Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta tuntia vietatte miehenne kanssa iltaisin kahdenkeskista aikaa lasten mentya nukkumaan, ennen kuin itse menette nukkumaan?

Vierailija
24.03.2007 |

Mitä teette silloin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa te vaan kahdenkeskisestä ajanstanne niin kauan kuin sitä riittää ;)

Vierailija
2/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa on pari tuntia yhteistä aikaa. Tehdään jotain kotitöitä, luetaan, katsotaan telkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on meilläkin vanhin lapsi kohta 17v...menne kuitenkin lukiolaisena ajoissa nukkumaan eikä keiku meidän meidän vanhempien " jaloissa" :)



Iltaisin sitten tavallisesti loikoilemme sohvalla vieretysten telkkaria katsellen ja siitä siirrymme sitten makuuhuoneen puolelle jossain vaiheessa;)



Tai sitten lueskelemmme kirjoja sängyssä jos telkkarista ei tule mitään katsottavaa...



Leppoisaa yhdessäoloa siis:)

Vierailija
4/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan telkkaria ja syödään iltapalaa. Lapsi on kohta 2-v.

Vierailija
5/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käymme kahdestaan saunassa, vaihdetaan päivän kuulumiset ja suunnitellaan saeuraavaa, katellaan telkkaria, rakastellaan eli kaikkea mukavaa!

Vierailija
6/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran kuukaudessa meidän vanhin lapsi on jossain kaverilla yötä, joten silloin sitten ehkä tunti jos ei tule mitään yllätyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän