Olen 44 eikä mulla ole juurikaan työhistoriaa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin töihin tähtäät ja voisitko kuvitella hakevasi johonkin koulutukseen?
Siisteihin sisätöihin ja mieluiten sellaisiin, joita voi tehdä edes osittain etänä. Työmatka ei myöskään saisi olla mahdottoman pitkä. Opiskeluun ei heru rahoitusta mistään, joten en edes kuvittele hakevani.
Ap
No ei susta tuollaisiin töihin ole. Nuoret korkeakoulutetut menee ohi ja lujaa. 😅 Tyydy sinä vaikka siivoamaan 9e/pv.
Tuollaisiin töihin? Noihin kriteereihin sopisi esim. Postimerkkien liimaaminen kirjekuoriin.
36 vuoden päästä olet suhteellisen terve 80-vuotias, koska oleskelu ei ole kuluttanut eikä stressannut millään lailla. Missä ajattelit oleskella tämän 36 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastuitko jo nuorena masennukseen?
T: kaltaisesi
Olen mä jossain vaiheessa ollut masentunut.
Ap
Miksi et tappanut itseäsi tuolloin? Harmittaako?
Ulilautaincellin fantasiat vol 983
Vierailija kirjoitti:
36 vuoden päästä olet suhteellisen terve 80-vuotias, koska oleskelu ei ole kuluttanut eikä stressannut millään lailla. Missä ajattelit oleskella tämän 36 vuotta.
Varmaan kotona niin kuin tähänkin asti olen oleskellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla koulutustaustaa?
On.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Sinulla on koulutus, olet selvästi fiksu ka riittävän terve töihin. Mikä ihan täsmällisesti estää työllistymisen? Ymmärrän että nyt on hankalaa, mutta jokunen vuosi sitten tilanne oli hyvin toinen.
Olet arvokas ihmisolento ja täällä olemisellasi on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Sinulla on koulutus, olet selvästi fiksu ka riittävän terve töihin. Mikä ihan täsmällisesti estää työllistymisen? Ymmärrän että nyt on hankalaa, mutta jokunen vuosi sitten tilanne oli hyvin toinen.
En tiedä. Ihmisten kanssa on ainakin jotenkin vaikeaa aina enkä kestä yhtään sitä, että mua aletaan määräillä ja käskyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
En tiedä. Ihmisten kanssa on ainakin jotenkin vaikeaa aina enkä kestä yhtään sitä, että mua aletaan määräillä ja käskyttää.
Ap
Mua pidetään tyhmänä ja osaamattomana ja mua on haukuttu jo ihan ensimmäisissä peruskoulun tet-harjoitteluissa.
Ap
Oletko kuunnellut työttömän Arkiviisun?
Vierailija kirjoitti:
Olet arvokas ihmisolento ja täällä olemisellasi on tarkoitus.
No ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kotona niin kuin tähänkin asti olen oleskellut.
Ap
Toivottavasti saat syövän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Joku keharilinja käyty 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Ap
Olet ilmeisesti vähän jälkeenjäänyt.. mitä diagnooseja? Heikkolahjaisuus ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Ap
Mua pidetään tyhmänä ja osaamattomana ja mua on haukuttu jo ihan ensimmäisissä peruskoulun tet-harjoitteluissa.
Ap
Oikeassa olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin töihin tähtäät ja voisitko kuvitella hakevasi johonkin koulutukseen?
Siisteihin sisätöihin ja mieluiten sellaisiin, joita voi tehdä edes osittain etänä. Työmatka ei myöskään saisi olla mahdottoman pitkä. Opiskeluun ei heru rahoitusta mistään, joten en edes kuvittele hakevani.
Ap
No ei susta tuollaisiin töihin ole. Nuoret korkeakoulutetut menee ohi ja lujaa. 😅 Tyydy sinä vaikka siivoamaan 9e/pv.
Tuollaisiin töihin? Noihin kriteereihin sopisi esim. Postimerkkien liimaaminen kirjekuoriin.
Kuka siitä työstä maksaa kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
Ap
Sullahan on selvästi joku neuroatypia, kaikki täsmää. Harmi ettei sitä ole löydetty aikaisemmin. Olisiko se liian myöhäistä vieläkään?
ilaman että tuo piirre kehittyy, ainoa vaihtoehto olisi yritystoiminta tai vastaava. Entäs kirjanpito tms jossa ei välttämättä tarvitse olla,uiden kanssa kovinkaan paljon tekemisissä ja kaikilla on omat aaiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuunnellut työttömän Arkiviisun?
En ole.
Ap
Rahat on loppu. Nyt Onneksi hallitus tiukentaa työttömyydenehtoja ja työttömiltä leikataan lisää! Ap:kin pääsee huo raamaan niin saa ä päränsä ruokittua.