Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ihmisiä, jotka lesoilevat etteivät katso televisiota?

Vierailija
11.06.2025 |

Mitä he muka tekevät iltaisin töiden jälkeen? 🤣 

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lineaarinen televisio ja suoratoistopalvelut ovat täysin eri asia. Kaupallinen TV on lähinnä mainostamista varten ja sisältö tulee siinä ohessa. Suoratoistopalveluissa sisältö on pääasia eikä tuotteiden myyminen. 

Mä maksan mieluusti siitä ettei tarvitse katsoa tai kuunnella mainoksia. 

Ei ylen kanavilla ole mainoksia. Mä katson vain niitä. Uutisia, dokumentteja, brittisarjoja.

Vierailija
62/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole katsonut TV:tä euroviisujen jälkeen. Ja sekin oli kyllä ajan tuhlausta. Joskus hyvin harvoin katon areenasta jotain. Ei mulla ole ongelmaa saada aikaani kulumaan

Ei Areenan katsominen käytännössä eroa TV:n katselusta mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei lineaarista telkkaria katso kyllä kuin eläkeikäiset lähinnä enää.

Katsotko uutisetkin nauhoitettuna?

Vierailija
64/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso. Mulla ei ole televisiota enään. Sen sijaan katson leffat videotykillä tietokoneen kautta.

Ihan sama homma. Tuijotat sitä ruutua vaan. 

valkokangasta eikä ruutua.

Vierailija
65/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattooko joku vielä nykyään lineaarista TV:tä? 

No tietenkin. Katson uutisia ja ajankohtaisohjelmia, joskus sarjoja ja elokuviakin. 

Ihan sama se on minulle katsoa elokuva tv:stä kuin kaivaa sama netflixistä. Yleensä tosin katsomani ohjelmat ovat ylen ohjelmia, joten ei välttämättä tarvitse katsoa juuri silloin kun ne tv:stä tulevat, vaan voi katsoa areenasta. Mutta uutiset katson varmaan viisi kertaa viikossa tv:stä.

Vierailija
66/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole talossa sähköjä niin ei ole telkkariakaan. Tabletilla vois katsoa, mutta ei tule katsottua siitäkään. Asun vanhaa mökkiä metsän keskellä ja hommaa piisaa aamusta iltaan. En yhtään tiedä mitä sarjoja nykyään telkussa pyörii.

Missä lataat tabletin?

Pihassa on vanha navetta, jossa on sähköt. Siellä mulla on jääkaappipakastin, pyykkikone ja siellä lataan puhelimen, tabletin ja kaikki muutkin akkuvehkeet. Sähköt sinne on aikanaan vedetty kun eläintenpitoa ei oikein voinut enää harjoittaa ilman sähköjä kun siirryttiin läsinlypsystä konelypsyyn. Vanha emäntä ei missään nimessä halunnut kotitaloonsa sähköjä, niin ei niitä sitten taloon asti vedetty vaan pelkästään navettaan. 

Vierailija
67/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan Vauva-palstalla tietysti! Muita tyhmiä kysymyksiä??

Vierailija
68/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisi elää ilman telkkaria. Meillä mies sen laittaa päälle aamulla heti kun herää ja se suljetaan vasta kun mies on menossa nukkumaan. Itse en sieltä mitään katso. Ärsyttää kun se meluaa olohuonen nurkassa tuntitolkulla. Totaalisen turha ärsyke muutenkin kuormittuneelle hermostolle. Kun mies ei ole kotona, en laita telkkua päälle ollenkaan. Mies oli viikon sairaalassa kerran eikä telkku ollut viikkoon auki kertaakaan. Oi miten rauhallinen viikko se oli, hermolepoa.

Vierailija
69/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole koskaan järkevään aikaan mitään kiinnostavaa, parempi vaihtoehto valitsemisen illuusio eli suoratoistopalvelut.

Vierailija
70/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luule, että tuollainen kommentoija älyää edes niitä katsoa, ei edes netistä saati lukea mistään.

Vierailija
71/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet lesoiluna sen, että joku ei katso telkkaria? Tunnetko syyllisyyttä omasta tv:n katselustasi?

Ei nuoremmat polvet enää juurikaan katso perinteistä telkkaria, katsovat kyllä sekä viihdettäettä uutisia muiden medioiden kautta.

Vierailija
72/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on kadonnut kaikki yhteisöllisyys. Ennenkun telkkaria katsottiin ja niitä oli vain yksi perheessä, niin koko perhe kokoontuikotiin katsomaan yhtä aikaa samaa ohjelmaa. Todennäköisesti siitä keskusteltiinkin jotain yhdessä kun odoteltiin, että seuraava jakso koittaisi. Nyt jokainen vain tuijottaa puhelimellaan jotain omaansa, tai omalta tabletilta. 

Vierailija
73/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, koska puoli yhdeksän uutiset on ainoa uutislähde, ihan niin kuin vaarivainaankin aikoina.

Vierailija
74/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sieltä tule mitään! Tietokone on käytössä.