Purra: Suomalaisuus on hyökkäyksen kohteena
Aina sama virsi. Silti kuritetaan omaa kansaa mennen tullen.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Purnukka menee siitä mistä aita on alin. Oikeasti persujen syöksy johtuu siitä että äänestäjillään pitää olla kaksi asiaa: mmuuttajien torjunta ja sossun rahat pinkassa.
Unohdit vain yhden kestosuosikin: halapa pensa. Mites nyt käy persujen muka halpuuttaman pensan kun Lähi-Idässä rytisee?
Aina löytyy tekosyy, jonka takia pilata oman maan kansalaisten loppuelämä. Tällä kertaa se on rasismi. Onko oikein, että pilataan koko maan kansalaisten koko loppuelåmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ne asiast ei liity toisiinsa. Terveydenhuolto on tukossa koska ulkomailta on tullut paljon uusia asiakkaita joiden oma veronmaksukyky tai halu on yleensä vähäinen."
Hevonpaskaa nasse. Olen itse terveydenhuollossa töissä, ja 95/100 on suomalaisia monisairaita (vanhuksia/setämiehiä). Tuki suusi.
95/100 tilastoista on hevonpaskaa. Joka viides vanki Suomen vankiloissa on ulkomaalainen
Persu ei erota sotea ja vankilaa toisistaan? Kuka yllättyi?Aika lähellä se varmaan on myös terveydenhuollon asiakkaissa. Tekoälyltä: Uuden lastensairaalan päivystyksessä noin neljännes potilaista on vieraskielisiä, ja sairaalan potilaista noin viidennes on vieraskielisiä Helsingin Uutisten mukaan. Uuden lastensairaalan p
Tyypillistä persua, edes lähteitä ei osaa etsiä itse, vaan siihen tarvitaan tekoälyä, koska omaa älyä ei ole🤣🤣
Niin on, peräreikäpersujen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purnukka menee siitä mistä aita on alin. Oikeasti persujen syöksy johtuu siitä että äänestäjillään pitää olla kaksi asiaa: mmuuttajien torjunta ja sossun rahat pinkassa.
Unohdit vain yhden kestosuosikin: halapa pensa. Mites nyt käy persujen muka halpuuttaman pensan kun Lähi-Idässä rytisee?
Silloin se on olosuhteiden syytä. Mutta hinnan laskusta persut toki muistavat ottaa kunnian itselleen.
Sinä valehtelit meille että 95/100 olisi suhdeluku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuiko Riikka sillä DEI-koulutustunnilla vai mitä tuo rasistinen paska on, mitä hän suoltaa? Riikka ja Petteri on ottaneet tähän astisen hallituskautensa aikana maahan yli 250000 tulijaa. Samaa menoa jatkaen persut kasvattavat Suomen väkilukua 10%. Persut luovat väestönvaihdon, jota kritisoivat.
Sinulla on näköjään virheellinen käsitys että hallitukset jotenkin "ottaa" tulijoita. Ei, ne vaan tulee tänne. Ja jos sanoo vastaan niin joku Martin Scheinin on heti huutamassa kurkku punaisena ja nostamassa oikeusjuttuja. Tästä systeemistä irtautuminen vaatii isommat muskelit mitä on pelkästään perussuomalaisilla. Ymmärrän että haluaisitte ulkoistaa nämä tarpeelliset mutta "rasistiset" toimet heille.
Yksikään noista 250000 ei ole "vain tullut" tänne vaan kyse on EU:n ulkopuolisista maista tulleista. Jokaikiselle on myönnetty viisumi ja o-lupa. Sisäministerin toimesta.
Oletteko huomanneet miksi palstalla on nyt niin vähän persupuollustuksia? Ilmeisesti ne kommentit on puoluetoimiston tehtailemia, ja nyt se on liian kiireinen puoluetapahtumassa🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa että Purra valitseen tuon tuokulman. Hän kokee itse olevansa hyökkäyksen kohteena, eikä syyttä. Saa toki mitä ansaitsee.
Purra uhriutui myös edellisessä persujen puoluekokouksen puheessa.
Muuta se ei osaakaan.
Uhriutua, heilutella saksia ja pilata taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi= koko maailman sosiaalitoimisto!
Persujen takia on, koska ovat ottaneet vain lisää maahanmuuttoa.
Heh. Itäraja on nyt kiinni, ja persujen virallinen kanta, että negroidit kuuluvat viidakkoon, eikä Suomeen.
Itäraja on kokoomuksen työtä. Persuissa on paljon kovan luokan půtinisteja mm. Hgin valtuustosta tippunut Laura Korpinen.
Silti vassarit olivat niitä, jotka vastustivat Natoon menoa. Mielenkiintoista, miten sekaisin ihminen voi olla, kun on vassari.
Vierailija kirjoitti:
Sinä valehtelit meille että 95/100 olisi suhdeluku.
Täh? Voin sanoa, että kohtaamistani potilaista tilastot ovat juuri tuota luokkaa.
Persujen ja Kokoomuksen taholta kyllä juu. Ei mitkään ma mut ole isoin uhka vaan nykyhaIIitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran suomalaisuus on kylmä, kova ja hylkäävä. Minun suomalaisuuteni on lämmin, kannustava ja ystävällinen.
Purran vastustajat täällä on kovia valehtelemaan. Onko sinun ystävällisyys myös valhetta?
Perussuomalaiset ovat heikentäneen naisten ja lasten turvallisuutta monin eri tavoin. He vaalivat väkivaltaisten miesten perinnettä kännätä, käyttää omiin perheenjäseniin väkivaltaa ja ajaa heidät yöksi hankeen. He ovat vähentäneet turvakoteja, he ovat vähentäneet mahdollisuuksia erota ja muuttaa omilleen jne. Minun lämpöni ja ystävällisyyteni tarkoittaa mm.sitä, että turvakoteja lisätään tarpeen mukaan (niitä on tällä hetkellä liian vähän) ja perusturva taataan jokaiselle niin, että väkivaltaisesta suhteesta voi lähteä milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet miksi palstalla on nyt niin vähän persupuollustuksia? Ilmeisesti ne kommentit on puoluetoimiston tehtailemia, ja nyt se on liian kiireinen puoluetapahtumassa🤣🤣
Tunnistettavan hymiösi perusteella taidat itse olla erään puoluetoimiston henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ne asiast ei liity toisiinsa. Terveydenhuolto on tukossa koska ulkomailta on tullut paljon uusia asiakkaita joiden oma veronmaksukyky tai halu on yleensä vähäinen."
Hevonpaskaa nasse. Olen itse terveydenhuollossa töissä, ja 95/100 on suomalaisia monisairaita (vanhuksia/setämiehiä). Tuki suusi.
95/100 tilastoista on hevonpaskaa. Joka viides vanki Suomen vankiloissa on ulkomaalainen
Persu ei erota sotea ja vankilaa toisistaan? Kuka yllättyi?Persuilla on enemmän kokemusta niistä vankiloista. Huhujen mukaan ovat siellä myös kokeneet elämänsä ensimmäiset perspanot, ja sen takia palstallakin fantasioivat mustasta miehestä painamassa valkoista naista.
Oikeastihan ne haluaa itse isoa, mustaa ja suonikasta kumpaankin päähänsä.
Hyvät ystävät. Meillä menee paremmin kuin koskaan. Kannatus on huipussaan. Hallituksessa olemme tehneet paljon hyviä asioita 2 vuoden aikana, jotka näkyvät arjessa. Töitä on meillä enemmän. Junia rakennetaan miljardeilla. Lähijunissa näkyy paljon erilaisia ihmisiä.
ihmisten liikkuminen sähköpyörillä kasvaa. Teemme tarkkaan harkiten leikkauksia. Esiinnymme hillitysti. Eläköön, Puolue, valitkaa minut
Tämä palstan taso.
Nimensä veroinen vauva kyllä Älykkyysosamäärän osalta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiaa. Voi olla että menee vain muutama vuosi ja osa puolueista irtisanoutuu julkisesti suomalaisuuden puolustamiseta.
Persut ovat haitanneet tavallisen suomalaisen ihmisen elämää enemmän kuin maahan päästetyt ulkomaalaiset. Jos joku on eri mieltä, luetelkoot ne asiat, jotka ovat parantuneet persujen ollessa hallituksessa, olkaapa hyvät.
Ja sinulta varmaan löytyy kattava lista kehitysmaista saapuvan väen hyvistä vaikutuksista Suomelle.
75% töissä ja maksaa veroja. Persuista 25% on töissä ja loput loisii sosiaaliturvalla veroja vältellen, kts. Veikko Vallin (0 € veroja Suomeen), Teuvo Hakkarainen, veropetostuomio.
Persut on kovia kuormittamaan poliisia ja oikeuslaitoksia puukottamisten, känniammuskelujen ja ahdistelu-, pedofilia- ja raiskausrikostensa kanssa.
Sekä perätessään olematonta n a t s i n kunniaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstan taso.
Nimensä veroinen vauva kyllä Älykkyysosamäärän osalta ainakin.
Persut pudottaa kyllä tasoa kaikessa paitsi rikosfrekvenssissä.
PS halveksii ja kyykyttää TAVIS KANSAA. ( Ja niin muka ovat "perussuomalaisia") paskat ovat..