Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoi pelottamaan miten kädetön mun mies on

Vierailija
12.06.2025 |

Mies on mökillä lasten kanssa ja tänään kävi kaupassa. Hänen piti ostaa ruokaa lauantaiksi asti kun minä tulen mökille ja käyn kaupassa.

Ilmeisesti osti lenkkimakkaran, yhden hernekeittopurkin ja paketin kahvia sekä litran maitoa.

Nyt kyselee multa missä on perunoita tai makaronia. Entäs lepää ja voita? No kun sinunhan piti ostaa kaikkea mitä ei ole!!!

Ja lapset soittelee ettei ole vessapaperia ja saippuakin on melkein loppu.

Mä kävin siis kaupassa maanantaina ennenkuin lähdin kaupunkiin. Sovittiin että mies käy tänään ja ostaa kaikkea mikä puuttuu. Nyt ei sitten viitsinyt katsoa kaappeihin ja tehdä ostoslistaa.

Tää on ihan järjettömän masentavaa.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se mukavaa ,kun mies pääsee uudelleen kauppaan.

Vierailija
82/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai imet senkyrpää aina kun hoksaa pyytää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ap valinnut itsellesi kunnon miehen.

Tv upseeri & herrasmies, ei mikään kädetön ja tuulennussima pulkannaru

Vierailija
84/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi minun mies on huono. Mikä teitä naisia oikein riivaa? 

NO SE PERKELE RIIVAA, ETTEI OSATA OMISTA KAKAROISTA SEN VERTAA PITÄÄ HUOLTA, ETTÄ OSAISIVAT PARI PÄIVÄÄ PÄRJÄTÄ ILMAN ÄITIÄ!!!!!!

ERI

MUTTA KILTTIS EI KELPAA JOTEN MITÄS VALITSIT PÖLJÄ. 

Vierailija
85/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö sieltä mökiltä pääse takaisin kauppaan, vai mikä tässä nyt on se kriisi ja ongelma? Jollakin yksisuuntaisella teleportillako mies lapsineen kulki kaupasta mökille?

Vierailija
86/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö sieltä mökiltä pääse takaisin kauppaan, vai mikä tässä nyt on se kriisi ja ongelma? Jollakin yksisuuntaisella teleportillako mies lapsineen kulki kaupasta mökille?

Mökit voi olla ihan jossain kuusessa. Sinun mielestäsi fiksua ostaa lapsiperheen päänä mökille mennessä yksi hernaripaketti ja sanoa lapsille että vessassa pyyhitään käteen?

Ihan kuka tahansa normaaliälyinen osaa laskea että hetkinen mukana on 1 kpl aikuinen ja 2 kpl lasta, nämä yleensä syö kolme kertaa päivässä, paskoo joka päivä, tykkää saunalimusta mökkisaunassa ja nuotiolla on kiva paistaa vaahtokarkkeja ja perheen aikuisena sitten ostaa tarvikkeet siihen 3 pv x 3 henk kokoonpanolle. Vai mieluumminko selität aamiaispöydässä nälkäiselle taaperolle että sori isi on niin käsi ettei tajunnut että syötte aamupalaa ja minun olisi pitänyt se ostaa?

Vierailija
87/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökit voi olla ihan jossain kuusessa. Sinun mielestäsi fiksua ostaa lapsiperheen päänä mökille mennessä yksi hernaripaketti ja sanoa lapsille että vessassa pyyhitään käteen?

Ihan kuka tahansa normaaliälyinen osaa laskea että hetkinen mukana on 1 kpl aikuinen ja 2 kpl lasta, nämä yleensä syö kolme kertaa päivässä, paskoo joka päivä, tykkää saunalimusta mökkisaunassa ja nuotiolla on kiva paistaa vaahtokarkkeja ja perheen aikuisena sitten ostaa tarvikkeet siihen 3 pv x 3 henk kokoonpanolle. Vai mieluumminko selität aamiaispöydässä nälkäiselle taaperolle että sori isi on niin käsi ettei tajunnut että syötte aamupalaa ja minun olisi pitänyt se ostaa?

No ei ole fiksua. Mutta ei se minusta myöskään ole mikään pelottava kriisitilanne. Aika moni ihminen on unohtanut ostaa asioita kaupasta, ja joutunut käymään uudestaan. Lomalla kun ollaan, niin luulisi ettei ylimääräinen kauppareissu maailmaa kaada.

Olen myös itse unohtanut ostoksia, ja olen myös onnistunut ratkaisemaan tästä syntyneen kiperän pulmatilanteen. Olen jopa unohtanut kotiavaimeni kotiin ulos lähtiessäni, ja siitäkin selvisin. Mutta tietysti minä en olekaan naimisissa av-mamman kanssa ja siten olen ihan normaali, toimintakykyinen ihminen, en joku apinan ja Uuno Turhapuron risteytys, joita tämän palstan naiset suosivat.

Vierailija
88/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen esimerkki miehestä, jota on ensin äiti passannut ja sitten vaimo. Tai vaimo on metatyömoodissa hoitanut kaikki nuo oleelliset jutut, jotka miehen olisi ollut hyvä sisäistää ajat sitten. Kaikkien ei tarvitse osata kaikkea mutta kyllä on sangen avutonta jos perheellisen miehen kaupassakäynti on tuota tasoa. Älkää kasvattako mieslapsia.

Ei, vaan miehet voi ihan itse ajatella omilla aivoilla. Ei tämä taaskaan ole naisten vika, että jotkut miehet on perässävedettäviä nyhveröitä.

Vierailija
89/89 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi viime talvena lumilinko juuri silloin, kun lunta tuli useamman päivän tupruten. Löysin hänet jonkinlaisessa hermoromahduksessa keskellä pihaa kun lähdin itse manuaalisesti kolailemaan. Huusi siellä puoliksi itkien vekottimensa kanssa, että *insinöörit eivät kolaa käsin, insinöörit eivät kolaa käsin!* 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän