Tekis mieli laitaa Tinder profiiliin joku ohje, millä avausviestillä mua voi lähestyä
Jotta voisin olla varma, että profiiliteksi on luettu. Miehet ei lue niitä! Siellä mainitaan asioita minusta ja mitä toivon. Ihan ajanhaaskausta, että profiilistani tykkää myös ne, joille en ole sitä mitä he toivovat, tai jota minä en toivo. Ihan perusjutuja liittyen ikään, etäisyyteen, lapsiin, lemmikkieläimiin.
"Mainitse avausviestissäsi sana XXX, jotta tiesän, että luit profiilini =)", olisko tyhmä idea??
Kommentit (130)
Taas tehdään asioista vaikeita. Luulen että voit jättää Tintsukan väliin kokonaan. Tuskin löydät ketään. Olet liian vaikea tíukka kontrollifriikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne komeimmat ja parhaimmat miehet haaskaa aikaansa siihen että lukisivat profiilejä ja ala tekemään mitään hulavanteiden läpi hyppäämistä naisen pyynnöstä. Mutta, your choice, jos et halua sellaista miestä.
Näin tämä toimii. Ne miehet jotka oikeasti saavat Tinderissä matcheja (ja naisia) eivät ole niitä joiden täytyy esittää sirkustemppuja miellyttääkseen. Nainen on se joka pääsee treffeille.
On näistä matcheistäkin tullut vähän sellaisia, kuin muilla sivuilla "seuraajia", vaikuttaa siltä, että monella on tavoitteena vain kerätä paljon matchejä, eikä aikomustakaan tutustua tai tavata niistä lähes ketään?
Se on ihan sama mitä sinä toivot joulupukinlistoinesi. Ei ketään miestä kiinnosta paskanvertaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse harkitsen paluuta deittisovelluksiin sitten, kun löytyy joku sellainen jossa on estetty vetämästä summamutikassa kaikkia oikealle.
Sellainen voisi olla hyvä, että oikealle vetäessä olisi kerrottava parilla sanalla miksi tykkäsi. Jos rylisi mätsi, niin kumpikin näkisi toisensa antamat syyt. Ja voisi vetää päivässä tyyliin vain kaksi kertaa oikealle.
Tavismiehen täytyy vetää kaikki oikealle, että tulisi edes yksi matchi.
Eivätkä naisetkaan niitä tekstejä lue.
Vierailija kirjoitti:
Itse harkitsen paluuta deittisovelluksiin sitten, kun löytyy joku sellainen jossa on estetty vetämästä summamutikassa kaikkia oikealle.
Sellainen voisi olla hyvä, että oikealle vetäessä olisi kerrottava parilla sanalla miksi tykkäsi. Jos rylisi mätsi, niin kumpikin näkisi toisensa antamat syyt. Ja voisi vetää päivässä tyyliin vain kaksi kertaa oikealle.
Rylisee rylisee 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei varmaankaan ole sinulle sopivin alusta. Kokeile jotain sellaista, joka painottuu enemmän tekstiin ja vähemmän kuviin. Niissä käyttäjäkunta lienee jo lähtökohtaisesti enemmän sinun makuusi.
Tinder on sikäli ainoa vaihtoehto, että haen seuraa vain omasta kaupungista ja Tinder on se missä kaikki on. Muissa sovelluksissa on todella vähän oman paikkakunnan tarjontaa ja ne vähät on samoja, jotka on jo Tinderissäkin
Jos haet seuraa vain omasta kaupungista ja se kaupunki on niin pieni, että kaikki ovat vain yhdessä deittisovelluksesta, mihin edes tarvitset sovellusta? Varsinkin jos se ei tunnu toimivan kohdallasi.
Profiilitekstien lukemisesta oma kommentti:
Mä svaippaan aina pelkästä kuvien perusteella, en ikinä vielä tossa vaiheessa lue tekstejä. Jos tulee match, niin sitten toki luen myös tekstin, ja se saattaa vaikuttaa siihen, avaanko keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne komeimmat ja parhaimmat miehet haaskaa aikaansa siihen että lukisivat profiilejä ja ala tekemään mitään hulavanteiden läpi hyppäämistä naisen pyynnöstä. Mutta, your choice, jos et halua sellaista miestä.
Eikös niiden kaikkein komeimpien ja suosituimpien luulisi olevan nirsoja tykkäilyjensä suhteen, jos voi olettaa lähes joka oikealle pyyhkäisystä seuraavan mätsi?
Riippuu siitä etsivätkö sillä hetkellä parisuhdetta vai hetken hupia.
...miksi siinä hetken huvissakaan ei muka voisi olla supernirso, kun juttujen perusteellahan saavat mätsin jokaisesta oikeallevedosta? :D
Vähän nyt ristiriitaisia nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä aivan väärässäkään ole. Mutta minull
Yhtä vammaisiin oletuksiin ja "loogisuuksiin" ne sinun arbitraariset määritelmäsi pohjautuvat :D
Kerro lisää omista epävarmuuksistasi?
Jos ja kun olen useamman kerran löytänyt hyvän kumppanin, niin systeemini on omalta kannaltani oikein toimiva. Kaikilla ei ole niin vakavia sokeita pisteitä itsensä suhteen että parinmuodostus menee epätoivoiseksi hakuammunnaksi. Rajoitteet tulevat lähinnä siitä kuinka paljon itselle sopivia kumppaniehdokkaita omassa ikäluokassa on vapaana. Nekin rajoitteet ovat vain väliaikaisia koska kun se sopiva osuu kohdalle, siitä eteenpäin homma etenee vakaasti ja kivuttomasti.
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Mä svaippaan aina pelkästä kuvien perusteella, en ikinä vielä tossa vaiheessa lue tekstejä. Jos tulee match, niin sitten toki luen myös tekstin, ja se saattaa vaikuttaa siihen, avaanko keskustelun.
Minä taas luen tekstin aina ensin ja jos se on riittävän kiinnostava (yleensä ei ole), selaan kuvat. Paljon tehokkaampaa näin päin. Olen myös huomannut että jos teksti on ollut kiinnostava, kuvat eivät ole vielä kertaakaan olleet sellaisia että niiden takia olisin jättänyt tykkäyksen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Voithan tollasen pistää, mutta miten se muuttaa tilannetta, jos mies lukee ajatuksella profiilisi, täyttää noi iät ja etäisyydet yms. Lisää nöyränä tuon sanan x vastaukseensa johon on miettinyt keskustelun avauksen sinun profiilistasi bongaamistaan asioista jotka häntä ovat sytyttäneet.
Ja kuitenkin.... Kuva ei miellytä sinua? Eteneekö homma sen jälkeen?
No eihän mies voi edes laittaa viestiä, jos mätsiä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksista voin sanoa, olisi kiva edes nähdä jotain hyvin kirjoitettuja profiilitekstejä naisilla.
Tuntuu löytyvän neljä pääkategoriaa
A.) Hirveä emojiletka josta ei kukaan ota selvää, eikä mitään muuta.
B.) Yksi virke: "pieni ja pyöree", "yksi kunnon mies kiitos", "onks täällä ketään?", "kaveri käski tehdä" tms.
C.) kauppalista asioista mitä miehen pitää olla ja ei saa olla tai mitä nainen vaatii.
D.) Neiti Yleinen: kahvi, matkailu, viini, suklaa ja koira.
Harvassa on omien kokemusten perusteella ne profiilit joissa olisi omaperäisesti kirjoitettu itsestään.
Sama meininki miesten profiilien keskuudessa - aika lailla jopa samat kategoriat pienillä sanamuutoksilla toki. Mutta miksi tämä on sinusta ongelma? Tuostahan erottuu selkeästi ne harvat kiinnostavat. En itse pitäisi edes teoriassa mahdollisena, että kovin moni olisi kiinnostava. Se, että ihmisillä on tylsiä ja huonosti tehtyjä profiileita, kertoo heistä ihmisenä todella paljon - ja se kertoo, että kannattaa swaipata vasemmalle. Olen vain tyytyväinen, kun harvat kiinnostavat erottuvat selkeästi, niin heidät on helppo bongata ja swaipata oikealle. Ei livemaailmassakaan kovin moni ole kiinnostava tai minulle potentiaalinen kumppani, joten olisi epärealistista olettaa, että yhtäkkiä Tinderissä heitä löytyisi kymmenittäin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Sama meininki miesten profiilien keskuudessa - aika lailla jopa samat kategoriat pienillä sanamuutoksilla toki. Mutta miksi tämä on sinusta ongelma? Tuostahan erottuu selkeästi ne harvat kiinnostavat. En itse pitäisi edes teoriassa mahdollisena, että kovin moni olisi kiinnostava. Se, että ihmisillä on tylsiä ja huonosti tehtyjä profiileita, kertoo heistä ihmisenä todella paljon - ja se kertoo, että kannattaa swaipata vasemmalle. Olen vain tyytyväinen, kun harvat kiinnostavat erottuvat selkeästi, niin heidät on helppo bongata ja swaipata oikealle. Ei livemaailmassakaan kovin moni ole kiinnostava tai minulle potentiaalinen kumppani, joten olisi epärealistista olettaa, että yhtäkkiä Tinderissä heitä löytyisi kymmenittäin koko ajan.
Tätä minäkin aina sanon. Monella tuntuu olevan Tinderistä sellainen harhakäsitys, että kyseessä on tuotantolaitos jossa valmistetaan maksua vastaan juuri sinulle sopivia kumppaniehdokkaita, joita sitten tuodaan jonossa näytille. Oikeasti siellä on täsmälleen samat ihmiset joita tuolla kadullakin tallustaa. Heistä suurin osa ei ole juuri sinulle millään tavoin sopivia. Silti hekin voivat näkyä sinulle Tinderissä.
Siis on ihan täysin normaalia ja odotettavaa, että suurin osa ei herätä kiinnostusta ja pyyhkiytyy vasemmalle. Jos näin ei ole niin silloin kuviossa on jotain hälyttävää: joko profiileissa on paljon feikkejä joukossa tai käyttäjällä on omat kriteerit pahasti hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun minä en halua miestä joka "joutuu maksamaan" deittiprofiilien selailusta. Joutuu tai suostuu, ihan sama. Ei varallisuus tee ihmisestä mitenkään parempaa kumppanina, joten ihan yhtä suurella vaivalla noissakin paikoissa joutuu kahlaamaan tarjontaa läpi. Ennemmin käytän suosittua sovellusta jonka maksuttomalla versiolla on insentiivi näyttää minulle hyvät profiilit siinä toivossa että alkaisin maksaa käyttämisestä (mitä en tee, koska ymmärrän hyvin että sopivan kumppanin löytämiseen voi mennä useampi vuosi).
Minä taas ajattelen, että jos mies on maksanut deittiprofiiilista, hän hakee seuraa tosissaan eikä läpällä. Muutaman kympin maksu ei vaadi kummoistakaan varallisuutta.
Ehkä, ehkä ei. Mun deittailuajoista on jo useampi vuosi, mutta pitkälti samat naamat oli ilmaisissa ja maksullisista. Että miten tota nyt sitten pitäisi tulkita, tosissaan vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luen tekstin aina ensin ja jos se on riittävän kiinnostava (yleensä ei ole), selaan kuvat. Paljon tehokkaampaa näin päin. Olen myös huomannut että jos teksti on ollut kiinnostava, kuvat eivät ole vielä kertaakaan olleet sellaisia että niiden takia olisin jättänyt tykkäyksen väliin.
En samaistu yhtään. Olen valehtelematta törmännyt satoja kertoja sellaisiin profiileihin, joissa profiiliteksti oli hauska, oivaltava ja selkeästi herätti kiinnostukseni, mutta kuvat eivät sytyttäneet yhtään, joten jätin tykkäyksen antamatta.
Jos olisin Tinderissä ystäviä etsimässä, niin olisin totta kai antanut noille miehille tykkäyksen. Mutta etsin ystävää ja rakastajaa samassa paketissa, joten myös ulkonäkö on super tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet mitään tekstejä lue. Yli viisi sanaa on aivan liian pitkä virke. Äijät kasoo kuvaa, ja ei edes mieti, vaan reagoi. Jos tulee mätsi, niin sitä mietitään sitten. Joku muu saa siivota sotkun. Aina voi vetää oikealle läpällä. Valitan.
Taidan sitten olla poikkeus kun luen aina jokaikisen sanan ja muun tiedon mitä profiilissa lukee. Vaikka profiili olisi täynnä herutus ym. kuvia vain vähillä tai olemattomilla tiedoilla niin ei jatkoon minun kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Voithan tollasen pistää, mutta miten se muuttaa tilannetta, jos mies lukee ajatuksella profiilisi, täyttää noi iät ja etäisyydet yms. Lisää nöyränä tuon sanan x vastaukseensa johon on miettinyt keskustelun avauksen sinun profiilistasi bongaamistaan asioista jotka häntä ovat sytyttäneet.
Ja kuitenkin.... Kuva ei miellytä sinua? Eteneekö homma sen jälkeen?
No eihän mies voi edes laittaa viestiä, jos mätsiä ei ole
Tätä oikeastaan hain takaa. Kaikki kulminoituu oikeastaan siihen kuvaan, joita siellä svaippaillaan. Mitä merkitystä sillä on jos mies muuten lukisi profiilisi yms? Tai olisi sopiva. Ei mitään
Mulla on:
Ps. Jos luit tänne asti, laita ekaan viestiin lempieläimesi emoji 🐯.
Helppo poistaa heti ne jotka tykkää pelkän kuvien perusteella, eikä lue profiilia edes ennen viestin lähettämistä; sellainen mentaliteetti ei sovi yhtään yhteen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiilitekstissä mies mainostaa olevansa huumorintajuinen ja kuvassa tuijottaa apea mörökölli. Sellaista mielensäpahoittaja -huumoria?
En ole vielä tavannut ihmistä, joka sanoisi, että ei ole huumorintajuinen, joten tuon mainitseminen on sama, kuin ei laittaisi mitään ja kertoo heti, ettei kyseessä ole järjen jättiläinen.
Tämä. Samaa sarjaa olevat lauseet:
tärkeintä on luottamus
arvostan rehellisyyttä
pidän musiikista
Hyvin vähän on ihmisiä, jotka eivät kokisi olevansa huumorintajuisia, pitävänsä luottamusta tärkeänä, arvostavansa rehellisyyttä tai jotka eivät pitäisi musiikista. Päinvastaisten lauseiden lisääminen profiiliin sen sijaan sanoisi jo jotakin.
En ole vielä tavannut ihmistä, joka sanoisi, että ei ole huumorintajuinen, joten tuon mainitseminen on sama, kuin ei laittaisi mitään ja kertoo heti, ettei kyseessä ole järjen jättiläinen.