Olen 44 eikä mulla ole juurikaan työhistoriaa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla koulutustaustaa?
On.
Ap
Sinulla on koulutus, olet selvästi fiksu ka riittävän terve töihin. Mikä ihan täsmällisesti estää työllistymisen? Ymmärrän että nyt on hankalaa, mutta jokunen vuosi sitten tilanne oli hyvin toinen.
En tiedä. Ihmisten kanssa on ainakin jotenkin vaikeaa aina enkä kestä yhtään sitä, että mua aletaan määräillä ja käskyttää.
Ap
Sullahan on selvästi joku neuroatypia, kaikki täsmää. Harmi ettei sitä ole löydetty aikaisemmin. Olisiko se liian myöhäistä vieläkään?
ilaman että tuo piirre kehittyy, ainoa vaihtoehto olisi yritystoiminta tai vastaava. Entäs kirjanpito tms jossa ei vä
En tiedä olisiko diagnoosista apua vai jopa haittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin töihin tähtäät ja voisitko kuvitella hakevasi johonkin koulutukseen?
Siisteihin sisätöihin ja mieluiten sellaisiin, joita voi tehdä edes osittain etänä. Työmatka ei myöskään saisi olla mahdottoman pitkä. Opiskeluun ei heru rahoitusta mistään, joten en edes kuvittele hakevani.
Ap
No ei susta tuollaisiin töihin ole. Nuoret korkeakoulutetut menee ohi ja lujaa. 😅 Tyydy sinä vaikka siivoamaan 9e/pv.
Tuollaisiin töihin? Noihin kriteereihin sopisi esim. Postimerkkien liimaaminen kirjekuoriin.
Kuka siitä työstä maksaa kenellekään?
Se ei ollut nyt tässä pointti.
Et ole ainoa, kaikkea hyvää sulle ilkeistä huutelijoista huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla täysin turha ihminen?
Mitä jos vaikka 40 vuotta työ on tuottaa voittoa jollekin Tiimarille tai Plantagenille tai muulle, joka sitten vain lopettaa toiminnan, missä se 40 vuoden työ on?
Eikö tuo työ katoa savuna ilmaan ja on tavallaan ihan sama, olisiko sitä tehty vai ei, kun ei koko yritystäkään enää ole?
Ja näinhän voi käydä melkein mille yritykselle tahansa!!!!!!!!!!!!!
Siinähän se homman pointti tulikin.
Me himaan. Oot provo. Suksi kuuseen
Vierailija kirjoitti:
Me himaan. Oot provo. Suksi kuuseen
Olen jo kotona. Mikä tässä mielestäsi on provoa?
Ap
Sama. On mt-ongelma, autismi ja adhd. Nämä ovat olleet suurimmat esteet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama setti ja oon ollut töissä jo parikymmentä vuotta. Mikä ei ole niin vastenmielistä kuin käyttää diagnooseja tekosyynä ettei voi tehdä asioita. Piiloudutko aina diagnoosien taakse kun pitäisi itse kantaa vastuu?
Tämän vuoksi äänestän aina Kokoomusta.
Oletko opiskellut/valmistunut mihinkään ammattiin?
Sanoit ettei sinulla ole juurikaan työhistoriaa, Mitä hommia olet tehnyt, kun olet ollut töissä?
Mulla ikää vähemmän mutta työhistoria jäänyt vähäiseksi. Haen kyllä töitä, mutta en saa edes töitä joihin ei vaadita koulutusta. Odotan että nyt tulis joku työvoimakoulutus yms että jos sinne hakis. Syinä itsellä aikuisena pitkäksi aikaa syrjäytyminen, sosiaalinen fobia johon en saanut kunnon hoitoa, ahdistus. Noi vieläkin vaikuttaa mutta mielestäni jaksaisin kyllä työelämää jos se on esim osa-aikatyötä. Vapaa-ajalla harrastan maalausta ja piirtämistä, jos näillä joskus voisin itseni elättää olisi hieno juttu mutta jotenkin en usko.
Vierailija kirjoitti:
Oletko opiskellut/valmistunut mihinkään ammattiin?
Mulla on kaksi tutkintoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoit ettei sinulla ole juurikaan työhistoriaa, Mitä hommia olet tehnyt, kun olet ollut töissä?
Siivousta, myyjähommia, tehdastöitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastuitko jo nuorena masennukseen?
T: kaltaisesi
Toinen luuseri siellä. Hyppää jo kaulakiikkuun. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Olet sairas. Kaikenlaisia kyrpiä tää Suomi on pullollaan. Jos vaikka hankit peilin kotiis ja koita keksiä sille jotain käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sut on elättänyt?
Kuka elätti viikingit aikoinaan?
Pelko. Nykyajan viikinkien geeneillä varustetut vetää päivisin kännejä että pysyvät rauhallisina ja ottavat rahat seinästä riehumisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama setti ja oon ollut töissä jo parikymmentä vuotta. Mikä ei ole niin vastenmielistä kuin käyttää diagnooseja tekosyynä ettei voi tehdä asioita. Piiloudutko aina diagnoosien taakse kun pitäisi itse kantaa vastuu?
Suomeen tarvittaisi myös eutanasia, jos kokoomus jää pysyväksi Suomessa.
Ei kovinkaan moni näe mielekkääksi jatkaa elämää kokoomuksen ja oikeiston alaisuudessa. Se ei ole silloin puolustamisen arvoinen maa. Mieluummin kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tehnyt lapsia vaikka olet tiennyt ettet kykene elättämään niitä? Eikö sua hävetä käyttää toisten ihmisten rahoja?
Täjän et vastannut. Toivottavasti ymmärrät hävetä.
Ei hävetä. Ei oo mun ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovinkaan moni näe mielekkääksi jatkaa elämää kokoomuksen ja oikeiston alaisuudessa. Se ei ole silloin puolustamisen arvoinen maa. Mieluummin kuolema.
Miksi siis et kuolisi jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis et kuolisi jo tänään.
Pitäisi järjestää laillinen eutanasia. Tosi monia olisi jonossa.
Kyllä tähän huonoon pelin valikkoon pitää laittaa mahdollisuus exit game.
Ei mitään diagnooseja. Sulla ilmeisesti on?
Ap
Ps. Nykyään puhutaan kehitysvammasta eikä heikkolahjaisuudesta