Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoi pelottamaan miten kädetön mun mies on

Vierailija
12.06.2025 |

Mies on mökillä lasten kanssa ja tänään kävi kaupassa. Hänen piti ostaa ruokaa lauantaiksi asti kun minä tulen mökille ja käyn kaupassa.

Ilmeisesti osti lenkkimakkaran, yhden hernekeittopurkin ja paketin kahvia sekä litran maitoa.

Nyt kyselee multa missä on perunoita tai makaronia. Entäs lepää ja voita? No kun sinunhan piti ostaa kaikkea mitä ei ole!!!

Ja lapset soittelee ettei ole vessapaperia ja saippuakin on melkein loppu.

Mä kävin siis kaupassa maanantaina ennenkuin lähdin kaupunkiin. Sovittiin että mies käy tänään ja ostaa kaikkea mikä puuttuu. Nyt ei sitten viitsinyt katsoa kaappeihin ja tehdä ostoslistaa.

Tää on ihan järjettömän masentavaa.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Onko sekin miesvihaa, että miehen pitää itse käydä kaupassa?

Vierailija
42/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisten naisten suurinta hupia on pilkata miestensä kaupassakäyntitaitoja. Se on asia jossa yksinkertaisinkin nainen voi tuntea kerrankin olevansa edes jossain asiassa miestään parempi. Tällä saa myös aina sympatiaa muilta yksinkertaisilta naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minun mies! Ajoivat sitten joka päivä ravintolaan syömään lapsen kanssa, matkaa 45 km. 

Lapsista kivaa kun pääsivät ravintolaan syömään ja saivat vähän vaihtelua.

Vierailija
44/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisten naisten suurinta hupia on pilkata miestensä kaupassakäyntitaitoja. Se on asia jossa yksinkertaisinkin nainen voi tuntea kerrankin olevansa edes jossain asiassa miestään parempi. Tällä saa myös aina sympatiaa muilta yksinkertaisilta naisilta.

Ei naisten kanssa mies voi kaupassa käydä. Naiset ovat hitaita kuin etanat, ja mies vain turhautuu tähän naisten hitauteen.

Vierailija
45/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ihmiskunnan historian aikana kehitetty taide ja tiede on vähän eri mieltä tuosta miesten avuttomuudesta ja tyhmyydestä.

Ja täytyypä mainita että pitää melkoiset vihalasit olla että ei noita näe.

Miehet ei vaan pysty hahmottamaan ja hallitsemaan todella suuria kokonaisuuksia, jossa hallintaa vaativat erilaiset, eri aikaan esiintyvät, vaativuudeltaan ja kestoltaan vaihtelevat, toinen toisiinsa liittyvät ja vaikuttavat tapahtumat. Miehet on naisia parempia yksittäisissä asioissa, kokonaisuuksissa naiset merkittävästi parempia. Mutta silti olen sitä mieltä, että kaupassa käynnin tulisi normaalijärkiseltä onnistua, oli sitten kumpaa merkkiä hyvänsä.

Vierailija
46/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lisäksi kummallista, että poikamiehet tulevat kyllä elämässään aivan hyvin toimeen. Vasta kun he alkavat parisuhteen, heistä tulee kädettömiä miesvauvoja. Mistä kummasta se voisi johtua?

Vierailija
47/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies osaa korjata kaikkea. Ostaa kyllä ruoka ihan tarpeeksi mökille myös koska ei viitsi lähtee joka päivä kauppaan. Vähän aikaans itten mies voi hedelmiä kuten vesimelonia kaksi, makkaraa, perunaa, maitoa, pihvejä, munia, lleipää, kurkkua, tomaattia, maksamakkaraa..

Vierailija
48/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ihmiskunnan historian aikana kehitetty taide ja tiede on vähän eri mieltä tuosta miesten avuttomuudesta ja tyhmyydestä.

Miehet ei vaan pysty hahmottamaan ja hallitsemaan todella suuria kokonaisuuksia, jossa hallintaa vaativat erilaiset, eri aikaan esiintyvät, vaativuudeltaan ja kestoltaan vaihtelevat, toinen toisiinsa liittyvät ja vaikuttavat tapahtumat. Miehet on naisia parempia yksittäisissä asioissa, kokonaisuuksissa naiset merkittävästi parempia. Mutta silti olen sitä mieltä, että kaupassa käynnin tulisi normaalijärkiseltä onnistua, oli sitten kumpaa merkkiä hyvänsä.

Eli esimerkiksi tokamak-fuusioreaktorin tai avaruuslentojen suunnittelu ei vaadi toisiinsa liittyvien ja vaikuttavien tapahtumien hallintaa? Vai ovatko ne siis kokonaan naisten käsialaa?

Vierailija
49/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, kuka huolehti, että noilla taiteilijoilla ja tieteilijöillä oli ruokaa pöydässä ja vaatteita kaapissa?

Ja tiedätkö myös, että jos nuo toiset eivät olisi joutuneet huolehtimaan siitä heidän puolestaan, niin heillä ei olisi ollut aikaa taiteen ja tieteen tekoon?

Vierailija
50/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Onko sekin miesvihaa, että miehen pitää itse käydä kaupassa?

Ainahan kun täällä "miesvihasta" valitetaan, niin kyse on jostain jutusta, jossa mieheltä vaaditaan jotain täysin kohtuullista.

Vierailija
51/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miehiä on näitä kokonaisuuksia hallitsemassa-onnistuneesti. Joka on sinun "tiedepläjäyksesi" mukaan mahdottomuus.????

Vierailija
52/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisen kerran kävi kaupassa? Minun melko kädetön mies oppi käymään kaupassa lasten vauva-aikaan, kun itse kotona ollessa en lähtenyt kauppaan vaan hän kävi töistä tullessa.

Vierailija
53/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten kanssa mies voi kaupassa käydä. Naiset ovat hitaita kuin etanat, ja mies vain turhautuu tähän naisten hitauteen.

Kauppakeskuksen parkkipaikalla on kahden tunnin pysäköintirajoitus mutta naiset saa tuhlattua 3 tuntia helposti kauppareissuun, puolet on löpinää kaikenlaisten puolituttujen kanssa, ja toinen puoli varsinaisten ostosten etsintää. 3 tuntia ei edes riitä jos ovat vaateostoksilla!

Vierailija
54/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun isältäni. Tämä maa on täynnä noita.

Vierailija
55/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esimerkiksi tokamak-fuusioreaktorin tai avaruuslentojen suunnittelu ei vaadi toisiinsa liittyvien ja vaikuttavien tapahtumien hallintaa? Vai ovat

Tai sodanjohto. 

Vierailija
56/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, kuka huolehti, että noilla taiteilijoilla ja tieteilijöillä oli ruokaa pöydässä ja vaatteita kaapissa?

Ja tiedätkö myös, että jos nuo toiset eivät olisi joutuneet huolehtimaan siitä heidän puolestaan, niin heillä ei olisi ollut aikaa taiteen ja tieteen tekoon?

En tiedä. Moni poikamiehiä. Silti yhtä pystyviä. Myös miespalvelijoita (ja orjia) ollut kautta historian huolehtimassa simppeleistä perusjutuista- ei siis mikään ainoastaan naisten keulinta-aihe.

Vierailija
57/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lisäksi kummallista, että poikamiehet tulevat kyllä elämässään aivan hyvin toimeen. Vasta kun he alkavat parisuhteen, heistä tulee kädettömiä miesvauvoja. Mistä kummasta se voisi johtua?

Mun poika käy kuulemma harva se päivä kaupassa ja siltikin usein kotona ei ole mitään ruokaa/jokin loppu. Eli ei osaa miettiä vaikka 3 päivälle ruokia kerralla. Hyvin tulee toimeen, mutta ramppaa kaupassa ja on syömättä. Ei häntä haittaa, jos asuisi vaimon ja lasten kanssa, niin vaimoaa varmaan haittaisi

Vierailija
58/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esimerkiksi tokamak-fuusioreaktorin tai avaruuslentojen suunnittelu ei vaadi toisiinsa liittyvien ja vaikuttavien tapahtumien hallintaa? Vai ovat

Oletko koskaan kuullut Marie Curiesta? Sen tiedän, että et ole kuullut koskaan niistä naisista, joiden laskelmien ansioista ensimmäiset kuulennot onnistuivat. Ei ollut 1960-luvulla tehotietokoneita eikä varsinkaan tekoälyä. Ihan omaa älyä piti käyttää, siis naisten. Aika monta muutakin tiedenaista jäänyt nimeämättä tieteen historiaan.

Vierailija
59/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat juuri niitä, joilla ei ole intuitiota, ja siksi eivät hahmota kokonaisuuksia, ja siksi eivät keksi mitään uutta. Tiede, teknologia, matematiikka ja filosofia ovat miesten juttuja. On sinänsä mielenkiintoista ymmärtää, kuinka avuttoman onnettomia ajattelijoita naiset todellisuudessa ovat. Hämmästyttävän yksinkertaisia olioita.

Vierailija
60/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen lämmitetty pippuriketsuppiprovo, puuttuu vain lasten itku. 

Mutta uppoaa palstan mammoille taas kerran tämäkin miesvihasatu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän