Alkoi pelottamaan miten kädetön mun mies on
Mies on mökillä lasten kanssa ja tänään kävi kaupassa. Hänen piti ostaa ruokaa lauantaiksi asti kun minä tulen mökille ja käyn kaupassa.
Ilmeisesti osti lenkkimakkaran, yhden hernekeittopurkin ja paketin kahvia sekä litran maitoa.
Nyt kyselee multa missä on perunoita tai makaronia. Entäs lepää ja voita? No kun sinunhan piti ostaa kaikkea mitä ei ole!!!
Ja lapset soittelee ettei ole vessapaperia ja saippuakin on melkein loppu.
Mä kävin siis kaupassa maanantaina ennenkuin lähdin kaupunkiin. Sovittiin että mies käy tänään ja ostaa kaikkea mikä puuttuu. Nyt ei sitten viitsinyt katsoa kaappeihin ja tehdä ostoslistaa.
Tää on ihan järjettömän masentavaa.
Kommentit (89)
ei ole kyllä kovin mielenkiintoiset jutut sulla
Vierailija kirjoitti:
Olisit tehnyt ostoslistan, kun varmasti tiesit, mitä puuttuu ja ettei ole perunoita tai makaronia.
Tekeekö mies siinä tapauksessa listan vaimolle vastaavassa tilanteessa? Vaikka voihan se olle ettei tuon tason mieslaskijan osaa edes kirjoittaa
Naisten valitus ketju numero 8263951478
Ei kenelläkään ole tähän aikaan kesälomaa.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Niin, naisethan ne vasta oikein puuhapetejä ovatkin, jotka kaiken korjaavat. Tällaiset jatkuvat miesviha-aloituksia ovat se syy, miksi tämä palsta on olemassa. Suomalaiset akat ovat mielisairaita, jotka kääntelevät asioita ylösalaisin, koska eivät kestä todellisuutta. Mielisairaus laskee ihmisen kognitiiviset toiminnot retarditasolle. Jälkeenjäänyt yksilö ei tietenkään edes tätä tiedosta.
No juu, mutta on varmasti töissä huippuosaaja ja maksaa perheen ylläpidon.
Mies osti moottoriöljyä, öljynsuodattimen, suodatinavaimen ja räikkäavaimen, rahaa ei sitten jäänyt enää kuin litraan maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies osti moottoriöljyä, öljynsuodattimen, suodatinavaimen ja räikkäavaimen, rahaa ei sitten jäänyt enää kuin litraan maitoa.
Mitä sä siitä itket tällä palstalla? Mikä ihmeen neiti säkin olet!
Että ihan lapset soittelee kun saippua on melkein loppu.
Olihan tää nyt aika hiton huono.
Ihan kuin minun mies! Ajoivat sitten joka päivä ravintolaan syömään lapsen kanssa, matkaa 45 km.
Voivoi. Siellä on miehellä ja lapsilla itkuntuhruiset silmät kun lauantaina menet. Ainakin tiedät että sieltä on kaikki loppu, joten vie kunnon kuorma. Miehelle lohdutusbisse.
Taas yksi minun mies on huono. Mikä teitä naisia oikein riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minun mies! Ajoivat sitten joka päivä ravintolaan syömään lapsen kanssa, matkaa 45 km.
En usko sua. Todista väitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaita vosuja nämä ovat. Järki taantunut apinantasolle.
Palstamammojen ja muiden jämäihmisten ongelmia tällaiset.
M41
Koko ihmiskunnan historian aikana kehitetty taide ja tiede on vähän eri mieltä tuosta miesten avuttomuudesta ja tyhmyydestä.
Ja täytyypä mainita että pitää melkoiset vihalasit olla että ei noita näe.
Vierailija kirjoitti:
Hoitiko sinun mielestäsi mies homman kuten kuuluu? Ja jos hoiti niin miksi mökillä ollaan kauppareissun jälkeen ilman ruokaa, saippuaa ja vessapaperia? Onko niin että näiden ostamiseen tarvitaan p illua.
Ok, Sari.