Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ihmisiä, jotka lesoilevat etteivät katso televisiota?

Vierailija
11.06.2025 |

Mitä he muka tekevät iltaisin töiden jälkeen? 🤣 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lesoile. Television katsominen vain hiljalleen jäi enkä ole omistanut telkkaria 10 vuoteen. Töiden jälkeen iltaisin opiskelen, urheilen ym. Joskus katson Netflixiä.

Vierailija
42/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras hetki, kun saa töiden jälkeen rojahtaa sohvalle hetkeksi kahvikuppi kädessä ja Vauva-palsta toisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nuo, jotka sanovat etteivät katso enää telkkaria, mutta silti maksavat jostain suorapalveluista kuukausittan. Ihan samaa ruudun katsomista se on kuin ennenkin. 

Vierailija
44/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lesoile. Television katsominen vain hiljalleen jäi enkä ole omistanut telkkaria 10 vuoteen. Töiden jälkeen iltaisin opiskelen, urheilen ym. Joskus katson Netflixiä.

Eikö Netlix ole samaa kuin telkkarin katsominen? 

Vierailija
45/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä katsotaan todella vähän televisiota, suurin piirtein uutiset ja jotakin sarjoja. Useimmat menee ohi ennen kuin tajuan, että tuo voisi olla kiva.

Enimmäkseen mies katsoo Areenasta sarjoja ja elokuvia yms. tabletilla. Minä luen sähköisiä kirjoja ja selaan nettiä.

No tuohan on ihan samaa kuin telkkarin katsominen. Katsot vain ohjelmat Areenasta. 

Vierailija
46/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei lineaarista telkkaria katso kyllä kuin eläkeikäiset lähinnä enää.

No uutiset ja jotkin muut kyllä tulee katsottua. Urheilukin silloin harvoin kun sitä tulee katsottua. Kaupallisten kanavien leffoja en kyllä kestä, hurja määrä katkoja!

Vierailija
47/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on vitsi. En katso telkkaria, mutta katson Netflixiä. 

Vierailija
48/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo ettei katso telkkaria, niin sitten ei pitäisi katsoa mitään suoratoistoo-hjelimia myöskään. Aika harvassa on varmaan sellainen, joka ei ihan oikeasti katso mitään ohjelmia missään muodossa. 

Vierailija
49/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä telkkarista tulee kattomisen arvoista? Minä olen mieluummin ulkona, hoidan pihaa tai kuntoilen. Käyn kirjastossa, luen. Harrastuksiakin on, joihin menee pari iltaa.

Vierailija
50/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ne on just näitä "suorittajia" joille rauhoittuminen ja relaaminen on vaikeaa ja he luulevat että vain vanhukset ja yksinäiset katsoo telkkaria.

Tv:stä tulee paljon kaikenmaailman hömppää ja ihan turhaa, mutta myös paljon ajankohtaisohjelmia, dokkareita, haastatteluita, tutkivaa journalismia saisi olla enemmänkin, dekkareita ym. 

No voi jestas mikä pikkulapsimainen triggeröityminen tuokin. Entä jos aidosti vaan tekee mieluummin muita asioita jolloin se telkkari vaan jää tosi vähälle? Mulla ei ole koko telkkaria edes enää, myin pois kun en katsonut sitä kuin pari kertaa vuodessa jos sitäkään! 

Vierailija
51/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo ettei katso telkkaria, niin sitten ei pitäisi katsoa mitään suoratoistoo-hjelimia myöskään. Aika harvassa on varmaan sellainen, joka ei ihan oikeasti katso mitään ohjelmia missään muodossa. 

Täällä yksi. En ole avannut telkkaria neljään vuoteen, sain tarpeeksi koronakusetuksesta josta jauhettiin koko ajan v. 2021 kesällä, pelkkää propagandaa. Ei ole käytössä mitään suoratoistokanaviakaan.

Vierailija
52/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole telkkua, en katso lainkaan mitään mistään. On muutakin elämäntäytettä.

Vauva-foorumilla lurkkailu?:D

Ja öisin suoli24:ssä. Lisäksi tissuttelen ja rnkkaan.

Täytetty elämä

Vierailija
53/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattooko joku vielä nykyään lineaarista TV:tä? 

Vierailija
54/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en katso tv enkä maksa mistään ruutupalveluista. Luurin selailua voisi vähentää. Jengi vetää välillä kauheat kiukut kun "väitän" että en katso televisiota. En ymmärrä miksi se nostaa tunteita, en vain katso enkä tykkää siitä isosta ruudusta enkä täten voi osallistua tv-ohjelmia koskeviin keskusteluihin. Töiden jälkeen nukun jos ei ole lisää muita töitä, mitä säännöllisesti kuitenkin on. Tämän sanottuani alkaa vänkäys miten joku voi muka koko ajan nukkua. No ihan samalla tavalla kuin te valtaväestö toistuvasti tuijotatte sitä tv-ruutua enkä pidä kumpaakaan parempana tai huonompana ajanvietteenä, tykkään vaan toisesta enemmän. 

Vierailija
55/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lineaarinen televisio ja suoratoistopalvelut ovat täysin eri asia. Kaupallinen TV on lähinnä mainostamista varten ja sisältö tulee siinä ohessa. Suoratoistopalveluissa sisältö on pääasia eikä tuotteiden myyminen. 

Mä maksan mieluusti siitä ettei tarvitse katsoa tai kuunnella mainoksia. 

Vierailija
56/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lineaarista telkkaria katso kyllä kuin eläkeikäiset lähinnä enää.

No uutiset ja jotkin muut kyllä tulee katsottua. Urheilukin silloin harvoin kun sitä tulee katsottua. Kaupallisten kanavien leffoja en kyllä kestä, hurja määrä katkoja!

ÄLÄ yleistä, eläkeläiset!

Ei mulla ole aikaa katsella telkkaria, on kaikkea muuta puuhaa.

Oli pikkulapsi aika, opiskelut sun muuta.

Sitten harrastuksia, ei vaan enää kiinnostanut telkkarin yatjonta.

Olipa peräti yli 25v ettei edes ollut koko televisiota.

Television katselutavat ovat muuttuneet, siksi ihmiset sanovat etteivät katso telkkaria.

Sama asia toki katsoa puhelimella tai tabletilla.

Niin, mö en vaan jaksa keskittyä telkkariohjelmiin, puhuvat päät ja uutiset eivät kiinnosta, sarjat yhtä roskaa, on jo täfän ikään kaik nähty.

Vierailija
57/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarini on vanhaa mallia ja lakkasi toimimasta jonkun uudistuksen jälkeen tässä keväällä. En kyllä muutenkaan ollut katsonut sitä kuin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa täysin satunnaisesti ja aina todennut ettei sieltä mitään tule ja on parempaakin tekemistä. En ole koko aikuisikänäni katsonut telkkaria. Olen 30 v. Lähinnä ihmettelen kuka sitä jaksaa katsoa. Jos oikein suunnittelee kellonajat niin ehkä sieltä jotain katsottavaa saattaisi tulla kerran viikossa tms.

Vierailija
58/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole telkkaria, mutta tv-ohjelmia kyllä katson Yle Areenasta, Katsomosta ja Ruudusta. 

Vierailija
59/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson isosta televisiostani vaikka ja mitä, historialliset dokumentit, ihanat luonto- ohjelmat, kissaohjelmat, kivat poliisi sarjat. Ihan mihin aikaan vaan, koska minulla on tallennus palvelu, jonka olen ostanut operaattoriltani. Mainokset pystyy helposti myös ohittamaan.

Vierailija
60/74 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka katsoisi telkkaria joka ei ole vanhus, tai henkisesti vanhus.

Samat henkilöt eivät osaa käyttää kännykkää kunnolla ja kassallakin maksetaan mieluummin käteisellä. Niin ja laskut aina paperisena.

Mä luulen, että sä et tunne kauheasti ihmisiä.

Samaa arvelen. Kyllä mä ainakin katson telkkaria ja tunnen paljon sellaisia, jotka katsoo. Ja vaikka katsoisin netflixiä tai yle areenaa, niin telkkarista mä sitäkin katson, en haluaisi tuijottaa miehen kanssa jotain sarjaa jomman kumman puhelimen näytöltä. Katson kuitenkin siten, että katson vain tiettyjä ohjelmia. En koskaan avaa telkkaria sitä varten, että tuijottaisin mitä tahansa, mitä sattuu tulemaan. Ja katson myös uutisia telkkarista. Eihän se sitä tarkoita, ettenkö osaisi lukea niitä puhelimestani.