Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa täällä, jota ei voisi vähempää kiinnostaa ulkomaanmatkat?

Vierailija
12.06.2025 |

Rahantuhlausta. 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet ainoa ja erilainen, erityinen ja hämmästyttävän uniikki yksilö. 🥱

Vierailija
2/47 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olet. Harvinainen ainakin. Mua ainakin todellakin kiinnostaa ulkomaanmatkat! Ihan perus rantalomat turistirysissä kelpaa oikein hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä.

Vierailija
4/47 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa provoilija mihin laitat ne rahat,jotka sinulta säästyy ulkomaanmatkoista.

5/47 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää itse siitä matkustamisesta. Bussilla asemalle, junalla kentälle, monen tunnin lento ja siihen vielä päälle bussimatka hotellille. Eioo ton vaivan arvosta, et saa köllötellä pari viikkoo rannalla. Mun tuttava taas tykkää just matkustamisesta. Ei tuu koskaan suoralla lennolla tänne, vaan aina useamman vaihdon kautta. Tykkää olla lentokentillä ja nauttii lentämisestä. Et näin. 

Vierailija
6/47 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi yhtäkkiä lentäminen ällöttää. Kaikki lentokentällä lorviminen, tarkastukset ja sinne siirtymiset niinkuin myös sieltä pois. Ei nappaa yhtään! Ennen olin kova reissaamaan.

Nyt voisin autolla reissata lähimaita. Laivamatkat ei haittaisi. Mutta on niiiiin paljon mukavaa mennä vaan mökille. Niin sinne sitten!

Vierailija
7/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole ainoa

8/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo 

Vierailija
9/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
10/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi yhtäkkiä lentäminen ällöttää. Kaikki lentokentällä lorviminen, tarkastukset ja sinne siirtymiset niinkuin myös sieltä pois. Ei nappaa yhtään! Ennen olin kova reissaamaan.

Nyt voisin autolla reissata lähimaita. Laivamatkat ei haittaisi. Mutta on niiiiin paljon mukavaa mennä vaan mökille. Niin sinne sitten!

Sama täällä. Mietin vaihtoehtoja ja joku automatka voisi olla jees. Tai bussimatka. 

Vierailija
11/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotimaan matkailun ja mökkeilyn kannalla pari vuosikymmentä, mutta yhtäkkiä siihen vaan kyllästyi ja nyt tekee mieli reissata ulkomaille. Olen päättänyt kestää lentokentät ja ahtaat lentokoneet.

Vierailija
12/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mökille, ei! 

Vierailija
13/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mietin vaihtoehtoja ja joku automatka voisi olla jees. Tai bussimatka. 

Tuohan se vasta rasittavaa olisikin. Kentällä voi sentään vaikka syödä ja shoppailla. Kentällä olo on tosi pieni osa matkaa. 

Vierailija
14/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuautolla reissaaminen ulkomailla sekä kotimaassa on mukavaa. Ei tarvii hirveesti kärvistellä kuumuudessa, kun autossa on tehokas ilmastointi ja loma taittuu aivan omaan tahtiin. Lentokoneella tehtävä reissu on tosi raskas ja hermoja raastavaa.

Vierailija
15/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailuautolla reissaaminen ulkomailla sekä kotimaassa on mukavaa. Ei tarvii hirveesti kärvistellä kuumuudessa, kun autossa on tehokas ilmastointi ja loma taittuu aivan omaan tahtiin. Lentokoneella tehtävä reissu on tosi raskas ja hermoja raastavaa.

Omasta mielestä ajaminen on paljon raskaampaa, kun pitää keskittyä liikenteeseen eikä siinä maisemia hirveästi ehdi katsella ajovuorossa. Lentokentällä juokset vaan koneeseen ja koneesta ulos. 

Vierailija
16/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Jos matkailen, teen sen kotimaassa.

Vierailija
17/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun matkoja mietin en koskaan edes harkinnut kotimaan kohteita, mutta nyt Lappi on iskenyt ja lujaa. Oikeastaan, juurikin tuollaiset luontokohteet ovat niitä jotka itseä kiinnostavat. Tykkään toki käydä paljon ulkomaillakin, mutta esm ranta- tai kaupunkiloma ei oikein houkuta ollenkaan. Kun matkustaa vaikka suurkaupunkiin kuten Tokio niin siellä tuntuu, että ympäristö tarjoaa vain kuluttamista. Pitäisi ravata kaupoissa, ravintoloissa ja kuppiloissa sen minkä ehtii. Itse en edes tarvitse tai kaipaa materiaa. Samaa ilmiötä pienemmässä mittakaavassa havaitsen kyllä vaikka Helsingissäkin. 

Vierailija
18/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa koko maailmassa.

Varma tieto.

Vierailija
19/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei juurikaan kiinnosta matkustaminen yhtään minnekään. Yksi syy siihen etten juurikaan matkustele on missä tahansa kulkuneuvossa kärsimäni paha matkapahoinvointi jonka takia monta tehtyä matkaa on mennyt pilalle ja johon tosin on kyllä olemassa lääkkeitäkin, mutta niilläkin on sitten omat epämiellyttävät sivuvaikutuksensa. Toinen syy miksi matkusteluni on jäänyt vähälle on rahavarojen vähyys; matkailuun kuluvalle rahalle on aina löytynyt tähdellisempääkin käyttöä. Vaikka matkailu avartaisi maailman kuvaa en näe matkailua välttämättömyydeksi, nykyään netin kautta voi kuitenkin tutustua hyvinkin eri maailmankolkkiin. Onneksi oma asuinpaikkani on viihtyisä ja täällä kohtaa myös tursistiaikaan ihmisiä, jotka ovat tulleet tänne ympäri maailmaa.

Vierailija
20/47 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut sen verran paljon eri paikoissa että en enää innostu. Oma koti, oma rauha, oma sänky.... niitä ei voita mikään. 😃 Ja tietenkin oma ihana mökki kaunissa suomalaisessa maisemassa. Raskaan vaativan työn Vastapainoksi ihan parasta vetäytyä vapaalla hiljaisuuteen. Kammotus olisi lähteä jonnekin mekkalaan ja reissuun rähjäänttmään lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi