Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tukit liukuportaat?

Vierailija
14.06.2025 |

Kun missä tahansa muualla, kuin helsingissä menee liukuportaisiin, niin niissä ei missään nimessä voi kävellä ja varmistetaan, ettei vaan kukaan muukaan kävele, kun torotetaan täsmälleen keskellä tai rinnakkain. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa tyypit,jotka juoksevat metron liukuportaissa ohitseni. Sitten me seistään vierekkäin laiturilla odottamassa metrojunaa. Tekee mieli kysyä,että etenikö matkasi nopeammin ryntäilemällä.

Vierailija
42/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mut voi ohittaa, olen aika pieni. Käytän liukuportaita ja hissejä polvivammani vuoksi. Portaita ylös pääsen kivuliaasti jotenkuten, portaita laskeutuminen on mahdotonta. 

Tämä on minun syyni seistä liukuportaissa. Aloittajalta ja joltain kommentoijalta tekee mieli kysyä  missäs se oma vammanne mahtaa olla? Ettei olis korvien välissä?

Ei sitä seisomista kai kukaan ole ehdottanut kielletyksi. Mahtaako sinulla olla polvivammasi lisäksi lukihäiriö? Kyse on siitä, ettei tarvitse seistä keskellä niitä liukuportaita vaan siellä oikeassa reunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mut voi ohittaa, olen aika pieni. Käytän liukuportaita ja hissejä polvivammani vuoksi. Portaita ylös pääsen kivuliaasti jotenkuten, portaita laskeutuminen on mahdotonta. 

Tämä on minun syyni seistä liukuportaissa. Aloittajalta ja joltain kommentoijalta tekee mieli kysyä  missäs se oma vammanne mahtaa olla? Ettei olis korvien välissä?

Ei sitä seisomista kai kukaan ole ehdottanut kielletyksi. Mahtaako sinulla olla polvivammasi lisäksi lukihäiriö? Kyse on siitä, ettei tarvitse seistä keskellä niitä liukuportaita vaan siellä oikeassa reunassa.

Siellähän mä seisonkin, ja normaalikokoinen ihminen voi minut ohittaa, kuten kirjoitinkin.

Mikäs sua vaivaa? Krapula?

Vierailija
44/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llekin tekisi hyvää käyttää joskus niitä portaita. Rapputreeniä nääs.

Vierailija
45/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on RULLAPORTAAT, urpå!

Miltä tuntuu kun nolasit itsesi täysin?

Vierailija
46/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuku- ja rullaportaissa sekä liukutasoilla ei ole tarkoituskaan kävellä. Kävelyä varten ovat käytävät ja portaat.

Vierailija
47/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuportaissa samat ohjeet kuin liikenteessä muutoinkin, liiku tai seiso portaiden oikealla puolella.

Ja liiku edellä menevän perseessä kiinni. 

t. bemarimies

Vierailija
48/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jalkavamma ja siksi tasapaino huonompi kuin terveellä. Joudun pitämään kiinni molemmilta puolilta kaiteista, jotta pysyn pystyssä. Anteeksi, että viivästytän sinua muutamalla sekunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän