Onko mielestäsi liikaa makeaa jos leipoo kerran viikossa jonkun kakun tai piirakan ja syön sen viikon aikana?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että syöt kuukaudessa lähes joka päivä makeaa!!
Kauheeta! Syö sinä vain näkkileipää ja porkkanaa, toisten suu ei ole tuohesta.
Minä syön lähes joka päivä makeaa. Välillä todella suuriakin määriä. Olen normaalipainoinen ja liikun kohtuullisesti. Veriarvot ovat hyvät. En polta ja alkoholiakin käytän vain vähän.
Olenko siis tekemässä kuolemaa?
Anna mennä vaan! Insuliinia saa alle kympillä 10 kynällistä. Voit syödä sokeria mielin määrin, yhteiskunta eli veronmaksajat maksaa satojen eurojen lääkkeesi mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön lähes joka päivä makeaa. Välillä todella suuriakin määriä. Olen normaalipainoinen ja liikun kohtuullisesti. Veriarvot ovat hyvät. En polta ja alkoholiakin käytän vain vähän.
Hyvin paljon mahdollista. Monet sairaudet kehittyy hiljalleen ja kun antavat oireita, on jo myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin paljon mahdollista. Monet sairaudet kehittyy hiljalleen ja kun antavat oireita, on jo myöhäistä.
Mitä sairauksia tuo voisi aiheuttaa?
No jos syöpää kasvatat niin oikein sopiva määrä. 8v päästä valmis.
Vierailija kirjoitti:
No jos syöpää kasvatat niin oikein sopiva määrä. 8v päästä valmis.
Syöpään voivat sairastua täysin terveellisesti eläneetkin.
Kyllä se aika paljon. Tee sellaista kakkua mikä kestää pakastamista. Osan syöt nyt ja lopun vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairauksia tuo voisi aiheuttaa?
Sokeritauti eli diapeeetteeeeees, ja tietysti myös syöpäsolut ja muut kasvaimet r a k a s t a v a t sokeria sekä vehnää. Koska leipomusten vehnä ei ole fermentoitua, se sisältää myös enemmän gluteenia kuin esim. hapanleipä, eli keliakiaa pukkaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käytännössä ei kyllä ole. Länsimaiselle lääketieteelle ehkä, kun he eivät edistä ihmisten terveyttä, vaan hyötyvät sairastamisesta. Mutta esim. paastot ja terveysretriirit ovat aika kovia palauttamaan kehon terveyden tilaan. Tämä tosin vaatii toisinaan muutakin kuin sen paaston - esim. henkisesti väkivaltaiset ihmiset on poistettava elämästä, jne.
Et osaa käyttää verbejä.