Villa Woods, mitä mieltä?
Onko A ja Toinen onnistuneet materiaalivalinnoissa ja sisustuksessa tai pihassa?
Kommentit (260)
Viimeistelemätön fiilis listattomana. Muutenkin kalusteet vaikuttavat leijuvan ilmassa honteloina, mikään ei oikein kiinnity huoneeseen. Taulujen ripustusväli liian suuri. Yleisvaikutelma jokseenkin pliisu ja mitäänsanomaton.
Kuka kumma näitä viestejä poistaa 🤔
Keskustelut ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsin😋😮
Ruskea on kiva väri.
Nyt alkaa etenemään keskustelu kastikkeista.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsin😋😮
Ruskea on kiva väri.
Nyt alkaa etenemään keskustelu kastikkeista.
Ihmettelinkin kun ei ikinä kastiketta, mutta nyt on.
Kuinka näin raju teksti sallitaan?! Vaikka villan isäntäpariskunnasta olisi mitä mieltä tahansa, tällainen kampanja jossa heidät halutaan maalittaa epänormaaliksi jätösharrasteeksi, on alle kaiken arvostelun. Miten niitä saa tulla lisääkin koko ajan?
Voimakas kaiku häiritsee videoissa, kuin hallissa tallennettu 🤔
Vaikka ohuetkin halutessa huomaamattoman väriset verhot, kookas tamminen hylly täynnä (sisustus)kirjoja ja parikymmenneliöinen matto kuuluisi äänimaailmassa. Korkeat huoneet kovilla pinnoilla eikä juurikaan tekstiilejä tekee aina tuollaista. Suht pienellä panostuksella saisi aikaan akustoihmeitä.
Jaahas nyt selvisi miks täällä viestit häviää. Nehän moderoidaan ennen julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin😋😮
Ruskea on kiva väri.
Kunnon soosit naamalle!
Miksi viestit poistetaan? Huolestuttavaa!
Uusimmissa stooreissa oli paljon kirjoitysvirheitä, mikä on häiritsevää. Miksi tästä ei saa mainita? Kakka-kommentit vaan jää.
Miksi asialliset viestit poistetaan? Miksi koko ketju saa olla, jos siihen ei saa lisätä kommentteja?? Paitsi asiaan liittymättömät kommentit jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmissa stooreissa oli paljon kirjoitysvirheitä, mikä on häiritsevää. Miksi tästä ei saa mainita? Kakka-kommentit vaan jää.
Ota rennosti! Ei minuakaan häiritse sinun kielioppi- ja kirjoitysvirheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota rennosti! Ei minuakaan häiritse sinun kielioppi- ja kirjoitysvirheesi.
Kyse on PÄÄTYÖKSEEN kirjoittavan somettajan erittäin suuresta virhemäärästä. Kyllä se ihmetyatä herättää ja valitettavasti naureskeluakin.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi viestit poistetaan? Huolestuttavaa!
Uusimmissa stooreissa oli paljon kirjoitysvirheitä, mikä on häiritsevää. Miksi tästä ei saa mainita? Kakka-kommentit vaan jää. "
Sama huomio! Mitähän silläkin ajatellaan saavutettavan?
Kirjoitusvirheistä, eikö toinenkaan osaa oikolukea?
A ja toinen
Toinen paljon nuorempi. Mitä jos toinen haluaa lapsia. Toisen kumppani ei ikänsä puolesta pysty.
Vierailija kirjoitti:
A ja toinen
Toinen paljon nuorempi. Mitä jos toinen haluaa lapsia. Toisen kumppani ei ikänsä puolesta pysty.
Eiköhän ihmiset osaa ajatella tämmöset asiat itse.
Pitäskö mun nyt googlata mistä virusta tässäkin taas on kyse? Joku julkkis teki jotain ja yhyyhyy... Ja väärin sisustikin vielä.
Julkkis?? Nyt meni ohi.
Mistä hänet tunnetaan julkisuudessa ?
Konkurssista ? Vai ...
Nopeasti on pitänyt silmälasit uusia, vastahan esitteli niitä Miu Miun kehyksiä. No ehkä tuossa iässä jo pitää muutamat lasit vuodessa ostaa.
Tästä ketjusta poistetaan näköjään nyt kaikki uudet viestit, ihan sama mitä koskee.
Mitä mieltä lattialistattomasta huoneesta? Jos tällainenkin viesti lähtee niin A ei kestä minkäänlaista keskustelua valinnoistaan.