Villa Woods, mitä mieltä?
Onko A ja Toinen onnistuneet materiaalivalinnoissa ja sisustuksessa tai pihassa?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa A seuraajista on hänen ikäisiää tai siinä 50-60. Nuoret ei häntä seuraa. Seuraajat ovat jo elämää nähneet,joten hän opettaa heille asioita,jotka ovat päivänselviäkin. Saatika,jos menee neuvomaan häntä,vastaa töykeästi tai estää. Itse on soppansa keittänyt käytöksellään. Menin kerran ehdottamaan,että käyttäisi huultenrajauskynää,kun hänellä oli meikkausopetusvideo?? Hyökkäsi s postilla kimppuuni ja haukkui minua piikittelijäksi. THE END,SE SIITÄ SITTEN
😱😵💫
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa A seuraajista on hänen ikäisiää tai siinä 50-60. Nuoret ei häntä seuraa. Seuraajat ovat jo elämää nähneet,joten hän opettaa heille asioita,jotka ovat päivänselviäkin. Saatika,jos menee neuvomaan häntä,vastaa töykeästi tai estää. Itse on soppansa keittänyt käytöksellään. Menin kerran ehdottamaan,että käyttäisi huultenrajauskynää,kun hänellä oli meikkausopetusvideo?? Hyökkäsi s postilla kimppuuni ja haukkui minua piikittelijäksi. THE END,SE SIITÄ SITTEN
Se on kumma, että kyselee muka seuraajien mielipiteitä. Mutta kun saa vastauksia, niin alkaakin kouluttamaan vastaajia. Hakee kyselyillä aktiivisuutta tilille, kun muuten sitä ei taida kaiken ja liikaakin tietävällä olla.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko lopettaa tilin seuraaminen. En vaan halua ajatella saati kirjoittaa niin ikävästi kenestäkään millaisia ajatuksia postauksista nousi. Anne teki sen liian helpoksi kun vaikka miten yritti nähdä positiivisesti, ei niitä älyttömiä 😏 aiheita, "neuvoja", petauksia, loputtomia pitkäikäisiä kohta kamutettavia laatuostoksia, päämäärätöntä haahuilua arkipäivässä, lässytysvideoita vaan pystynyt katsomaan ilman ilkeitä ajatuksia.
Tämä.
Lisäksi A itse on äärimmäisen alentuva ja välillä jopa ilkeä seuraajia kohtaan. Joskus puhui vähättelevästi ikäihmisten käyttäytymisestä somessa, vaikka itse sopii hyvin kategoriaan Ikäihminen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ikään eli A on 60 V
On poistettu. 😂😂
Eli käy täällä? Nauroin hulluna sitä Norma Desmond viittausta koska sellaiseltahan toimet jo vaikuttaa. Kuvittelee ettei kukaan muukaan tajua eikä näe oikeaa yli kuudenkymmenen vuoden ikää tai parin-kolmenkymmenen vuoden ikäeroa hänen ja toisen välillä. Mikäli molemmat olisi hänelle fine, tällaista sekoilua ei aiheen ympärillä ei tarvitsisi järjestää. Käy sääliksi koska asia tulee pahenemaan kun ikääntymisen merkit hetki hetkeltä vahvistuu 🥹
Käykö A täällä itse poistattamassa viestejä. Joko on ylikselle tehtävä lanka keskustelua varten.
Yrittääkö hän siis peittää ikäänsä? Näkeehän sen aivan selvästi,että on 20 vuotta vanhempi kuin tyttökaverinsa!
Vierailija kirjoitti:
Käykö A täällä itse poistattamassa viestejä. Joko on ylikselle tehtävä lanka keskustelua varten.
Pakko olla hän, eihän ketään muuta kiinnosta. Voi reppanaa 😔
Ja taas viety pari säkkiä Konttiin tavaraa. Samassa postauksessa kertoo, kuinka löytää kirppikseltä kaikkea kivaa, mutta ei osta sieltä kun ei tarvii mitään. Mutta seuraavana päivänä voikin sitten taas tilata Design Shopista kaikkea tarpeellista ja ajatonta ylihintaan. Ihan sekopäistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas viety pari säkkiä Konttiin tavaraa. Samassa postauksessa kertoo, kuinka löytää kirppikseltä kaikkea kivaa, mutta ei osta sieltä kun ei tarvii mitään. Mutta seuraavana päivänä voikin sitten taas tilata Design Shopista kaikkea tarpeellista ja ajatonta ylihintaan. Ihan sekopäistä touhua.
EIkö hän ollenkaan katso aiempia kirjoituksiaan kun johdonmukaisuus puuttuu totaalisesti, sekä tekemisissä että niistä postaamisessa?? Ei tietenkään, eihän hän jaksa tarkistaa edes oikeinkirjoitusta, päätyössään.
Pääseekö ylilaudalle kaikki lukemaan vai vaatiiko jonku kirjautumisen? Miten se toimii, en ole koskaan käyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö ylilaudalle kaikki lukemaan vai vaatiiko jonku kirjautumisen? Miten se toimii, en ole koskaan käyttänyt?
Pääsee kuka vain lukemaan, ei vaadi kirjautumista. Sitä en tiedä voiko uuden keskustelun avata kuka vain, luultavasti voi. Siellä yliksen aihe vapaalla ihan hyvääkin kommentointia joistakin aiheista.
A sanoi että hän haluaisi sisustaa jonkun kodin kierrätystavaroilla!! Siis mitä vittua! Olisi sisustanu oman talonsa niillä kierrätetyillä kamoilla, mutta ei voi ei jos ne eivät ole designia!
Siis mikä tää muija kuvittelee olevansa. Ei voi käsittää!
Taitaa kaikenkaikkiaan olla aika tylsä elämä,sääli...