Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä
https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html
Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Hah hah hah. Jopas meni mammoilla tunteisiin.
eipä tossa mitään tunteisiin mennyt, Markku saa vältellä äiti-ihmisiä ja jallittaa just just täysikäisä vanhana viisaana miehenä. Enemmän ne tytöt tossa huolestuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on henkisesti laiska, jos ostaa seuraa rahalla.
Ehkä se on kivempaa, kuin mennä niille oikeille markkinoille tinderissä, ja huomata, ettei ilman rahojaan saisi ketään?
Ehkä osa meistä ei vaan halua enää sitä palloa jalkaan joka parisuhteista ja varsinkin avioliitosta syntyy. Olen miettinyt monta kertaa etten etsi enää uutta puolisoa jos tämä nykyinen liitto joskus päättyisi.
Kuuntelemalla sen podcastin josta tämä ketjun aiheen juttu on tehty selviää, että "Markku" meni ensi tinderiin ja sille tuli paha mieli, kun ei käynyt flaksi. Paikkailee nyt sitten tätä pipiä "mentoroimalla" nuoria naisia.
sieltähän se totuus sitten löytyi :D eli ei ole edes kysyntää muuten kun maksamalla.
Ilmiönä kieltämättä kiinnostava että mikä saa 50-vuotiaan miehen uskottelevan itselleen, että nämä naiset etsivät Markusta henkistä seuraa. Ilmiönä tpli valitsi jos nämä naiset viettävät ihan vapaaehtoisesti aikaa Markun kanssa ilman että raha liikkuu. Jotenkin uskoisin kuitenkin että ei liiku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa täällä laukoo kommenteja "asiantuntijana" vaikka ei ole itse koskaan harrastanut seksiä, myynyt seksiä tai ostanut seksiä. Kummasti nämä "asiantuntijat" ovat tietävinään miksi joku myy, joku ostaa, mitkä näiden motiivit ovat ja mitä ne kokevat saavansa. On vain oma totuus, joka ei perustu mihinkään muuhun kuin omaa kuvitelmaan omasta kaikkitietävyydestä.
Sen sijaan kaikki ovat ihmisiä ja olisi hienoa, että kohtelisivat myös muitakin ihmisinä eikä ostettavina esineinä.
Ihan samalla tavalla vaikka Hesburger käyttää ihmiskehoa "esineenä" - ravintolatyössä työnantaja käyttää hyväkseen käsiäsi, selkääsi, jalkoja yms. Jos sukupuolielin on mukana jossain työssä, niin yhtäkkiä ihminen on vain esine? mikä tekee tietystä ruumiinosasta pyhän?
Prostituution vast
Naisille pillu on pyhä ja elämää tärkeämpi.
Olen tehnyt tästä aloituksesta ilmiannon.
Vauva- ja perhepalstalle ei tarvita mainoksia, joissa haukutaan äiti-ihmisiä ja nostetaan esille lähes ala-ikäisiä ilotyttöjä.
Saisitte hävetä!
T: Tuntematon
Kyllä sitä itsekin on tullut nähty näitä setämiehiä jotka tulee selittämään että on mulla nuorempiakin ollut kjäh kjäh kun on tullut puheeksi että kolmekymppisenä ei ihan viiskybäset sedät iske..ja sitten ihan ihmeissään kun seura ei kelpaa. ei ne limaiset ukot edelleenkään trendaa vaikka miten mainostetaan iltapäivälehdissä. Toki palveluita voi aina ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah hah. Jopas meni mammoilla tunteisiin.
eipä tossa mitään tunteisiin mennyt, Markku saa vältellä äiti-ihmisiä ja jallittaa just just täysikäisä vanhana viisaana miehenä. Enemmän ne tytöt tossa huolestuttaa.
No tämähän se olisi. Omiakin kavereita on vähän vastaavassa kuviossa ollut aikoinaan ilman että raha liikkui, ja sen myötä käy nämä tytöt sääliksi kun tietää että osalle saattaa tulla henkisesti tosi paha olo vanhempana. Nuoret voi muutenkin niin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö feikkaus ärsytä sinua? Minua ärsyttäisi ja pyytäisin lopettamaan."
No ei se kyllä kiihota yhtään enempää, kun tietää, että tyttö yrittää vaan esittää jotain nautintoa.
Jos sillä naisen nautinnolla on merkitystä niin eikö voi tehdä jotain sen eteen vai ovatko prostituoidut kyvyttömiä nauttimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on kivempaa, kuin mennä niille oikeille markkinoille tinderissä, ja huomata, ettei ilman rahojaan saisi ketään?
Ehkä osa meistä ei vaan halua enää sitä palloa jalkaan joka parisuhteista ja varsinkin avioliitosta syntyy. Olen miettinyt monta kertaa etten etsi enää uutta puolisoa jos tämä nykyinen liitto joskus päättyisi.
Kuuntelemalla sen podcastin josta tämä ketjun aiheen juttu on tehty selviää, että "Markku" meni ensi tinderiin ja sille tuli paha mieli, kun ei käynyt flaksi. Paikkailee nyt sitten tätä pipiä "mentoroimalla" nuoria naisia.
No, yllätys. En voi sanoa yllättyneeni ja vahvistaa myös mielikuvaani Markusta aika reppanana tyyppinä.
Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Mitähän Markku on tuolla yllämainitulla tarkoittanut? Miksi Markku itse kuvittelee olevansa "isäihmisenä" joku catch?
Vierailija kirjoitti:
Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Mitähän Markku on tuolla yllämainitulla tarkoittanut? Miksi Markku itse kuvittelee olevansa "isäihmisenä" joku catch?
Harhaluulo. Mistäpä me tiedetään etteikö artikkelin Markku olisi se hopeaketuksi itseään tituuleeraava joka tehtailee niitä hölmöjä aloituksia harva se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisi Markku jos tietäisi mitä nämä nuoret naiset hänestä tuumaavat oikeasti.
Tuskin mitään. Ei ketään kiinnosta naisten mielipiteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaluulo. Mistäpä me tiedetään etteikö artikkelin Markku olisi se hopeaketuksi itseään tituuleeraava joka tehtailee niitä hölmöjä aloituksia harva se päivä.
olisiko mielenkiintoista nähdä miltä Markku näyttää ja kuulla mitä henkisiä lahjoja hän nuoremmalle sukupolvelle siirtää eteenpäin :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä kolahtaa mammoilla tunteisiin.
Isistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset katselee kilttien miehien sijaan mielummin betoniseinää tai katukivetystä.
Eikös toi ole ihan rahasta kiinni.
Keski-ikäiset miehet kaikki sinkuiksi, jos ovat yhtä tunareita raha-asioissa kuin tämä. Tulee valtava tarve kuluttaa ja Suomi nousuun, kun ilmainen kotihoito/hotelli/lapsenhoito/palkkatyöpalvelu/seksi puuttuukin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mummot täällä kiukuttelee kun itse harrastatte seksiä lukiopoikien kanssa tai ainakin haluaisitte.
No minä nelikymppisenä en todellakaan halua lasten kanssa seksiä. Omien lasten ikätovereiden kanssa. Jos joku sellainen olisi kiinnostunut milfistä (sellaista on aika paljon), ainoa reaktio on lähettää poika kotiin kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Markulla lippis?
Kerran oli Milf Hunter-lippis, mutta sitten hän siirtyi ostamaan sakkolihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sieltähän se totuus sitten löytyi :D eli ei ole edes kysyntää muuten kun maksamalla.
Eiköhän se ole melkein joka miehen totuus ettei tinderistä saa tasokasta naisseuraa.
Ei voi mitään sille että joka toinen nuori mirkku ei viitsi antaa paitsi rahasta.
MItä se teidän napaa kaivaa jos tämä markku haluaa elää näin, eikä niillä naisilla ole pahaa sanottavaa asiasta?