Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tukit liukuportaat?

Vierailija
14.06.2025 |

Kun missä tahansa muualla, kuin helsingissä menee liukuportaisiin, niin niissä ei missään nimessä voi kävellä ja varmistetaan, ettei vaan kukaan muukaan kävele, kun torotetaan täsmälleen keskellä tai rinnakkain. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset ovat niin kiireisiä, muualla eivät.

Vierailija
2/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene portaita jos et jaksa kykkiä hihnalla. Minä seison hihnalla kuten huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako sekuntia siinä menee hukkaan, jos joutuu seisomaan jonkun takana sen sijaan että kävelisi ne portaat? 

Vierailija
4/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan niin lihava

Vierailija
5/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako sekuntia siinä menee hukkaan, jos joutuu seisomaan jonkun takana sen sijaan että kävelisi ne portaat? 

Niin siis kun ei tarvitsisi torottaa kuin vähän sivummassa, jotta pääsee ohi. Toivottavasti "keravalaiset" ei käytä metroasemia.

Vierailija
6/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene portaita jos et jaksa kykkiä hihnalla. Minä seison hihnalla kuten huvittaa.

Toivottavasti kukaan ei ota sinua huomioon missään asiassa.

Vierailija
7/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kun ei tarvitsisi torottaa kuin vähän sivummassa, jotta pääsee ohi. Toivottavasti "keravalaiset" ei käytä metroasemia.

Mistäs perähikiältä itse olet kotoisin? Missä sanotaan torottaa? 

Rauhoitu nyt lapsi pieni, olet asunut siellä suuressa kaupungissa viikon ja yrität niin kovasti olla kiireinen stadilainen. Jos et ehdi sen parin sekunnin viivytyksen takia metroon niin kyllä sieltä ihan kohta tulee seuraava.

Vierailija
8/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit tukkii. 

Vierailija
9/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs perähikiältä itse olet kotoisin? Missä sanotaan torottaa? 

Rauhoitu nyt lapsi pieni, olet asunut siellä suuressa kaupungissa viikon ja yrität niin kovasti olla kiireinen stadilainen. Jos et ehdi sen parin sekunnin viivytyksen takia metroon niin kyllä sieltä ihan kohta tulee seuraava.

Metrot kulkee aina tiheästi, mutta esimerkiksi junat eivät välttämättä. Ja yhdestä kulkuvälineestä myöhästyminen voi tarkoittaa myös jatkoyhteydestä myöhästymistä.

Ja oli muiden ihmisten kiireestä mitä tahansa niin peruskäytöstapoihin luulisi kuuluvan ettei tahallaan haittaa heidän liikkumistaan.

Vierailija
10/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on RULLAPORTAAT, urpå!

Vierailija
11/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Myös Helsingin reuna-alueilla. Ja miksi liukutasoilla usein seistään vaikka oltaisiin menossa alaspäin?

Vierailija
12/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa on yhdessä kauppakeskuksessa rullaportaat ja toisessa rullamatto. Ostoskärryt lukittuvat mattoon ja vievät koko leveyden. Rullaportaat samoin ovat niin kapeat, ettei niihin edes pääse kärryillä eikä niissä ole tarkoitus ohitella. Muissa paikoissa käytetään hissejä.

Se on vähän kuin niiden rullaportaiden idea, että niissä seistään paikoillaan ja portaat kuljettavat sinua ylös tai alas. Tavallisissa portaissa mennään sitten itse askeltaen.

Vierailija
13/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ.

Vierailija
14/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ohi pääsee aina. Seison portaan oikealla puolella.

Vierailija
15/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi sanoa anteeksi pääsisinkö sinusta ohi.

Vierailija
16/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkyti änkyti. Toistuvasti on tutkittu että portaiden välityskyky on suurin kun kukaan ei liiku vaan seistään tiiviisti.

Vierailija
17/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saisin iskeä sua koukulla palleaan kun yrität survoa ohi.

Vierailija
18/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläiset ovat niin kiireisiä, muualla eivät.

Eivät ole, vaan teeskentelevät kiireistä. Onneksi en asu siinä perslävessä enää.

Vierailija
19/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpäs, kamppaan tyrkkijän niin että lennät hampaat edellä ;-)

Vierailija
20/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan se pemarikin jolla törttäät liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan