Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pitää jaksaa olla miehen perheen kanssa?

Vierailija
15.06.2025 |

Mun miehen perhe asuu samalla paikkakunnalla kuin me, ja he haluaisivat tavata melkein viikoittain. Mä en aina jaksa olla mukana, varsinkin jos viikonloppu on muutenkin kiireinen. Samaan aikaan kun mä käyn omien vanhempieni luona pari sataa kilometriä päässä, mies ei aina viitsi lähteä mukaan. 

Hänen mielestään se ei ole sama asia, koska mun perheen luona ollaan yleensä koko viikonloppu, kun taas hänen vanhemmillaan vaan pari-kolme tuntia. Mutta musta kyse ei ole ajasta, vaan siitä, että en vaan jaksa. Esimerkkinä se, että olemme nähneet heitä tässä kuussa joka viikonloppu, ja joskus viikollakin.

Onko muilla ollut samanlaisia tilanteita?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene miehen perheen luo pilaat niiden perheilon näyttämällä tympeän naamas.

Vierailija
62/67 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, miten mukavaa olisi, jos mies ei missään nimessä haluaisi sinua mukaan vanhemmilleen. Ja aina sieltä palattuaan sanoisi, että oli kiva rauhassa rupatella mukavien ihmisten kanssa.

Ero on aina hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää vaan omien vanhempienne luona, varmaan kaikille paras ratkaisu.

Vierailija
64/67 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset, perheelliset lapset ei ramppaa vanhemmillaan viikottain ellei vanhemmat ala olla hoivakotikunnossa.

Vierailija
65/67 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn anoppilassa kaksi kertaa vuodessa ja he hyvin harvoin meillä. Mies ramppaa montakin kertaa viikossa. 

Meidän poika asuu toisella paikkakunnalla ja käy enimmäkseen yksin. Miniä vaan paristi vuodessa kun on usein viikonlopputöissä. Minulle tämä on todella ok. 

Vierailija
66/67 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei ymmärrä, koita selittää asia niin, että ymmärtää. Että vaikka ovat kivoja ihmisiä he ei kuitenkaan ole sun  vanhemmat. Ja että susta ois kiva joskus olla vaan yksin kotona rauhassa. 

Vierailija
67/67 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmatkin varmasti näkisivät mielellään joskus poikaansa ilman sua, vaikka tykkäiskin susta. Sano sekin sille miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi