Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli laitaa Tinder profiiliin joku ohje, millä avausviestillä mua voi lähestyä

Vierailija
13.06.2025 |

Jotta voisin olla varma, että profiiliteksi on luettu. Miehet ei lue niitä! Siellä mainitaan asioita minusta ja mitä toivon. Ihan ajanhaaskausta, että profiilistani tykkää myös ne, joille en ole sitä mitä he toivovat, tai jota minä en toivo. Ihan perusjutuja liittyen ikään, etäisyyteen, lapsiin, lemmikkieläimiin.

"Mainitse avausviestissäsi sana XXX, jotta tiesän, että luit profiilini =)", olisko tyhmä idea??

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista kokemuksista voin sanoa, olisi kiva edes nähdä jotain hyvin kirjoitettuja profiilitekstejä naisilla.

Tuntuu löytyvän neljä pääkategoriaa 

A.) Hirveä emojiletka josta ei kukaan ota selvää, eikä mitään muuta.

B.) Yksi virke: "pieni ja pyöree", "yksi kunnon mies kiitos", "onks täällä ketään?", "kaveri käski tehdä" tms.

C.) kauppalista asioista mitä miehen pitää olla ja ei saa olla tai mitä nainen vaatii.

D.) Neiti Yleinen: kahvi, matkailu, viini, suklaa ja koira.

Harvassa on omien kokemusten perusteella ne profiilit joissa olisi omaperäisesti kirjoitettu itsestään.

Itse en yleensä selaa naisten profiileja, joten tämä oli mielenkiintoinen katsaus. Miesten profiileissa on myös selvä vähemmistö sellaisia, joista saa oikeasti käsityksen itse ihmisestä. Sellaisen laatimalla olisi valtavan helppo erottua edukseen.

Itse olen juuri laatimassa uutta seikkaperäistä profiilitekstiä kun edellinen kevyehkö tapailu päättyi ystävyyteen. Oman profiilin kirjoittaminen ja muiden hyvin kirjoitettujen profiilien lukeminen on mukavaa ajanvietettä. Toivoisin että paljon useammat ottaisivat tähän hauskuuteen osaa!

Vierailija
62/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pitkäaikaistyötön juoppo voi maksaa sen muutaman kympin käyttömaksun mistä tahansa näistä "eliittikumppani" palveluista.

Ihan naurettavaa kuvitella, että näihin valikoituisi jotenkin yhteiskunnan kerma. Lähinnä päin vastoin - oikeasti menestyneet kiertää kaukaa tuollaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa profiilissa on että lähetä peruna (emoji) jos luit profiilini. Tästä on seurannut vain hauskoja keskusteluja ja helppo filtteröidä kaikki liirumlaarustelijat copypasteviesteineen.

Hauskimmat on lähettänyt jopa kaikenlaisia perunareseptejä ja joukkoon mahtui myös joku ammatiltaan kasvitieteilijä.

Tosi hyvä! Samalla saa jutun juurta ja persoona pääsee näkyviin.

Vierailija
64/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa pitkäaikaistyötön juoppo voi maksaa sen muutaman kympin käyttömaksun mistä tahansa näistä "eliittikumppani" palveluista.

Ihan naurettavaa kuvitella, että näihin valikoituisi jotenkin yhteiskunnan kerma. Lähinnä päin vastoin - oikeasti menestyneet kiertää kaukaa tuollaiset.

Jos sun tarvii etsiä eliittiä, et ole eliittiä. 

Vierailija
65/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. "Siitä puhe mistä puute" on oikeasti sen luokan luonnonlaki, että oma elämäni helpottui huomattavasti kun tajusin alkaa ottaa sen huomioon kaikissa tilanteissa.

Esimerkkejä:

- miehen profiilissa lukee "olen huumorintajuinen" -> ei ole

- some-palvelun tai lehden nimessä on sana "totuus" -> se levittää valheita

- työpaikkailmoituksessa kerrotaan työntekijöiden kunnioittamisen olevan yritykselle avainasia -> älä hae töihin ainakaan tänne

jne.

Vierailija
66/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinaisina aikoina kotikutoisilla virtuaaliheppatalleilla oli säännöissä ja ehdoissa pienellä präntillä, että laita liittymishakemukseen *, että tiedetään että on lukenut. Sama voisi toimia. Toki jos haluaa säästää omaa maailmankuvaansa niin ei ehkä kannata, kun iskee vaan epätoivo. 

Virtuaaliheppatallit ja tyttöjen lekkit kannattaa unohtaa kokonaan kun siirrytään aikuisten maailmaan. Nirppanokkaprinsessa joutuu muuten pettymään monta kertaa elämän varrella.

Miehet: naisten vaatimukset ovat liian korkeita!

Myös miehet: haluan, ettei naisella ole yhtään muistoa lapsuudesta!

😂

Vierailija
67/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei varmaankaan ole sinulle sopivin alusta. Kokeile jotain sellaista, joka painottuu enemmän tekstiin ja vähemmän kuviin. Niissä käyttäjäkunta lienee jo lähtökohtaisesti enemmän sinun makuusi.

Tinder on sikäli ainoa vaihtoehto, että haen seuraa vain omasta kaupungista ja Tinder on se missä kaikki on. Muissa sovelluksissa on todella vähän oman paikkakunnan tarjontaa ja ne vähät on samoja, jotka on jo Tinderissäkin

Vierailija
68/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, missä kuplassa oikein elät? Tinder on yhteiskunta minikoossa. Siellä on cehareita, inceleitä, mt-ongelmaisia, kirjolaisia, peruskoulun hikisesti läpäisseitä, elämänkoululaisia, ex-vankeja, lukihäiriöisiä yms niiden unelmien lisäksi joten mitä tahansa teetkin niin noita ei-toivottuja viestejä tulee. Kannattaa kokeilla jotain sellaista alustaa jossa liittymisen hinta on niin korkea, että siihen ei ole ihan kaikilla varaa.

Tämäpä se. Ja niistä täyspäisistä pitää vielä seuloa sopivan ikäiset, sopivalla etäisyydellä olevat, sopivassa elämäntilanteessa olevat ja samaa asiaa hakevat (seksi/parisuhde/muu), niin hyvä jos 1 tuhannesta on niitä, joihin edes haluaa tutustua sen tarkemmin

Sitä voi miettiä miksi nisäkäsnaaraita ei kiinnosta hedelmätön parittelu random siitosvimmaisen apinan kanssa.

Vierailija
69/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun minä en halua miestä joka "joutuu maksamaan" deittiprofiilien selailusta. Joutuu tai suostuu, ihan sama. Ei varallisuus tee ihmisestä mitenkään parempaa kumppanina, joten ihan yhtä suurella vaivalla noissakin paikoissa joutuu kahlaamaan tarjontaa läpi. Ennemmin käytän suosittua sovellusta jonka maksuttomalla versiolla on insentiivi näyttää minulle hyvät profiilit siinä toivossa että alkaisin maksaa käyttämisestä (mitä en tee, koska ymmärrän hyvin että sopivan kumppanin löytämiseen voi mennä useampi vuosi).

Minä taas ajattelen, että jos mies on maksanut deittiprofiiilista, hän hakee seuraa tosissaan eikä läpällä. Muutaman kympin maksu ei vaadi kummoistakaan varallisuutta.

Eikö olekin outoa, miten miehet maksavat naisten houkuttelijoille ja huumaajille (esim. baarit), mutta eivät kuitenkaan niille itse naisille.

Vierailija
70/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista kokemuksista voin sanoa, olisi kiva edes nähdä jotain hyvin kirjoitettuja profiilitekstejä naisilla.

Tuntuu löytyvän neljä pääkategoriaa 

A.) Hirveä emojiletka josta ei kukaan ota selvää, eikä mitään muuta.

B.) Yksi virke: "pieni ja pyöree", "yksi kunnon mies kiitos", "onks täällä ketään?", "kaveri käski tehdä" tms.

C.) kauppalista asioista mitä miehen pitää olla ja ei saa olla tai mitä nainen vaatii.

D.) Neiti Yleinen: kahvi, matkailu, viini, suklaa ja koira.

Harvassa on omien kokemusten perusteella ne profiilit joissa olisi omaperäisesti kirjoitettu itsestään.

Omaperäisenä naisena teen rahaa persoonallisuudellani, en tarjoile sitä seksiporsaille ilmaiseksi tinderissä :D Tervetuloa ostamaan luovia palveluitani.

Vierailija
71/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun minä en halua miestä joka "joutuu maksamaan" deittiprofiilien selailusta. Joutuu tai suostuu, ihan sama. Ei varallisuus tee ihmisestä mitenkään parempaa kumppanina, joten ihan yhtä suurella vaivalla noissakin paikoissa joutuu kahlaamaan tarjontaa läpi. Ennemmin käytän suosittua sovellusta jonka maksuttomalla versiolla on insentiivi näyttää minulle hyvät profiilit siinä toivossa että alkaisin maksaa käyttämisestä (mitä en tee, koska ymmärrän hyvin että sopivan kumppanin löytämiseen voi mennä useampi vuosi).

Minä taas ajattelen, että jos mies on maksanut deittiprofiiilista, hän hakee seuraa tosissaan eikä läpällä. Muutaman kympin maksu ei vaadi kummoistakaan varallisuutta.

Et sinä aivan väärässäkään ole. Mutta minulle tuollainen "tosissaan oleminen" ei ole lainkaan ri

Yhtä vammaisiin oletuksiin ja "loogisuuksiin" ne sinun arbitraariset määritelmäsi pohjautuvat :D 

Vierailija
72/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on kyllä hyviä voimafantasioita miehiltä jotka ihan vilpittömästi uskovat olevansa sellainen catch että naiset joutuisivat oikein jonottamaan päästäkseen näiden seuraan :D Huvittaa erityisen paljon uhkailut siitä että sitten ei tavata ollenkaan. Silleen voi kyynel, se onkin tosiaan TODELLA iso menetys meille naisille... :D 

Vierailija
73/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. "Siitä puhe mistä puute" on oikeasti sen luokan luonnonlaki, että oma elämäni helpottui huomattavasti kun tajusin alkaa ottaa sen huomioon kaikissa tilanteissa.

Esimerkkejä:

- miehen profiilissa lukee "olen huumorintajuinen" -> ei ole

- some-palvelun tai lehden nimessä on sana "totuus" -> se levittää valheita

- työpaikkailmoituksessa kerrotaan työntekijöiden kunnioittamisen olevan yritykselle avainas

Sama juttu esim. "rehellinen ja luotettava". En ole koskaan nähnyt kenenkään oikeasti rehellisen ja luotettavan, esim. täsmällisen kuvaavan itseään näin. Tällaiset asiat tulevat äidinmaidossa eikä niistä mitenkään erikseen puhuta.

Oma kategoriansa ovat tyypit, jotka kirjoittavan kuvansa alle olevansa komeita :DD Tässä on jotain sellaista, että se kertoo enemmän aivosolujen kuin komeuden määräst.

Vierailija
74/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä se.

Varmasti lisää miesten motivaatiota ottaa sinuun yhteyttä, jos kirjoitat seikkaperäisen ohjeen siitä, millä sanoin sinua on lupa lähestyä :D

Vierailija
75/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä se.

Varmasti lisää miesten motivaatiota ottaa sinuun yhteyttä, jos kirjoitat seikkaperäisen ohjeen siitä, millä sanoin sinua on lupa lähestyä :D

Tosiaan kun ihmiset käyvät koulussa 12 vuotta kelvatakseen työelämään niin parisuhteeseen pitäisi kelvata vaan sillä, että on syntymässää nähnyt äitinsä pillun. 

Naiset osaavat kyllä halutessaan miellyttää miehiä, mutta osaavatko miehet miellyttää naisia? Edes vähää alusta?

Vierailija
76/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilitekstissä mies mainostaa olevansa huumorintajuinen ja kuvassa tuijottaa apea mörökölli. Sellaista mielensäpahoittaja -huumoria?

Vierailija
77/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilitekstissä mies mainostaa olevansa huumorintajuinen ja kuvassa tuijottaa apea mörökölli. Sellaista mielensäpahoittaja -huumoria?

Ehkä jotain meekeri- ja vauvavitsejä. Siis niitä v auvantappovitsejä. Yleensä "huumorintaju" viittaa tällaiseen sisällöltään epämääräiseen jätteeseen, jolle pitää sitten nauraa, tai on huumorintajuton. 

Vierailija
78/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne komeimmat ja parhaimmat miehet haaskaa aikaansa siihen että lukisivat profiilejä ja ala tekemään mitään hulavanteiden läpi hyppäämistä naisen pyynnöstä. Mutta, your choice, jos et halua sellaista miestä.

Komeimmat ja parhaimmat miehet lähettävät linkin kuvastaan, ja ovat tyhjässä ja kuvattomassa profiilissa.

Tämä estää sen, etteivät maksulliset ota yhteyttä.

Naisen kannattaa siis todella panostaa profiiliin.

Kyllä niitä luetaan. Ja tarkasti.

Et vaikuta itse parhaimmistoon kuuluvalta.

Vierailija
79/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Voithan tollasen pistää, mutta miten se muuttaa tilannetta, jos mies lukee ajatuksella profiilisi, täyttää noi iät ja etäisyydet yms. Lisää nöyränä tuon sanan x vastaukseensa johon on miettinyt keskustelun avauksen sinun profiilistasi bongaamistaan asioista jotka häntä ovat sytyttäneet. 

Ja kuitenkin.... Kuva ei miellytä sinua? Eteneekö homma sen jälkeen? 

Vierailija
80/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä mitä eroa on toivomisella ja vaatimisella?

No siinähän kuuluisa olla merkittävä ero mutta kun taso on laskenut niin kukaan ei tunnu ymmärtävän mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä