Mistä asioista voi huomata, että kaveriasi esittävä tyyppi ei oikeasti pidä sinusta?
Kommentit (52)
No voi huoh.
Mä lakkasin pitämästä ystävästäni kun hän toistuvasti käyttäytyi loukkaavasti ja tölvi mua ja harrastaa sitä näköjään muitakin läheisiään kohtaan. Sen tietää siitä, että nämä pitävät häneen välimatkaa. Niin päätin minäkin tehdä nyt ja poistin henkilön yhteystiedot sen jälkeen kun olin estänyt hänet.
Enpä muuten ole häntä kaivannut kuluneen kuukauden aikana.
Lähes 70-vuotias akka on kuin kitisevä pikkutyttö, jonka pitäisi saada kaikki mitä haluaa. Hän ei ole terve eikä edes paranemaan päin. Oletan, että muistisairaus alullaan. Äidilläänkin on Alzheimer.
Vierailija kirjoitti:
Vie aina vasun pois, kun haluaisin karuskia.
Ihan oikein sule. Mene hoitoon.
Julistaa, että hän lähtee bestiksen kanssa reissuun ( etkä se ole siis sinä)
Peruu tapaamisia, vaikka on omasta kalenterista katsonut, milloin sopii nähdä.
Jos puhuu sulle muista, niin puhuu sinustakin muille.
Puhuu sinulle kuinka hän haluaa aina vastata jos joku laittaa viestii tai soittaa, mutta ei sulle vastaa.
Puhuu sulle juhlista/menoista/yms joihin ei sinua ole kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu pahaa selän takana.
Varsinkin työkavereista näitä selkään puukottajia löytyy. Pahin mielistelijä työkaveri vittuilee isossa porukassa, jos ollaan ja kahden kesken on mielinkielin. Sitten vielä miettii miksen tahdo tavata vapaa-aikana.
Puhuu sulle siihen tyyliin, että tunnet itsesi vähä-älyiseksi/huonommaksi jne
Kun hänelle kertoo, ettei tunnu kivalta kun hän "vitsailee" sinusta, mutta oikeasti ne on tosi ilkeitä juttuja. Hän vastaa "aha no sä et ymmärrä mua".
Vierailija kirjoitti:
Öh? Jos työkaverini luulee että en pidä hänestä siksi että kerron lähteväni parhaan ystäväni kanssa reissuun, niin tuota noin...
Muutenkin aikuiset ihmiset varmaan kestää että he eivät ole kaikkien ihmisten ykkösiä. Ei mulla ole mitään ongelmaa että ystävilläni on jotkut bestikset, tiedän hyvin että en jaksaisi olla kaikkien kanssa niin tiiviisti, nuo suhteet on alkaneet joskus lapsuudessa monesti ja ne sisältää asioita, tekemistä jotka ei ole minulle kaikkein kivoimpia, mutta ystävälleni ja hänen bestikselleen on. Mikä tässä nyt on siis huonoa tai vikana? En minä jaksa esittää olevani joku euroviisu-taideihminen, vaikka se olisi ystäväni ykkösjuttu, meillä on muita juttuja. Nauttikoon kaltaistensa kanssa noista mistä minä en, ilolla kuuntelen mitä kivaa heillä on ollut, ja vielä iloisempi olen että ei ole tarvinnut roikkua mukana esittämässä, että minullakin olisi kivaa ja pilaamassa muiden iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailee kaikessa, käyttää henkilökohtaisia tietoja aseena.
Kilpailu ja matkiminen. Matkii vaatteita ja sisustusta.
T. Pissis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh? Jos työkaverini luulee että en pidä hänestä siksi että kerron lähteväni parhaan ystäväni kanssa reissuun, niin tuota noin...
Muutenkin aikuiset ihmiset varmaan kestää että he eivät ole kaikkien ihmisten ykkösiä. Ei mulla ole mitään ongelmaa että ystävilläni on jotkut bestikset, tiedän hyvin että en jaksaisi olla kaikkien kanssa niin tiiviisti, nuo suhteet on alkaneet joskus lapsuudessa monesti ja ne sisältää asioita, tekemistä jotka ei ole minulle kaikkein kivoimpia, mutta ystävälleni ja hänen bestikselleen on. Mikä tässä nyt on siis huonoa tai vikana? En minä jaksa esittää olevani joku euroviisu-taideihminen, vaikka se olisi ystäväni ykkösjuttu, meillä on muita juttuja. Nauttikoon kaltaistensa kanssa noista mistä minä en, ilolla kuuntelen mitä kivaa he
Öh, lue ketjun otsikko ja katso kirjoitinko työkaverista. Enempää tietoa ei tipu. Sen vaan sanon, että jos kaikkensa tekee toisen eteen, ja hän kehtaa tulla sanomaan noin, niin kyllä se loukkaa. Sun mielipitees on toki validi, mutta et tiedä koko tarinaa. En nimittän halua kaikkee kertoo täällä ettei tunnistettais?
Huomaat, että hänellä on eri persoona sinun kanssa, kuin muiden ihmisten kanssa.
Laittaa koko ajan sulle viestiä, että mitä kuuluu, sinä kerrot pitkästi aina mitä sinulle kuuluu.
Hän vastaa joka kerta "perusarkea".
Vierailija kirjoitti:
Katsoo kaikki instagram storit ja kuvat ei kuitenkaan tykkää tai kommaa.
Minun on pakko tunnustaa että teen näin, mutta en vain osaa tykätä tai kommentoida. Facebookissa osaan sen peukun heittää, mutta insta on minulle jo liian uutta ja en ole jaksanut perehtyä sen tapoihin. En tajunnut että että se esim näkyy jos on niitä tarinoita käynyt katsomassa ja vielä vähemmän tajusin että niiden olisi kohteliasta reagoida.
Työssä:
Puhuu pahaa selän takana, kaikista ja kaikille.
Kun on puhunut sinusta pahaa muille, valittelee, miten sillä jolle on valittanut sinusta on mielenterveyteen liittyviä ongelmia ja siksi ei pidä uskoa, jos kyseinen ihminen väittää että "tämä" ystävä on puhunut sinusta paskaa. 🙄
Huokailee kesälomille jääneistä "ystävista"; Toivottavasti eivät nyt tee itselleen mitään, kun ovat niin ailahtelevaisia. (ihan normaaleja ihmisiä).
Korostaa aina miten vain hän pystyy työssä pitämään langat käsissään, ja tekemään työt OIKEIN, kaikki miut ovat jotenkin vailla ymmärrystä oman työnsä suhteen.