Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli laitaa Tinder profiiliin joku ohje, millä avausviestillä mua voi lähestyä

Vierailija
13.06.2025 |

Jotta voisin olla varma, että profiiliteksi on luettu. Miehet ei lue niitä! Siellä mainitaan asioita minusta ja mitä toivon. Ihan ajanhaaskausta, että profiilistani tykkää myös ne, joille en ole sitä mitä he toivovat, tai jota minä en toivo. Ihan perusjutuja liittyen ikään, etäisyyteen, lapsiin, lemmikkieläimiin.

"Mainitse avausviestissäsi sana XXX, jotta tiesän, että luit profiilini =)", olisko tyhmä idea??

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, missä kuplassa oikein elät? Tinder on yhteiskunta minikoossa. Siellä on cehareita, inceleitä, mt-ongelmaisia, kirjolaisia, peruskoulun hikisesti läpäisseitä, elämänkoululaisia, ex-vankeja, lukihäiriöisiä yms niiden unelmien lisäksi joten mitä tahansa teetkin niin noita ei-toivottuja viestejä tulee. Kannattaa kokeilla jotain sellaista alustaa jossa liittymisen hinta on niin korkea, että siihen ei ole ihan kaikilla varaa.

Ja parhaat ovat omissa pikku kuplissaan sen ulkopuolella, tietysti

Mitä tarkoitat tuollaisella kalliilla alustalla? Varakkaissa ei ole muuta erikoista, kuin se niiden varallisuus. Olen käyttänyt rayaa ja leagueta, ja kävinpä joskus eliittikumppanissakin, joka oli ennemminkin "alemman keskiluokan kumppani" kuin millään tasolla eliitti.  

Sama kokemus täälläkin. Rayass

Niin ja näillä on se ihan sama miesohjelma, joka näillä köyhemmilläkin. Jopa päihdeaddiktit ovat siinä mielessä mielenkiintoisempia, että heillä on sentään jotain muita intohimoja elämässään, kuin raha, status ja siittäminen. Ja munkit. Oikeasti jopa miespatsas on mielenkiintoisempi kuin keskimääräinen elävä mies.

Esim. leaguessa saat 5 korttia per päivä ja sinun on pakko selata ne, jotta pakka uusiutuu. Siinä menee aika kauan, että seuloo sen 1000. 

Vierailija
42/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on varsinkin duunareille tosi yleinen mielenhäiriö"

Määrittele mitä tarkoitat duunarilla niin mitataan sen kautta sinun mielenhäiriösi taso?

Palkollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, missä kuplassa oikein elät? Tinder on yhteiskunta minikoossa. Siellä on cehareita, inceleitä, mt-ongelmaisia, kirjolaisia, peruskoulun hikisesti läpäisseitä, elämänkoululaisia, ex-vankeja, lukihäiriöisiä yms niiden unelmien lisäksi joten mitä tahansa teetkin niin noita ei-toivottuja viestejä tulee. Kannattaa kokeilla jotain sellaista alustaa jossa liittymisen hinta on niin korkea, että siihen ei ole ihan kaikilla varaa.

Mitä tarkoitat tuollaisella kalliilla alustalla? Varakkaissa ei ole muuta erikoista, kuin se niiden varallisuus. Olen käyttänyt rayaa ja leagueta, ja kävinpä joskus eliittikumppanissakin, joka oli ennemminkin "alemman keskiluokan kumppani" kuin millään tasolla eliitti.  

Tarkoitan sitä, että kun alusta

Mutta kun minä en halua miestä joka "joutuu maksamaan" deittiprofiilien selailusta. Joutuu tai suostuu, ihan sama. Ei varallisuus tee ihmisestä mitenkään parempaa kumppanina, joten ihan yhtä suurella vaivalla noissakin paikoissa joutuu kahlaamaan tarjontaa läpi. Ennemmin käytän suosittua sovellusta jonka maksuttomalla versiolla on insentiivi näyttää minulle hyvät profiilit siinä toivossa että alkaisin maksaa käyttämisestä (mitä en tee, koska ymmärrän hyvin että sopivan kumppanin löytämiseen voi mennä useampi vuosi).

Vierailija
44/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen todennut neuvosi turhaksi jo kauan ennen kuin annoit sitä. Se että miehen päälle liimaa setelin ei tee tästä hyvää kumppania."

Ok, pienenä vinkkinä, ei tee huonoa mätsin kannalta myöskään itse keskittyä lukemaan sitä mitä sinulle kirjoitetaan. Et selvästi lukenut mitä kirjoitin, kun lopputulemasi oli tuo viimeinen.

Vierailija
45/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliittikumppanit deittisivusto on

Mutta kun ne ihmiset siellä eivät ole millään tasolla eliittiä. 

Kyllä se vaan niin menee, että yhteneväisten harrastusten ja tapahtumien kautta tapaa ne oman tasoisensa kumppanit. Myös somessa voi jutella omia ajatuksiaan, ja somesta riippuen nämä postaukset tavoittavat satoja, jopa tuhansia henkilöitä ja siinä tapahtuu alkukarsintakin jo valmiiksi, kun näet miten henkilö kommunikoi ja mitä postaa omalle seinälleen. Jos se on pelkkää paskaa niin ei tarvitse tuhlata omaa aikaansa tai joutua henkilön odotusten kohteiksi, kuten deittiapeissa.

Vierailija
46/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Jos taas henkilö ei käytä somea, niin hänellä tuskin on hirveästi mitään julkaisukelpoista tai sisällöllistä annettavaa toisille, joka itsessään on iso red flag.

Vierailija
47/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen todennut neuvosi turhaksi jo kauan ennen kuin annoit sitä. Se että miehen päälle liimaa setelin ei tee tästä hyvää kumppania."

Ok, pienenä vinkkinä, ei tee huonoa mätsin kannalta myöskään itse keskittyä lukemaan sitä mitä sinulle kirjoitetaan. Et selvästi lukenut mitä kirjoitin, kun lopputulemasi oli tuo viimeinen.

Sinulla näitä turhia vinkkejä riittää. Manspleinaajia on valitettavasti 50 tusinassa, joten et oikein pääse edes radariini.

Vierailija
48/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. leaguessa saat 5 korttia per päivä ja sinun on pakko selata ne, jotta pakka uusiutuu. Siinä menee aika kauan, että seuloo sen 1000. 

Ai kamala, kuulostaa painajaismaiselta! Hyvä tietää niin ei tarvitse itse käydä tuota kokeilemassa. :D Nettideittailun etu muihin metodeihin nähden on juuri se, että lyhyessä ajassa pystyy selaamaan ja seulomaan suuren määrän porukkaa. Jos kumpikin tuntee itsensä hyvin ja on laatinut aidosti osuvan ja kuvaavan profiilin itsestään, sopiva kumppani löytyy paljon helpommin kuin esim. baarista. Erityisesti jos kumpikaan ei edes tykkää käydä baarissa.

t. sama 

Vierailija
49/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla näitä turhia vinkkejä riittää. Manspleinaajia on valitettavasti 50 tusinassa, joten et oikein pääse edes radariini.

Ahaa, syy sinkkuutesi alkaa olemaan aika selvä, mutta jätän sen spleinaamatta kun tiedät sen varmasti jo itsekin ja mistä sait päähäsi että haluaisin ylipäätään päätyä radariisi?

Vierailija
50/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, syy sinkkuutesi alkaa olemaan aika selvä, mutta jätän sen spleinaamatta kun tiedät sen varmasti jo itsekin ja mistä sait päähäsi että haluaisin ylipäätään päätyä radariisi?

Juu, ei kannata laittaa kolmea spleinausviestiä peräkkäin jos ensimmäinenkään ei toimi.

Vierailija
51/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, kuulostaa painajaismaiselta! Hyvä tietää niin ei tarvitse itse käydä tuota kokeilemassa. :D Nettideittailun etu muihin metodeihin nähden on juuri se, että lyhyessä ajassa pystyy selaamaan ja seulomaan suuren määrän porukkaa. Jos kumpikin tuntee itsensä hyvin ja on laatinut aidosti osuvan ja kuvaavan profiilin itsestään, sopiva kumppani löytyy paljon helpommin kuin esim. baarista. Erityisesti jos kumpikaan ei edes tykkää käydä baarissa.

t. sama 

Näinpä. Mutta luonto on hoitanut nämä pariutumisasiat ihan mallikkaasti ennen deittiappejakin. Esillä oleminen ja reippaasti sen edustaminen, mitä on, toimii ja on toiminut aikojen alusta asti.

Vierailija
52/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä se. Ja niistä täyspäisistä pitää vielä seuloa sopivan ikäiset, sopivalla etäisyydellä olevat, sopivassa elämäntilanteessa olevat ja samaa asiaa hakevat (seksi/parisuhde/muu), niin hyvä jos 1 tuhannesta on niitä, joihin edes haluaa tutustua sen tarkemmin

Vierailija
53/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun minä en halua miestä joka "joutuu maksamaan" deittiprofiilien selailusta. Joutuu tai suostuu, ihan sama. Ei varallisuus tee ihmisestä mitenkään parempaa kumppanina, joten ihan yhtä suurella vaivalla noissakin paikoissa joutuu kahlaamaan tarjontaa läpi. Ennemmin käytän suosittua sovellusta jonka maksuttomalla versiolla on insentiivi näyttää minulle hyvät profiilit siinä toivossa että alkaisin maksaa käyttämisestä (mitä en tee, koska ymmärrän hyvin että sopivan kumppanin löytämiseen voi mennä useampi vuosi).

Minä taas ajattelen, että jos mies on maksanut deittiprofiiilista, hän hakee seuraa tosissaan eikä läpällä. Muutaman kympin maksu ei vaadi kummoistakaan varallisuutta.

Vierailija
54/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista kokemuksista voin sanoa, olisi kiva edes nähdä jotain hyvin kirjoitettuja profiilitekstejä naisilla.

Tuntuu löytyvän neljä pääkategoriaa 

A.) Hirveä emojiletka josta ei kukaan ota selvää, eikä mitään muuta.

B.) Yksi virke: "pieni ja pyöree", "yksi kunnon mies kiitos", "onks täällä ketään?", "kaveri käski tehdä" tms.

C.) kauppalista asioista mitä miehen pitää olla ja ei saa olla tai mitä nainen vaatii.

D.) Neiti Yleinen: kahvi, matkailu, viini, suklaa ja koira.

Harvassa on omien kokemusten perusteella ne profiilit joissa olisi omaperäisesti kirjoitettu itsestään.

Vierailija
55/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Mutta luonto on hoitanut nämä pariutumisasiat ihan mallikkaasti ennen deittiappejakin. Esillä oleminen ja reippaasti sen edustaminen, mitä on, toimii ja on toiminut aikojen alusta asti.

Nykyään esillä oleminen on globaalia. Naiset saavat niin paljon huomiota, että sitä ei tarvitse etsiä työpaikalta, kahviloista, yökerhoista tms. Luonto hoiti hommat paljon paremmin ennen deittappeja ja somea.

Vierailija
56/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne komeimmat ja parhaimmat miehet haaskaa aikaansa siihen että lukisivat profiilejä ja ala tekemään mitään hulavanteiden läpi hyppäämistä naisen pyynnöstä. Mutta, your choice, jos et halua sellaista miestä.

Eikös niiden kaikkein komeimpien ja suosituimpien luulisi olevan nirsoja tykkäilyjensä suhteen, jos voi olettaa lähes joka oikealle pyyhkäisystä seuraavan mätsi?

Riippuu siitä etsivätkö sillä hetkellä parisuhdetta vai hetken hupia. 

Vierailija
57/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa profiilissa on että lähetä peruna (emoji) jos luit profiilini. Tästä on seurannut vain hauskoja keskusteluja ja helppo filtteröidä kaikki liirumlaarustelijat copypasteviesteineen.

Hauskimmat on lähettänyt jopa kaikenlaisia perunareseptejä ja joukkoon mahtui myös joku ammatiltaan kasvitieteilijä.

Vierailija
58/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat alistaa miehen jo hakuvaiheessa.  Olet itsekeskeinen nainen. Kiitos!

Vierailija
59/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei varmaankaan ole sinulle sopivin alusta. Kokeile jotain sellaista, joka painottuu enemmän tekstiin ja vähemmän kuviin. Niissä käyttäjäkunta lienee jo lähtökohtaisesti enemmän sinun makuusi.

Vierailija
60/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen, että jos mies on maksanut deittiprofiiilista, hän hakee seuraa tosissaan eikä läpällä. Muutaman kympin maksu ei vaadi kummoistakaan varallisuutta.

Et sinä aivan väärässäkään ole. Mutta minulle tuollainen "tosissaan oleminen" ei ole lainkaan riittävä rajaus. Sanotaan että sillä saa vaikkapa puolet tarjokkaista rajattua pois. Kun realiteetti kuitenkin on, että etsin yhtä tuhannesta, niin se yksi saattaa syystä tai toisesta olla juuri siinä puolikkaassa jonka tulin rajanneeksi pois tällä melko arbitraarisella menetelmällä.

Paljon mieluummin teen rajauksia vain ja ainoastaan itselleni tärkeillä kriteereillä. Silloin rajautuu automaattisesti pois myös ihan jokainen ei-tosissaan oleva. Lisäksi rajautuu pois ne, jotka ovat liian tosissaan. Mieshän voi olla tosissaan (ja siksi maksuhaluinen) ihan vääristäkin syistä, kuten nyt vaikka siksi että kokee sinkkuuden häpeänä tai ei kestä elää yksin.

t. sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän