Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli laitaa Tinder profiiliin joku ohje, millä avausviestillä mua voi lähestyä

Vierailija
13.06.2025 |

Jotta voisin olla varma, että profiiliteksi on luettu. Miehet ei lue niitä! Siellä mainitaan asioita minusta ja mitä toivon. Ihan ajanhaaskausta, että profiilistani tykkää myös ne, joille en ole sitä mitä he toivovat, tai jota minä en toivo. Ihan perusjutuja liittyen ikään, etäisyyteen, lapsiin, lemmikkieläimiin.

"Mainitse avausviestissäsi sana XXX, jotta tiesän, että luit profiilini =)", olisko tyhmä idea??

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole muutenkaan varaa valita niin miksi niitä profiileja pitäisi lukea? Rämpyttää vaan oikealle että joskus löytää edes yhden mätsin, sitten heittää kaikki putkeen vasempaan reunaan ettei tinder laita sun profiiliasi pakan pohjalle.

Naisten perspektiivi deittailuun on etuoikeutettua ja todellisuudesta irrallaan.

No just sillä lailla pääsee pakan pohjalle, että rämpyttää kaikki oikealle katsomatta niitä profiileita. Mutta tehkää kuten tahdotte...

Vierailija
122/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harkitsen paluuta deittisovelluksiin sitten, kun löytyy joku sellainen jossa on estetty vetämästä summamutikassa kaikkia oikealle.

Sellainen voisi olla hyvä, että oikealle vetäessä olisi kerrottava parilla sanalla miksi tykkäsi. Jos rylisi mätsi, niin kumpikin näkisi toisensa antamat syyt. Ja voisi vetää päivässä tyyliin vain kaksi kertaa oikealle.

Tavismiehen täytyy vetää kaikki oikealle, että tulisi edes yksi matchi.

Eivätkä naisetkaan niitä tekstejä lue.

Onko siis tavoite saada matcheja ihan kenen tahansa kanssa? Jos match tulee jonkun totaalisen epäkiinnostavan kanssa, niin onko se jokin "voitto"? Ainakin itse kokisin epäkiinnostavien matchien olevan ihan yhtä tyhjän kanssa. Eihän niistä mitään olisi tarkoitus tulla kuitenkaan. Vai oletteko valmiit treffeille ja jopa suhteeseen ihan kenen tahansa kanssa? Kiinnostaako edes seksi kenen tahansa kanssa, vaikka ulkonäkö olisi kuinka luotaantyöntävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harkitsen paluuta deittisovelluksiin sitten, kun löytyy joku sellainen jossa on estetty vetämästä summamutikassa kaikkia oikealle.

Sellainen voisi olla hyvä, että oikealle vetäessä olisi kerrottava parilla sanalla miksi tykkäsi. Jos rylisi mätsi, niin kumpikin näkisi toisensa antamat syyt. Ja voisi vetää päivässä tyyliin vain kaksi kertaa oikealle.

Samalla vois jotenkin korjata naisten kaikkien profiilien vetämisen vasemmalle. Muutenhan koko sovellus ei toimi valtaosalle miehiä. Mistäs sitten sovellus rahat vetää kun miehet passaa sovelluksen?

Vierailija
124/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole muutenkaan varaa valita niin miksi niitä profiileja pitäisi lukea? Rämpyttää vaan oikealle että joskus löytää edes yhden mätsin, sitten heittää kaikki putkeen vasempaan reunaan ettei tinder laita sun profiiliasi pakan pohjalle.

Naisten perspektiivi deittailuun on etuoikeutettua ja todellisuudesta irrallaan.

No just sillä lailla pääsee pakan pohjalle, että rämpyttää kaikki oikealle katsomatta niitä profiileita. Mutta tehkää kuten tahdotte...

Numeropeli se vaan on. Voit joskus testata tekemällä miehen profiilin.

Vierailija
125/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla vois jotenkin korjata naisten kaikkien profiilien vetämisen vasemmalle. Muutenhan koko sovellus ei toimi valtaosalle miehiä. Mistäs sitten sovellus rahat vetää kun miehet passaa sovelluksen?

Mitä hyötyä siitä on, että nainen, joka haluaisi swaipata vasemmalle, "joutuu" laittamaan jotain epäkiinnostavia oikealle? Itse olen tällaista tehnyt, kun olen taktikoinut Tinderin algoritmin takia, ja lopputulos oli se, että päädyin poistamaan osan matcheista ja joidenkin kanssa sitten oli jotain yhdentekevää viestinvaihtoa, vaikka tiesin koko ajan, että en ole yhtään kiinnostunut. Tämä oli yksi syy, miksi kyllästyin Tinderiin. Minulle sopisi se, että odottaisin rauhassa, että oikeanlainen ihminen tulee vastaan, ja olisin valmis odottamaan vaikka kuukausikaupalla molemminpuolista kiinnostusta ja matchia.

Millä lailla Tinder toimii miehille, jos naiset swaippailevat epäkiinnostavia miehiä oikealle? Silloinhan miehet saavat vain matcheja, jotka eivät oikeasti tarkoita mitään, eli herää turhia toiveita ja tulee enemmän niitä kokemuksia, että naiset eivät vastaa viestiin ja vastailevat laiskasti ja selvästi epäkiinnostuneen oloisesti.

Vierailija
126/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numeropeli se vaan on. Voit joskus testata tekemällä miehen profiilin.

No, jos koette hyväksi taktiikaksi sen, että swaippaatte kaikki oikealle, niin jatkakaa kaikin mokomin. Jotenkin vaan tuntuu, että moni mies tuntuu kärsivän siitä, että sitten tulee matcheja epäkiinnostavien kanssa (ei ole yksi tai kaksi keskustelua tälläkin palstalla, kun valitetaan siitä, että ylipainoinen/yh/kouvolatukka/vanha/tatuoitu/alkoholisti/tms. nainen on tykännyt ja että matcheja tulee vaan sellaisten kanssa, joiden kanssa ei haluaisi mennä treffeille. Luulisi, että ratkaisu tähän harmitukseen olisi epäkiinnostavien swaippaaminen vasemmalle, mutta eipä ole minulta pois, jos jatkatte matchien keräilyä epäkiinnostavien naisten kanssa.

Vierailija
127/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että miehelle käy potentiaaliseksi treffikumppaniksi 80/100 naisista. Naisilla se on toisinpäin. Eli tapailukumppaniksi käy ehkä 10/100.

Eikö tuo suhdeluku miehillä ole juuri se mikä selittää swaippailun oikealle. Eli pitää tykätä mahdollisimman monesta että todennäköisyys matchin löytymiseen kasvaa. Aikaa säästyy kun swaippaa kaikki, mahdottomat tapaukset voi karsia myöhemminkin.

Vierailija
128/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että miehelle käy potentiaaliseksi treffikumppaniksi 80/100 naisista. Naisilla se on toisinpäin. Eli tapailukumppaniksi käy ehkä 10/100.

Eikö tuo suhdeluku miehillä ole juuri se mikä selittää swaippailun oikealle. Eli pitää tykätä mahdollisimman monesta että todennäköisyys matchin löytymiseen kasvaa. Aikaa säästyy kun swaippaa kaikki, mahdottomat tapaukset voi karsia myöhemminkin.

Jatkaa sitten sillä linjalla, mutta jos saadut matchit ärsyttävät, muistaa katsoa peiliin. Eli jos matchin takaa löytyy ylipainoinen ja kaulatatuoitu neljän lapsen yh, niin ei ala haukkua sitä naista että "miten kehtasi tykätä MINUSTA, joka olen sentään paljon tasokkaampi kuin hän" vaan tiedostaa oman osuutensa matchin syntymisessä.

Vierailija
129/130 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa sitten sillä linjalla, mutta jos saadut matchit ärsyttävät, muistaa katsoa peiliin. Eli jos matchin takaa löytyy ylipainoinen ja kaulatatuoitu neljän lapsen yh, niin ei ala haukkua sitä naista että "miten kehtasi tykätä MINUSTA, joka olen sentään paljon tasokkaampi kuin hän" vaan tiedostaa oman osuutensa matchin syntymisessä.

En tiedä muista miehistä mutta poistan vain mätsin. En ole koskaan ketään naista arvostellut tai neuvonut mutta minua on naisten osalta kehdattu useammankin kerran arvostella ja neuvoa miten minun pitäisi muuttua ihmisenä kelvatakseni arvostelijalle. On aivan sairaan loukkaavaa mutta enhän minä voi naiselle siitä sanoa.

Vierailija
130/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä logiikkaa.

Miksi swaipata lähes kaikki oikealle, jos sitten kuitenkin poistelet mätsejä? Onko siis sinulle tuo sovellus joku nopeuspeli, että kuinka nopeasti saat mätsejä?

Mikset sen sijaan alunalkaenkin vedä oikealle vsin niitä, joiden kanssa muodostettuja mätsejä ei tarvitse poistaa? Mikä kiire sinulla on?

Mutta joo, muistinpa taas miksen deittisovelluksessa ole. Palaan vasta kun löydän sovelluksen, jossa tuo kaikki oikealle ja myöhemmin vasta mätsien karsiminen -toiminto on estetty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän