Kuinka monta tuntia vietatte miehenne kanssa iltaisin kahdenkeskista aikaa lasten mentya nukkumaan, ennen kuin itse menette nukkumaan?
Kommentit (6)
Noin kerran viikossa on pari tuntia yhteistä aikaa. Tehdään jotain kotitöitä, luetaan, katsotaan telkkaa.
vaikka on meilläkin vanhin lapsi kohta 17v...menne kuitenkin lukiolaisena ajoissa nukkumaan eikä keiku meidän meidän vanhempien " jaloissa" :)
Iltaisin sitten tavallisesti loikoilemme sohvalla vieretysten telkkaria katsellen ja siitä siirrymme sitten makuuhuoneen puolelle jossain vaiheessa;)
Tai sitten lueskelemmme kirjoja sängyssä jos telkkarista ei tule mitään katsottavaa...
Leppoisaa yhdessäoloa siis:)
Katotaan telkkaria ja syödään iltapalaa. Lapsi on kohta 2-v.
Usein käymme kahdestaan saunassa, vaihdetaan päivän kuulumiset ja suunnitellaan saeuraavaa, katellaan telkkaria, rakastellaan eli kaikkea mukavaa!
ehkä kerran kuukaudessa meidän vanhin lapsi on jossain kaverilla yötä, joten silloin sitten ehkä tunti jos ei tule mitään yllätyksiä.
Nauttikaa te vaan kahdenkeskisestä ajanstanne niin kauan kuin sitä riittää ;)