisempi ja ehkä joidenkin naisten kohdalle on osunut miehiä jotka ovat jostain syystä luulleet että useakin nainen saa yhdynnässä orgasmin jos mies vaan paukuttaa mahdollisimman syvälle. Kuten yllä sanotaan, joitain naisia sellainen vain sattuu. 

Vierailija
319/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa nautintoa kohdunkaulan suunnilta. Itse asiassa minua itseäni se lähinnä sattuu jos mies survoo liian syvälle. Yleensä ottaenkaan peniksen liike ei ole se juttu jonka tarvitsen yhdyntäorgasmiin vaan se paine klitorikselle jonka saan ennemmin miehen häpykummun alueelta.

Ainoastaan vai yhdessä naisoletetussa.

Vierailija
320/433 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oli tuo englanninkielinen video. Siiinäkin sanottii, että mikä vain orgasmi tulee lopulta sen klitoriksen avulla. Ja onko nännien kautta saatava sekin "vääränlainen". 

Mikä ihme saa jotkut miehet raivon partaalle puhuttaessa naisen orgasmista?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi